فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناورهای جدید سپاه سه برابر شناورهای آمریکایی سرعت دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: اجرای پروژه فیبر نوری سرعت خوبی گرفته و به جای یک دهه قرار است این کار در ۳ سال انجام شود.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یکی از اولویت‌های دولت در ساخت و مسکن سرعت است تا تولید و تقاضا را در بازار به تعادل برساند و مشکل کمبود مسکن در کشور برطرف شود.
مهدی گلشنی، با اعلام موفقیت‌آمیز بودن طرح شناورسازی ساعت کار مدارس و ادارات که در مهرماه سال گذشته انجام شد، اظهار کرد: بررسی‌های پلیس و مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران نشان داد که با شناورسازی ساعت کار مدارس و ادارات ۱۰ تا ۱۵ درصد شاهد کاهش ترافیک در تهران بودیم.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: در تلاش هستیم تا با شناورسازی ساعت کار مدارس، خدمات رایگانی را به دانش‌آموزان به صورت رایگان در مترو داشته باشیم.
یک افشاگر می‌گوید آیفون ۱۵ اپل به‌لطف فناوری باتری انباشته با توان ۴۰ وات شارژ خواهد شد. توان شارژ آیفون ۱۴ به ۲۰ وات می‌رسد.
مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: تا اواسط هفته آینده در شمال استان وزش باد شدید تا خیلی شدید، نقاط مستعد طوفان گردوخاک سبب کاهش شدید دید و کیفیت هوا خواهد شد.
کاملی دیرستانی گفت: دریا در محدوده تنگه هرمز و دریای عمان در ساعت‌های بعدازظهر با افزایش سرعت باد جنوب غربی تا ساعات ابتدایی شب متلاطم خواهد شد، از این رو توصیه می‌شود شناور‌های سبک در ساعت‌های یاد شده احتیاط‌های لازم را داشته باشند.
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش زمان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی همزمان با تغییر ساعات کار ادارات خبر داد.
با توجه به تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر ساعت کاری در اوقات پر مصرف انرژی و ضرورت مشارکت همگانی ساعت آغاز به کار بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ساعت ۶ است.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از دستگیری دزدان دریایی که شناورهای سبک و اقلام داخل آنها را به سرقت می بردند در سواحل جزیره قشم خبر داد.
آب‌سُر (hydrofoil) شناوری تندرو است که پس از رسیدن به سرعت مشخص با استفاده از باله‌ها یا تیغه‌هایی که از زیر آن بیرون می‌آید، بدنه‌اش از سطح آب بلند می‌شود. هنگامی که این قایق به سرعت لازم برسد و نیروی کافی برای بلند شدن آن از سطح آب وجود داشته باشد، قایق به حالت باله‌ران (foilborne) درمی‌آید، یعنی بدنه قایق از آب جدا می‌شود و قایق بر روی باله‌هایش حرکت می‌کند.
درباره سرعت شناورهای سپاه گفت: این شناورها دارای موشک‌های کروز نصیر با برد ۱۲۰ کیلومتر است و در آینده سرعت شناورهای سپاه به ۱۱۰ نات یعنی ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.
دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در آینده سرعت شناورهای سپاه چند برابر سرعت شناورهای آمریکایی می‌شود.
افزایش قیمت بلیت مترو به طور متوسط با طرح شناوری که در شورا تصویب شد، ۲۵ درصد است که شامل ۱۰ درصد تخفیف در زمان های غیرپیک و ۱۰ درصد نیز تخفیف برای شارژ بلیت غیرحضوری است به طوری که در برخی ساعات با خرید بلیت مترو تا ۲۰ درصد تخفیف شامل حال مسافران مترو می شود.
خبرگزاری فارس: این زن 54 ساله هیچ فرزندی در مدرسه دخترانه 13 آبان تهرانسر ندارد و در طول چند ساعت حضورش در مقابل مدرسه مکرراً اقدام به تشویق دانش‌آموزان و عابران به سر دادن شعارهای ساختارشکنانه کرده است.
استاندار تهران گفت: به منظور مدیریت ترافیک تهران تصمیم گرفته شد که طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات امسال اجرایی شود.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر شناورسازی ساعات اداری و تغییر در طرح ترافیک اظهار کرد: شناور سازی ساعت کاری ادارات تنها به این معنی است که اگر مردم می‌خواهند به کارشان برسند نگران حضور خود در محل کار نباشند و استرس اول صبح را نداشته باشند.
بر اساس این طرح، شروع کار تمامی ادارات و سازمان‌ها از ساعت ۷ تا ۹ صبح به صورت شناور تعیین می‌شود؛ مطابق این مصوبه تغییری در میزان حضور کارمندان در طول روز مطابق ضوابط و مقررات در محل کار مربوطه ایجاد نخواهد شد و متناسب با ساعت ورود کارمندان به صورت شناور در محل کار، ساعت پایان کار در همان روز به صورت شناور تعیین می‌شود.
هیئت دولت با پیشنهاد استانداری تهران مبنی بر شناورسازی ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی در تهران از ابتدای آبان تا پایان آذر ماه موافقت کرد.
دانشگاه علامه نیز ظهر امروز شاهد تجمع جمعی از دانشجویان معترض بود. برخی دانشجویان در این تجمع که حدود یک ساعت طول کشید با سر دادن بعضی شعارهای تند سیاسی اعتراض خود را نشان دادند.
استاندار تهران در مورد ساعت فعالیت مدارس گفت: ساعت فعالیت شیفت صبح مقاطع متوسطه ۷:۳۰ و مقاطع ابتدایی شهر تهران ۸:۳۰ در نظر گرفته شد.
به دنبال فراخوان تجمع برای اعتراض به مرگ مهسا امینی در شهر قم، از ساعت ۱۸:۳۰ حدود ۱۰۰ نفر با سردادن شعارهای تند و هنجارشکنانه، تجمعی را در خیابان شهید صدوقی شکل دادند که با حضور ماموران انتظامی و متفرق شدن افراد این تجمع پایان یافت.
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مقرر شد تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت ۶.۳۰ تا ۹ صبح در سطح شهر تهران ممنوع باشد. هم‌چنین کلیات طرح شناور شدن ساعت کاری ادارات، تصویب و کارگروهی برای این امر تشکیل شد و قرار است ساعات کاری ادارات از ۷ تا ۹ صبح به‌صورت شناور باشد.
استاندار تهران گفت: در طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات می‌خواهیم زمان شروع فعالیت ادارات را ۲ ساعت شناور کنیم به عنوان مثال کارمند از ساعت هفت تا ۹ صبح می‌تواند به محل کار بیاید به شرطی که زمان فعالیت روزانه هشت ساعت کار را رعایت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ