مقیمی با اشاره به آماده‌باش گروه‌های عملیات آب و برق در مناطق زلزله‌زده خوی، گفت: هم‌اکنون و با گذشت یک روز از وقوع زلزله شهرستان خوی، شبکه آب و برق این منطقه در شرایط پایدار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: فرسودگی شبکه علت اصلی بسیاری از حوادث آب و فاضلاب در اصفهان است.
اصفهان- مدیر عامل ابفای استان اصفهان از پیشرفت ۶۰ درصدی تقویت چرخه خطوط آبرسانی هسته مرکزی، جنوب غرب و شمال غرب اصفهان خبر داد.
مشهد ـ مدیر عامل آبفا خراسان رضوی گفت: ۲۳۵ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع در قالب ۵۰ پروژه در هفته دولت وارد مدار بهره برداری بخش آب خراسان رضوی می‌شود.
مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران گفت: با توجه به برطرف شدن مشکلات مسیر ورودی انتقال آب به تصفیه خانه‌های شهر تهران، مشکل افت فشار آب و قطع مقطعی آن ، به زودی برطرف خواهد شد.
تهران- مدیرعامل آبفا تهران گفت: در حال حاضر در هیچ نقطه ای از شهر تهران قطعی آب نداریم و به مرور نوساناتی که در شبکه به وجود آمده بود، برطرف می شود.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: ۳۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب کلان‌شهر اصفهان نیاز به بازسازی فوری دارد.
مدیر دفتر بهره‌برداری و توسعه شبکه توزیع و کاهش آب بدون درآمد گفت: از شهروندان درخواست می‌شود به دلیل محدودیت در منابع آب سطحی که به دلیل استمرار ۳ساله خشکسالی رخ داده و نیز بارش‌های حوضه آبریز که به صورت برف هستند و هنوز ذوب نشده‌اند، محدودیت‌ها تامین آب پا برجا است و باید در مصرف صرفه جویی شود.
احتمال ناپایداری شبکه آب در تهران، علت حمله روسیه به اوکراین چه بود؟ ،  رفع محدودیت‌های گاز رسانی از شهرک‌های صنعتی ‌ از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
ملکوتی گفت: برای گذر از پیک های لحظه ای مقدار آبی را در مخازن ذخیره میکنیم اما در صورتیکه مصرف آب از شرایط عادی عبور کند حجم ذخایر مخازن کاهش پیدا می‌کند و منجر به نا پایداری شبکه آب می‌شود.
موافقت چین با فاینانس پروژه‌های بزرگ اقتصادی، افزایش ۱۲ درصدی مصرف گاز بخش خانگی و تجاری، ۳۱ واحد جدید نیروگاهی به شبکه برق کشور متصل از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران بااشاره به وضعیت آب وهوایی و بارش‌های جدید و سنگین برف درمنطقه تحت پوشش این شرکت برضرورت صرفه جویی درمصرف گازو برق در راستای کمک به پایداری شبکه تاکیدکرد.
مجری شبکه تهران در واکنش به عدم هماهنگی به آخرین وضعیت فیلتر یا رفع فیلتر برخی پلتفرم های شبکه اجتماعی انتقاداتی را روی آنتن زنده مطرح کرد.
جعفری چگنی می‌گوید: در روز‌های قبل ۲ نفر از مجریان و ناظران شرکت آب و فاضلاب خوزستان بازداشت شدند و پرونده آن‌ها درحال رسیدگی است.
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه مردم نگران تأمین آب وبرق پایدارنباشند، گفت: ازمردم عزیز کشورمان می‌خواهیم برای حفظ پایداری شبکه باصرفه‌جویی ومصرف صحیح انرژی به ما در تحقق این امرمهم یاری برسانند
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر اصلاح و تعویض شبکه آبرسانی شهرهای شوش و کرخه برای ارتقای کیفیت آب شرب در دستور کار آبفای خوزستان باشد.
مشهد ـ معاون بهره برداری و توسعه شبکه آب شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: با آغاز عملیات اصلاح شبکه آب در مشهد جریان آب شرب در بخش وسیعی از مناطق بافت مرکزی شهر قطع می‌شود.
مدیرعامل شرکت خاکریز آب گفت: امروز ۴ هزار و ۶۰۰ متر به شبکه جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی افزوده شده است.
شهردار تهران از تکمیل شبکه جمع آوری آب های سطحی تا سال ۱۴۰۶ خبر داد و گفت: بازسازی شبکه جمع آوری آب های سطحی موجود و ایجاد شبکه های جدید باید انجام شود.
مدیر بهره برداری و توسعه شبکه آب گفت: میزان آب مصرفی شرب تهران در حال حاضر ۴۰ هزار لیتر بر ثانیه در روز است.
مدیر بهره برداری و توسعه شبکه آب گفت: میزان آب مصرفی شرب تهران در حال حاضر ۴۰ هزار لیتر بر ثانیه در روز است.
کنسرسیوم و شبکه مراکز پژوهشی راهبردی طی بیانیه‌ای با موضوع حکمرانی آب، بر ضرورت تغییر نگرش در مدیریت منابع آب کشور از عرضه محوری به تقاضا محوری تاکید کردند.
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: وزارت نیرو تمام زیرساخت‌ها را برای برگزاری راهپیمایی اربعین فراهم کرده و شبکه آب و برق پایدار برای همه پایانه‌های قدیمی و سه پایانه جدید برقرار می‌شود.
چشمه کوهرنگ که ۵۰ درصد آب آشامیدنی شهرکرد را تامین می‌کند، در سیل‌ها و باران‌های اخیر گل‌آلود شده است. وزیر نیرو می‌گوید نبود تصفیه‌خانه بین چشمه و شبکه مصرف باعث اختلال در تامین آب مردم شده و الان برای رفع موقت مشکل میزان ورودی آب شهر از چاه‌ها را افزایش دادیم. شرکت آب‌وفاضلاب گفته تا دو روز آینده مشکل آب شرب برطرف می‌شود.
در صورتی که شرکت کنندگان به سوال ها پاسخ درستی ندهند و سیم درست هر بمب را قطع نکنند بمب منفجر می شود و مواد رنگی و کف از داخل بمب در استودیو به آنها پاشیده می شود و از مسابقه حذف می شوند اما اگر به سوال ها پاسخ درست بدهند و به سوال مگا بمب آخر هم درست پاسخ دهند ، جایزه نقدی خوبی می گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ