با وجود تنش بین آنکارا و بغداد در پی حمله اخیر به دهوک، وزارت امور خارجه ترکیه با صدور بیانیه ای در واکنش به تحولات اخیر عراق، از همه طرف ها در این کشور خواست خویشتندار باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با سفیر ترکیه در ایران بر لزوم توسعه همکاری‌های محیط زیستی دو کشور تاکید کرد.
رئیس جمهور و وزیرخارجه آمریکا از توافق ترکیه برای عضویت سوئد در ناتو استقبال کردند.
خوان لاپورتا مدیر بارسلونا به احتمال جذب آردا گولر توسط تیمش واکنش نشان داد.
«ارسون یانال» سرمربی ترکیه‌ای که از تیم استقلال تهران پیشنهاد همکاری دریافت کرده است، یکی از گزینه‌های هدایت تیم فنرباغچه هم محسوب می‌شود.
رسانه‌های مطرح آمریکایی ضمن ارزیابی پیروزی رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه، این پیروزی را نشانه تقویت احساسات ملی‌گرایانه و لغو تبعیت از آمریکا در ترکیه قلمداد کردند.
رسانه‌های آمریکایی، انتخاب مجدد رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست جمهمری ترکیه را «دلیلی بر تقویت احساسات ملی گرایانه در این کشور برشمردند.»
مقامات ترکیه در واکنش به حمله به کنسولگری آنکارا در نیویورک از آمریکا خواستند عوامل تعرض به آن را شناسایی و بازداشت کند.
جلیل رحیمی جهان آبادی در واکنش به خبر واردات مرغ از ترکیه از سرپرست وزارت جهاد کشاورزی خواست که اگر ارزی وجود دارد آن را به تولید کننده داخلی بدهد تا با آن خوراک وارد کند.
مقام‌های دولت ترکیه اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو در منتشر کردن کاریکاتور رجب طیب اردوغان بعد از انتخابات اخیر این کشور را محکوم کردند.
نامزد ائتلاف جمهور در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه در ادامه پیام خود بیان کرد: به همه شهروندان که به دموکراسی رای دادند و در مبارزات انتخاباتی شرکت کردند، تبریک می گویم و از تک تک آنها تشکر می کنم.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مشارکت بالای مردم ترکیه در انتخابات نشانه پیروزی مردم‌سالاری است.
«جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای نخستین بار درباره انتخابات ریاست جمهوری ترکیه اظهار نظر کرد. بایدن در جمع خبرنگاران گفت: «هرکس در این انتخابات پیروز شود، برنده است». وی تاکید کرد که در این بخش از جهان مشکلات به اندازه کافی وجود دارد.
رئیس‌جمهور ترکیه با رئیس شورای حاکمیتی و همچنین فرمانده نیروهای واکنش سریع سودان درباره تحولات این کشور تلفنی گفتگو کرد.
وزارت خارجه ترکیه در این اطلاعیه از مقامات دانمارکی خواست تا اقدامات لازم را علیه عاملان این رویکرد نفرت‌انگیز انجام داده و گام‌های ملموسی را برای جلوگیری از چنین تحریکاتی که صلح اجتماعی و فرهنگ همزیستی را هدف قرار می‌دهد، اتخاذ کنند.
سخنگوی وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد که در گزارش وزارت خارجه آمریکا درباره تروریسم، مبارزه‌ آنکارا با گروه‌ های تروریستی عامدانه تحریف شده است.
پلیس ترکیه درباره درگیری بازیکنان فوتبال دو تیم روسی و اوکراینی در هتلی در شهر آنتالیا اظهارنظر کرد.
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به زلزله شدید امروز در ترکیه و سوریه به ابراز تأسف بسنده کرد.
در پی رخ دادن زلزله در ترکیه و سوریه، باشگاه رئال مادرید بیانیه داد و با زلزله‌زدگان و خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی کرد.
آنکارا به حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران واکنش نشان داد.
یک منبع در دفتر ریاست جمهوری ترکیه به انتشار خبر دیدار رجب طیب اردوغان و بشار اسد پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، واکنش نشان داد.
ارتش سوریه کشته شدن شماری از نیروهای این کشور در جریان حملات ترکیه به مناطقی در حومه حلب و حسکه را تایید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حادثه انفجار در خیابان استقلال شهر استانبول ترکیه گفت؛ هرگونه اقدام تروریستی که امنیت کشور و ملت ترکیه را هدف قرار دهد، شدیداً محکوم می‌کنیم.
نیلوفر مردانی که از سال ۲۰۰۹ سابقه عضویت در تیم ملی را در کارنامه دارد و در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی نیز شرکت کرده در ویدیویی حضور بدون حجاب خود روی سکو را ناشی از یک اتفاق و حواس‌پرتی عنوان کرد و گفت دوست ندارد مشکلی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی به وجود بیاید
وزارت خارجه ترکیه حمله تروریستی به یک مرکز آموزشی در کابل را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه امروز به درگیری‌های جدید در مرز میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ