فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: در هر نبردی که به پیروزی هم منتهی می‌شود، بالاخره طرف پیروز میدان نیز خسارت و آسیب می‌بیند که در این فتنه تاکنون ۸۵۰ مجروح و سه شهید داده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده سپاه تهران گفت: آموزش آحاد مردم در بستر آموزش و پرورش و توانمند کردن مدیران از نظر مدیریت بحران، دو مولفه بسیار مهم است که در پایتخت باید برای مقابله با بحران مدنظر قرار بگیرد.
فرمانده سپاه تهران گفت: آموزش آحاد مردم در بستر آموزش و پرورش و توانمند کردن مدیران از نظر مدیریت بحران، دو مولفه بسیار مهم است که در پایتخت باید برای مقابله با بحران مدنظر قرار بگیرد.
ری- فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران از برگزاری راهپیمایی عفاف و حجاب در ۱۸ نقطه این استان خبر داد.
سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران گفت: دشمن با توجه به اهمیت بالای موضوع عفاف، سرمایه گذاری ویژه‌ای را روی قشر بانوان و دختران جوان و به خصوص حریم خانواده ایرانی انجام داده است.
فرمانده سپاه تهران گفت: قدرت نظام اسلامی در بسیاری از مؤلفه‌ها افزایش یافته و این باعث شده تا آمریکا و اسرائیل با چالش مانایی در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران مواجه شوند.
ری- فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: ۴۰۶ بسیجی و سپاهی در استان تهران طی اغتشاشات سال گذشته مجروح شدند.
ری- فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: ۴۰۶ بسیجی و سپاهی در استان تهران طی اغتشاشات سال گذشته مجروح شدند.
وزارت امور خارجه انگلیس، دوشنبه در ادامه مواضع خصمانه و مداخله‌جویانه غرب در امور داخلی ایران از وضع تحریم‌های جدید این کشور به همراه آمریکا و اتحادیه اروپا علیه تهران، به بهانه مسائل حقوق بشری خبر داد.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با حضور در مسیر منتهی به میدان آزادی، در چهل و چهارمین راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران شرکت کرد.
سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در این مراسم اظهار داشت: در هر توطئه و فتنه و آشوبی آن چیزی که حریف دشمن شد یاس و نومیدی و بی آبرویی بود و آن چیزی که نصیب مدافعان امنیت از بسیج و سپاه و پلیس شد افتخار و شرف و آبرو بوده است و این مسیر مهیا نیست مگر با توکل به خدا، حفظ آمادگی و قبول خدمت بی منت برای مردم.
سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع شهدای گمنام در تهران حضور یافت.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رویای تسلط دشمن بر ایران اسلامی هیچگاه محقق نمی شود اما در ذهن دشمن وجود دارد و برای رسیدن به آن همه توان خود را به کار می‌گیرد.
وی بیان کرد: ما دقیقا همزمان با سخنرانی آقای رئیسی در سازمان ملل در خیابان‌های تهران و ۲۲ استان کشور درگیر شدیم. رمز عملیات و زمان آن اینگونه بود که چند ساعت بعد در تمام دنیا می‌پیچد که چند هزار نفر در ایران تلفات گرفتیم.
دیدار اعضای شورای شهر تهران با فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص)
سردار حسن زاده گفت: بسیاری از افراد دستگیر شده در جریان اغتشاشات اخیر بیان کردند که با دیدن اخبار فضای مجازی، تصورشان بر این بود که نقاط مختلفی در تهران، به آتش کشیده شده، اما به گفته خودشان وقتی در آن نقاط حضور پیدا می‌کردند، بر خلاف اخبار موجود در فضای مجازی شاهد وضعیت عادی بودند.
رسانه‌های امریکایی در پوشش گزارش‌های مربوط به ادعای وجود خطر حمله ایران به عربستان به موضع‌گیری‌ها و عملکرد اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سخنان حسین سلامی، فرمانده سپاه اشاره کردند. سپاه پاسداران در چند هفته اخیر حداقل دو بار مواضع گروه‌های مخالف را در اقلیم کردستان عراق هدف قرار داده است و دشمن و از جمله عربستان سعودی را به دست داشتن و تحریک در ناآرامی‌های اخیر، به ویژه پوشش اعتراضات توسط شبکه تلویزیونی فارسی زبان مستقر در لندن (ایران اینترنشنال) که تهران آن را وابسته به ریاض می‌داند، متهم کرده است. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تازگی هشدار داده بود که عربستان باید در انتظار پاسخ ایران باشد.
مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران و مسئولین شهرستان ورامین در این ناحیه برگزار شد.
فرمانده معظم کل قوا از بسیجیان سپاه تهران بزرگ به جهت دفاع از امنیت مردم تشکر کردند.
فرمانده معظم کل قوا از بسیجیان سپاه تهران بزرگ به جهت دفاع از امنیت مردم تشکر کردند.
فرمانده سپاه تهران با اشاره به دستور فرمانده کل سپاه مبنی بر منع استفاده از اسلحه در جریان اغتشاشات، گفت: از آغاز فتنه اخیر تاکنون، ۸۵۰ نفر از بسیجیان مجروح و سه تن از آنان شهید شده‌اند.
فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به یک شنود گفت: در آمریکا به این جمع‌بندی رسیدند که فشار حداکثری نمی‌تواند آن‌ها را مقابل ایران به پیروزی برساند.
سردار حسن زاده از مجروحیت ۱۸۵ بسیجی در ناآرامی های اخیر تهران خبر داد و گفت: اغتشاشگران چون به نتیجه نرسیده‌اند الان در کوچه‌های تاریک با سلاح کمری مردم را هدف قرار می‌دهند.
سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مجروحان اعتراضات اخیر تهران عیادت کرد.
فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: امسال بالغ بر ۹۰۰ موکب و ایستگاه صلواتی، فرهنگی، غرفه کودک و نوجوان و … در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران برپا خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ