نامزد ائتلاف جمهور در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه در ادامه پیام خود بیان کرد: به همه شهروندان که به دموکراسی رای دادند و در مبارزات انتخاباتی شرکت کردند، تبریک می گویم و از تک تک آنها تشکر می کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس‌جمهور ترکیه امروز در واکنش به هتک حرمت به‌ قرآن کریم در سوئد تصریح کرد: تازمانی‌که مبارزه قاطع با گروه‌های تروریستی و دشمنان اسلام صورت نگیرد، به‌شدیدترین شکل واکنش نشان خواهیم داد.
ویدئویی از لحظه واکنش رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به فهمیدن مالکیت تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس منتشر شده است.
ویدئویی از لحظه واکنش «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه به فهمیدن مالکیت تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس منتشر شده است.
ارزش لیر در واکنش به پیروزی رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه کاهش یافت و به کمترین میزان در چند سال اخیر رسیده است.‌
رسانه‌های مطرح آمریکایی ضمن ارزیابی پیروزی رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه، این پیروزی را نشانه تقویت احساسات ملی‌گرایانه و لغو تبعیت از آمریکا در ترکیه قلمداد کردند.
رسانه‌های آمریکایی، انتخاب مجدد رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست جمهمری ترکیه را «دلیلی بر تقویت احساسات ملی گرایانه در این کشور برشمردند.»
نخست‌وزیر انگلیس، پادشاه اردن و دبیرکل سازمان ملل پیروزی رجب طیب اردوغان را در انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه تبریک گفتند. جو بایدن هم ضمن تبریک گفت که هنوز با اردوغان صحبت نکرده است.
دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا روز یکشنبه ضمن تبریک به رجب طیب اردوغان بابت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه, او را دوست خوب توصیف کرده است.
مقام‌های دولت ترکیه اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو در منتشر کردن کاریکاتور رجب طیب اردوغان بعد از انتخابات اخیر این کشور را محکوم کردند.
رئیس جمهور ترکیه به انتقاد رئیس حزب اپوزیسیون و رقیب جدی وی از مداخله انتخاباتی روسیه در انتخابات سرنوشت‌ساز پارلمانی و ریاست جمهوری ترکیه واکنش نشان داد.
رئیس‌جمهور کنونی ترکیه و نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری آتی در این کشور به کناره‌گیری «محرم اینجه» از رقابت‌های انتخاباتی واکنش نشان داد.
رئیس‌جمهور کنونی ترکیه و نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری آتی در این کشور به کناره‌گیری «محرم اینچه» از رقابت‌های انتخاباتی واکنش نشان داد.
سخنگوی کرملین ضمن اظهار بی‌اطلاعی از جزئیات خبر مربوط به وضعیت سلامتی رئیس‌جمهور ترکیه، از آمادگی مسکو برای فراهم کردن مقدمات گفتگوی تلفنی پوتین و اردوغان خبر داد.
اردوغان یکشنبه در واکنش به دیدار «جفری فلیک» سفیر آمریکا در آنکارا به قلیچداراوغلو گفت: سفیر جو بایدن با کمال دیدار می‌کند. شرم بر تو باد. با مغزت فکر کن. طرف صحبتت در اینجا رئیس جمهوری است. چطوری پس از آن ملاقات درخواست دیدار با رئیس جمهوری می‌کنی؟
رئیس‌ جمهور ترکیه امروز در بازدید از مناطق زلزله زده این کشور گفت که در واکنش اولیه دولت وی به زمین لرزه اخیر، مشکلاتی وجود داشت.
رئیس‌جمهور ترکیه در نخستین واکنش به وقوع زلزله شدید در مناطق جنوبی این کشور ضمن تأکید بر کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده ابراز امیدواری کرد که شمار جان‌باختگان این حادثه مهیب کم باشد.
یک منبع در دفتر ریاست جمهوری ترکیه به انتشار خبر دیدار رجب طیب اردوغان و بشار اسد پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، واکنش نشان داد.
وزارت امور خارجه روسیه نسبت به ایده رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه برای دیدار سه جانبه رؤسای جمهور ترکیه، سوریه و روسیه، واکنش نشان داد و از آن استقبال کرد.
اظهارات رئیس جمهور ترکیه و تهدید به حمله به یونان با موشک بالستیک، واکنش تند آتن را به همراه داشت.
سخنگوی نهاد ریاست جمهوری روسیه هرگونه توافق درخصوص دیدار بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در روسیه را تکذیب کرد.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به دیدار شامگاه گذشته با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر در حاشیه مراسم افتتاحیه جام جهانی واکنش نشان داد.
اردوغان تاکید کرد که تلاش برای تسخیر ترکیه و ملت آن از طریق تروریسم، مانند گذشته به هدف خود نخواهد رسید.
اظهارات اردوغان با قول به ادامه گفتگو با همتای روس خود ولادیمیر پوتین، پس از آن بیان شد که مسکو روز چهارشنبه به نیروهای خود دستور خروج از خرسون به کرانه شرقی رودخانه دنیپر را داد.
رئیس جمهور ترکیه گفت که با وجود تردید روسیه برای اجرای توافق غلات به علت کسب نکردن منافع مشابه اوکراین، به اقدامات مربوط به اجرای این توافق ادامه می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ