سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حادثه انفجار در خیابان استقلال شهر استانبول ترکیه گفت؛ هرگونه اقدام تروریستی که امنیت کشور و ملت ترکیه را هدف قرار دهد، شدیداً محکوم می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه به مباحث مطرح شده در خصوص میدان نفتی و گازی آرش واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه به مباحث مطرح شده در خصوص میدان نفتی و گازی آرش واکنش نشان داد.
با درخواست مدیر کل اجرایی فدراسیون جهانی والیبال دکتر محمدرضا داورزنی در جلسه ای آنلاین به بحث و گفتگو در خصوص مشکلات ویزای آمریکا و هلند نشست.
لژیونر تنیس روی میز در خصوص سرقت مدارک خود صحبت کرد.
مرکز امور حقوقی بین‌المللی معاونت حقوقی رئیس جمهور در خصوص رای دادگاه لاهه اطلاعیه ای صادر کرد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز اخبار منتشره در خصوص توافق حاصله پیرامون تبادل زندانی‌ میان کشورش با ایران را رد کرد.
مذاکره کننده ارشد هسته‌ای روسیه در خصوص مواضع ادعایی و تکراری غرب علیه ایران که در توئیت جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آمده بود، گفت: «بروکسل نمی‌فهمد که چنین زبانی با مقامات ایران کار نمی‌کند.»
سخنگوی وزارت خارجه گفت: رژیمی که به امنیت دیگر کشور‌ها پایبند نیست خودش را در معرض تهدید منقابل قرار می‌دهد؛ بنابراین کسی که خود ملتزم به امنیت دیگران نیست و در تاریخ خودش نقش بی ثبات در منطقه داشته حق ندارد کسی را در مورد مسائل امنیتی مورد تهمت قرار دهد.
جنبش انصارالله یمن به ادعاهای واهی آمریکا در خصوص ارسال سلاح توسط ایران به یمن واکنش نشان داد.
مدافع تیم ملی آمریکا در خصوص بازی با ایران گفت: فکر می‌کنم از ابتدای مسابقه نباید اصلا پرریسک بازی کنیم.
کنعانی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران پیشتر در خصوص پیامدهای این اقدام غیرمنطقی و مخرب به طرف های غربی هشدار داده بود، گفت: متأسفانه استفاده ابزاری از سازمانهای بین المللی علیه ملتهای مستقل به هنجار سیاست خارجی غربیها تبدیل شده است.
وزارت خارجه فرانسه روز چهارشنبه به اظهارات وزیر کشور ایران در خصوص دستگیری عناصر دستگاه اطلاعاتی فرانسه در ایران واکنش نشان داد.
«فیصل بن فرحان» - وزیر خارجه عربستان - در گفتگو با شبکه العربیه در پاسخ به پرسشی در خصوص اعتراضات اخیر در ایران گفت: سیاست ثابت ما عدم دخالت در امور داخلی دیگر کشور‌ها است و نمی‌خواهد در این خصوص اظهارنظر کند.
در بین صد‌ها سازه تبلیغاتی این مجموعه، تنها سه سازه به دلیل ایراد و نقص در طراحی بلافاصله پس از اخذ گزارش کمتر از چند ساعت اصلاح شد.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این خصوص نوشت: قدرت غیرقابل توقف ایران از سد ویتنام گذشت و تیم ایران با این پیروزی به سیزدهمین قهرمانی در آسیا نزدیک شد.
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به مواضع مداخله جویانه برخی مقامات آمریکا، اتحادیه اروپایی و تعدادی از کشورها در خصوص فوت خانم مهسا امینی با تسلیت به پدر و مادر و خانواده داغدار ایشان، مواضع مداخله‌جویانه خارجی در مورد این حادثه تأسف‌بار را محکوم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به این سوال که چرا ایران موضعی در خصوص مرگ ملکه نشان نداده است، گفت: ایران از نظر پروتکلی متناسب با روابط دوجانبه و هم از منظر عمل متقابل در مناسبت‌های مشابه براساس عرف رایج دیپلماتیک عمل کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها در خصوص تعامل نامناسب مقامات محلی در تیرانا با سفارت جمهوری اسلامی ایران و اعضای آن، مراتب نگرانی کشورمان در این زمینه را اعلام کرد.
سخنگوی وزارت خارجه درپی اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها در خصوص تعامل نامناسب مقامات محلی در تیرانا با سفارت جمهوری اسلامی ایران و اعضای آن، مراتب نگرانی کشورمان در این زمینه را اعلام کرد.
سخنگوی وزارت خارجه درپی اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها در خصوص تعامل نامناسب مقامات محلی در تیرانا با سفارت جمهوری اسلامی ایران و اعضای آن، مراتب نگرانی کشورمان در این زمینه را اعلام کرد.
سخنگوی وزارت خارجه مفاد بیانیه نشست ۱۵۸ وزرای خارجه اتحادیه عرب و کمیته خودخوانده ۴ جانبه در خصوص جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.
مصطفی خوش‌چشم در خصوص واکنش اولیه آمریکا به پاسخ شب گذشته ایران گفت: به نظر می‌رسد که اقدام طرف آمریکایی یعنی آنچه که ارزیابی اولیه خود را از پاسخ دیشب ایران بیان می شود بیشتر به منزله اهرم فشار و ادامه یک تاکتیک نخ نما است که توپ را به زمین ایران بیاندازد و از دادن پاسخ درست طفره بروند.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه روز چهارشنبه از دریافت پاسخ دولت آمریکا به ‌نظرات جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل موضوعات باقی‌مانده در مذاکرات رفع تحریم، از طریق هماهنگ‌کننده اروپایی گفت‌وگو خبر داد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در خصوص نتیجه نهائی مذاکرات برچیدن تحریم های ضدایرانی اعلام کرد: نتیجه نهایی به نحوه واکنش آمریکا به پیشنهادات معقول ایران بستگی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ