هزاران نفر از ساکنان شهر خرسون که در آن خدمات برق، آب و تلفن در دسترس نیست، برای دریافت بسته‌های کمک‌های بشردوستانه صف‌های طولانی تشکیل دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویر سی. تی. اسکن از بقایای اسکلت نشان می‌دهد که این مرد قطعا مصری بوده و حتی جمجمه او ویژگی‌هایی داشته که مختص اعضای خاندان سلطنتی مصر بود: شکل، تناسب، فاصله زیاد جمجمه از پیشانی تا پشت سر و تورفتگی در بالای جمجمه.
۳۱ خرداد ۱۳۶۹ در نزدیکی شهر رودبار زلزله‌ ای به بزرگی ۷/۴ رخ داد. شبی که خیلی‌ها برای دیدن مسابقات فوتبال جام جهانی ۱۹۹۰ بیدار بودند. این زلزله هزاران کشته و مجروح داشت و خسارت مالی و آوارگان بسیاری برجا گذاشت.
دانشمندان با استفاده از تلسکوپ فضایی جیمزوب تصویری پراز کهکشان را شکار کردند، تقریباً هر چیزی که در این تصویر می‌بینید کهکشان کامل پر از ستاره است.
سوسک شاخ بلند دندان خنجری به عنوان یک کالای کلکسیونی محبوب است و یک نمونه می‌تواند تا هزاران دلار قیمت داشته باشد. این یکی دیگر از دلایل در معرض خطر انقراض قرار گرفتن این حشره است.
این عادت از هزاران سال پیش برای مردم این روستا در ترکیه باقی مانده طوری که هنوز هم به رغم جمعیت اندکشان باز خانه‌ها فقط از پشت‌بام به بیرون راه دارند.
هزاران نفر در برلین در راهپیمایی اعتراضی علیه ارسال سلاح به اوکراین شرکت کردند.
پس از اینکه اسرائیل در طول شب نوار غزه و منطقه صور در جنوب لبنان را هدف قرار داد، فلسطینیان نماز جمعه خود را در صحن مسجد الاقصی اقامه کردند. همزمان با آغاز حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مقاومت فلسطین نیز حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیست نشین انجام داد. پس از درگیری‌های صورت گرفته هزاران نفر برای اقامه سومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان به مسجد الاقصی، قبله اول مسلمانان هجوم آوردند. نیرو‌های اسرائیلی تدابیر امنیتی گسترده‌ای را در مسجد الاقصی و اطراف آن اتخاذ کردند.
هزاران باب مغازه در بازار بزرگ لباس در داکا، پایتخت بنگلادش در اوایل صبح سه شنبه، طعمه حریق گسترده شده است.
معترضان که به فراخوان ائتلاف اپوزیسیون در نایروبی پایتخت کنیا تجمع کردند، با دخالت پلیس مواجه شدند. هزاران نفر امروز پس از اعتراض رایلا اودینگا، رهبر ائتلاف به نتایج انتخابات و هزینه‌های سرسام‌آور زندگی، به خیابان‌ها آمدند. پلیس با مسدود کردن خیابان‌های اصلی با خودرو‌های امنیتی، تمام راه‌های منتهی به ساختمان ریاست جمهوری را بست و با معترضان برخورد کرد. پلیس نایروبی روز گذشته هشدار داده بود که تظاهرات مجاز نیست.
هزاران نفر از مردم تونس امروز در اعتراض به سیاست های اقتصادی و رویکردهای سیاسی دولت این کشور به خیابان ها آمدند.
تصاویر هوایی گرفته شده از پشت‌بامی در تل آویو جایی که هزاران نفر برای ابراز مخالفت خود با سیاست‌های ائتلاف حاکم به رهبری بنیامین نتانیاهو تظاهرات می‌کنند را نشان می‌دهد.
باستان‌شناسان صد‌ها جسد مومیایی باستانی را در زمین‌های مرطوب اروپا کشف کرده‌اند که بررسی‌ها نشان داده است آن‌ها بخشی از یک سنت هزاران ساله هستند.
محققان با استفاده از بقایای به جای مانده از انسان‌های قرن‌ها و هزاران سال پیش موفق شدند، چهره و حتی پوشش احتمالی آن‌ها را بازسازی کنند.
مراسم تشییع پیکر «محمد ایمن السعدی» و «نعیم جمال الزبیدی» دو فرمانده گردان مقاومتی جنین، با حضور هزاران نفر برگزار شد.
در تیرانا پایتخت آلبانی هزاران نفر با برگزاری تظاهرات ضد دولتی با نیروهای پلیس درگیر شدند.
مراسم تشییع پنج شهید فلسطینی ظهر امروز با حضور گسترده هزاران نفر از مردم شهر نابلس در شمال کرانه باختری برگزار شد.
کیهان نوشت: در کشور ما هزاران زن فرهیخته و عفیف با تحصیلات عالی و فعالیت‌های گسترده و سودمند اجتماعی حضور دارند که از سوابق درخشانی در عرصه‌های علمی و خدمات برجسته به مردم نیز برخوردارند و انتظار می‌رفت از تصاویر آن‌ها در دیوارنگاره استفاده شود؛ که نشده است!
ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) روز دوشنبه (۲۶ سپتامبر) تصاویر ماهواره‌ای از طوفان ایان را در حالی که بر فراز کوبا در حال حرکت بود و به سمت فلوریدا می‌رفت، منتشر کرد. طوفان شدید و بارش باران بخش‌های زیادی از کوبا را درنوردید و هزاران نفر را مجبور به تخلیه خانه‌های خود کرد.
مسابقه عکاسی نجوم بزرگترین مسابقه عکاسی نجومی در جهان است و هر ساله از هزاران عکس از تصویربرداران در سراسر جهان استقبال می‌کند.
تلسکوپ جیمز وب آژانس فضایی ناسا در تصاویر جدیدی که منتشر کرده هزاران ستاره جوان که در سحابی رتیل تاکنون دیده نشده‌اند را با جزئیات دقیق نشان داده است. این آژانس با کمک تلسکوپ جیمز وب موفق شده است جزئیات ترکیب سحابی و چندین کهکشان را به نمایش بگذارد و در این خصوص توضیح داده است: لحظه‌ای رسیده که بتوانیم هزاران ستاره جدید که پیش از این امکان دیده شدن آن‌ها وجود نداشته را در سحابی رتیل با جزئیات دقیق ببینیم. سحابی رتیل در کهکشان یکی از بزرگترین و درخشان‌ترین منطقه به وجود آمدن ستارگان جدید در نزدیکی کهکشان راه شیری است که گفته می‌شود بزرگترین و داغ‌ترین ستاره‌هایی که تا امروز شناخته شده‌اند را در خود جای داده است.
هزاران نفر از هواداران مقتدی صدر رئیس جریان صدر در منطقه سبز بغداد نماز جمعه برگزار کردند. حدود یک ماه است که حامیان صدر در داخل و اطراف ساختمان پارلمان عراق تحصن کرده و خواستار انحلال آن هستند. جنبش صدر خواستار انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام است.
هزاران نفر دیگر در خارج از ورزشگاه جمع شدند و سپس به داخل زمین نفوذ کردند، جایی که برخی از تیرک دروازه‌ها بالا رفتند و زمین مسابقه را به اشغال خود درآوردند.
هزاران معترض به مناسبت دومین سال انفجار فاجعه‌بار در بندر بیروت، با سر دادن شعارهایی که شکست دولت در کشف حقیقت پشت این انفجار را محکوم می‌کردند، در پایتخت لبنان راهپیمایی کردند.
تحصن هزاران نفر از حامیان مقتدا صدر، رهبر جنبش صدر که از چند روز پیش در پارلمان عراق آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد. صالح محمد العراقی نزدیکترین شخص به مقتدا صدر در اطلاعیه‌ای از تحصن کنندگان در مجلس عراق خواسته ظرف ۷۲ ساعت آینده صحن مجلس را ترک و در مکانی دیگر خارج از مجلس به تحصن خود ادامه دهند. اگر چه در این اطلاعیه به مکان جدید تحصن اشاره‌ای نشده است، اما همچنان از طرفداران صدر خواسته شده است به تحصن خود پایان ندهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ