در طی سال‌های گذشته شبکه‌ای از افراد سودجو داخل و بیرون از سازمان بهشت زهرا (س) با سوءاستفاده از خلاء‌های یادشده و فضای عاطفی و نیاز‌های قانونی خانواده‌های معزا، با دریافت مبالغ کلان از متقاضیان، اقدام به فروش و جابجایی قبر به صورت غیرقانونی و ایجاد بازار سیاه قبر در آرامستان بهشت زهرا (س) می‌کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگستری برزیل 7 بازیکن را به مشارکت با شبکه‌ای که نتایج مسابقات را به نفع مافیای شرط‌بندی دستکاری می‌کردند، متهم کرد.
دادگستری برزیل 7 بازیکن را به مشارکت با شبکه‌ای که نتایج مسابقات را به نفع مافیای شرط‌بندی دستکاری می‌کردند، متهم کرد.
بیشترین گلایه بیماران از اصرار به تجویز شیمی‌درمانی و پرتودرمانی‌های غیرضروری، در بخش خصوصی است و در بخش دولتی چنین موضوعی کمتر دیده می‌شود. این نکته را یک متخصص پرتودرمانی هم تایید می‌کند و می‌گوید:پزشکان شاغل در این بخش هیچ نفعی از شیمی‌درمانی نمی‌برند و سود اصلی آن از دارو‌هایی است که تامین و فروخته می‌شود. بخشی از این داروها، وارداتی هستند، اما تنها بخشی از آن‌ها از شرکت‌های معتبر تامین می‌شود، بخش دیگر از کشور‌هایی خریداری می‌شود که کیفیت لازم را ندارند و سود کلانی به تامین‌کنندگان می‌رسانند.
رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به لزوم ساماندهی زباله‌گردها گفت: یک مافیای اقتصادی پشت این مساله وجود دارد.
فرمانده مرزبانی هرمزگان از دستگیری سرباند مافیای بین المللی قاچاق مواد مخدر و طراح اصلی نقشه شهادت سرهنگ مسعود پرکاس خبر داد.
وقتی افراد درست برنامه‌ریزی کنند دولت باید قبول کند که برق یک کالای اقتصادی است، نه یک ابزار سیاسی. منظور اینکه دولت برق را به‌عنوان ابزار سیاسی استفاده کرده است. در دوران آقای احمد‌ی‌نژاد برق را گران نمی‌کرد تا محبوبیت سیاسی بخرد. حالا که محبوبیت سیاسی باقی نمانده، برق کماکان گران نمی‌شود تا از عدم مشروعیت سیاسی پرهیز کنیم. به همین دلیل دولت باید دست از دلالی برق یا انرژی بردارد.
به هیچ عنوان، با تغییر شخص و صرف وارد کردن خودرو مشکلات این حوزه حل نخواهند شد. تا زمانی که خصوصی‌سازی صورت نگیرد و ارتباطات خارجی ما در حوزه خرید‌های فنی و مشارکت در تولید، به سطح حسنه‌ای نرسد، نمی‌توان به تغییر محسوس امیدوار بود
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: عجیب است که این روزها مافیای خودرو برای ماندن فاطمی امین بر مسند وزارت صمت به آب و آتش می زنند
رودلند یکی از ثروتمندترین مردان زیمبابوه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیگار در آفریقای جنوبی است، اما در سال ۲۰۲۲ میلادی خدمات درآمد آفریقای جنوبی شرکت رودلند را به فروش سیگار‌های غیرقانونی و اجتناب از پرداخت مالیات متهم کرد.
فنایی در فینال خیلی خوب پرجم زد اما ایتالیایی‌ها مخالف او بودند. بعد از پایان بازی، فنایی را به سرعت به آلمان انتقال دادیم تا اذیتش نکنند. مافیای ایتالیا دنبال فنایی بود و آن‌ها مخالف پرچم زدن او در فینال بودند.
خواهر ماتئو مسینا دنارو، از رهبران ارشد مافیای ایتالیا روز جمعه در جزیره سیسیل در جنوب این کشور بازداشت شد.
شرکت دخانیات ایران یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تهیه، تولید و توزیع تنباکو و دخانیات در ایران است که از سال ۱۳۱۶ هجری خورشیدی فعالیت می‌کند.
ایران، تنها کشوری است که کمترین مالیات را از دخانیات می گیرد؛ در حالی که سیگار ارزان قیمت سالانه جان ۶۰ هزار نفر را می گیرد.
به گزارش رسانه‌های ایتالیایی پلیس توانست ماتئو مسینا دنارو سردسته مافیای این کشور را پس از ۳۰ سال تعقیب دستگیر کند.
پلیس ایتالیا از دستگیری تحت‌تعقیب‌ترین رئیس مافیای این کشور در یک بیمارستان خبر داد.
ساری- فصل شخم و شیار شالی نزدیک است در حالی که شالیکاران نگران فروش محصول انبار شده خود هستند و در این میان مافیای برنج با واردات بیشتر به بازار شوک وارد می کند.
«اگر رئیس بانک مرکزی از دلال‌های کلان و مافیای بازار ارز خبر نداشته باشد باید در بانک مرکزی را تخته کنند و کلیدش را تحویل دهد. می‌خواهم بگویم تا امروز هر فردی در این جایگاه قرار داشته کاملا می‌دانسته در بازار چه خبر است. ولی مشکل اینجاست که درگیری با مافیا و قاچاقچیان ارز و خیلی از این پتروشیمی‌هایی که با ارز ارزان خوراک تهیه می‌کنند، اما ارز درآمد خود را در بازار آزاد به جای بازار نیما به فروش می‌رسانند، بسیار کار سختی است.»
احمدی گفت: تا نیمه آذرماه با معامله ۶ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو در بورس ۲ هزار میلیارد تومان سود به جای این مافیا به جیب خودروساز رفته و مسلم است که فشار آنها در برابر شفافیت ادامه داشته باشد.
یک ماه پس از انتشار گزارش آن روزنامه کتابی به نام "مافیای آلبانیایی؛ تهدیدی برای اروپا" در فرانسه چاپ شد. این کتاب تصویری نگران کننده از اقدامات جنایی صورت گرفته توسط مافیای آلبانیایی را ارائه می‌داد که "حتی احترام زیادی را در میان خانواده‌های قدرتمند مافیایی در سیسیل ایتالیا برانگیخته است".
کوتاه کردن دست مافیا از زباله‌های پایتخت از جمله محورهای فعالیت مدیریت شهری محسوب می‌شود که عملیاتی شدن آن از سوی مافیا مقاومت‌هایی را همراه خواهد داشت.
مدیرکل دفتر مشارکت مردمی و مسؤلیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست نقش آموزش و حمایت مسولین را در مدیریت پسماند بسیار مهم ارزیابی کرد.
سیدناصر عمادی، متخصص پوست و عضو هیأت علمی علوم‌پزشکی تهران هر روز با بیمارانی روبه‌روست که از عوارض این اقدامات زیبایی در مراکز غیرقانونی رنج می‌برند. به‌گفته او، روزانه بین ۷ تا ۲۰ نفر با عوارض شدید پوستی به مرکز درمانی رازی مراجعه می‌کنند و تعداد زیادی از این بیماران برای همیشه دچار نقص‌های غیرقابل جبران می‌شوند.
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه آموزش پولی راه را برای ورود طبقه پایین جامعه به دانشگاه‌های برتر کشور می‌‎بندد، گفت: مافیای کنکور با جنجال رسانه‌ای به دنبال نفوذ به آموزش‌و پرورش است.
این گروه از گذشته برای کنترل سالن‌های سینما، مدیر پخش شماری از سالن‌ها را وابسته خود کرده‌اند و آنها به جای آنکه تحت اختیار مالک سالن سینما باشند، عملاً اوامر این گروه را اجرا می‌کنند. متاسفانه این گروه قدرتمند در مجموعه‌های متعددی یا رسماً نماینده دارند و یا قدرت تاثیرگذاری بر این مجموعه‌های مرتبط با سینما را دارند و بدین ترتیب بر روندهای کنونی تاثیر عمیقی می‌گذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ