یک منبع در دفتر ریاست جمهوری ترکیه به انتشار خبر دیدار رجب طیب اردوغان و بشار اسد پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز پنجشنبه رسانه‌ها از مذاکرات غیر مستقیم ایران و آمریکا در قطر خبر دادند که این امر به آزاد سازی وجوه مسدود شده ایران در کره جنوبی منجر شد.
حکم انتصاب موسوی خوئینی‌ها که فضائلی به آن اشاره کرده همان ایام در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای منتشر شد.
دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز در بیانیه‌ای درباره اخراج شماری از دیپلمات‌های مسکو از مولداوی اعلام کرد: این موضوع ادامه اقدامات غیردوستانه کیشیناو در قبال مسکو است و بی پاسخ نخواهد ماند.
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: خسارت‌های سنگین مادی و معنوی فتنه۸۸ فراموش نمی‌شود و افراطیون یک جریان نمی‌توانند نقش عوامل مؤثر در آن فتنه را کمرنگ یا محو نمایند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کاخ کرملین) امروز اعلام کرد: تصمیم فرانسه برای انتقال موشک های دوربرد به اوکراین اشتباه است؛ این تصمیم مسکو را مجبور به انجام اقدامات تلافی جویانه خواهد کرد.
فضائلی نوشت: آنچه دفتر میرسلیم درباره رهبری گفت سخنی نسنجیده و ناصواب بود
سخنگوی دفتر ریاست‌ جمهوری روسیه (کرملین) امروز در نشستی خبری به مذاکرات صلح میان ایروان و باکو به‌میزبانی آمریکا واکنش نشان داد.
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه به شایعات درباره وجود شخصیت بدل و وضعیت سلامتی «ولادیمیر پوتین» واکنش داد.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به گزارش‌ها درباره مداخله سازمان اطلاعات جاسوسی این رژیم در اعتراضات اخیر در اراضی اشغالی واکنش نشان داد.
وزیر ارتباطات امروز در واکنش به نامه‌ای که از سوی دفتر ریاست جمهوری مبنی بر «لزوم بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی و فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد» منتشر شده، گفت که این نامه قبل از اینکه به ما برسد، در رسانه‌ها منتشر شده است.
وزیر ارتباطات امروز در واکنش به نامه‌ای که از سوی دفتر ریاست جمهوری مبنی‌ بر «لزوم بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی و فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد» منتشر شده، گفت که این نامه قبل از اینکه به ما برسد، در رسانه‌ها منتشر شده است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در توضیح نامه دفتر ریاست جمهوری مبنی بر بررسی عادی شدن اینترنت در کارگروه اقتصاد دیجیتال، گفت: این نامه در حال بررسی است.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز به فرمان «پوتین» درباره ممنوعیت فروش نفت از سوی مسکو به کشورهای غربی واکنش نشان داد.
سخنگوی دفترریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در سخنانی به سفر زلنسکی به آمریکا واکنش نشان داد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در پاسخ به تعیین سقف قیمت بر خرید گاز از کشورش تصریح کرد: مانند تصمیم مسکو درباره نفت، واکنش نشان می‌دهیم.
دفتر ریاست جمهوری روسیه از تائید تروریستی بودن انفجارهای خطوط لوله گازی نورد استریم از سوی سرویس امنیتی سوئد استقبال کرد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در واکنش به گزارش بی اساس روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال تصریح کرد: مسکو نمی‌داند گمانه‌ زنی رسانه آمریکایی درباره ایران از کجا آمده است.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در واکنش به گزارش بی اساس روزنامه آمریکائی وال استریت ژورنال تصریح کرد: مسکو نمی‌داند گمانه‌ زنی رسانه آمریکائی درباره ایران از کجا آمده است.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در واکنش به درخواست آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی برای غیرنظامی شدن نیروگاه اتمی زاپروژیا گفت: درحال حاضر، هیچ گفتگویی برای غیرنظامی شدن «زاپروژیا» وجود ندارد.
دفتر علی لاریجانی نفیاً و اثباتاً این خبر را نه تایید کرد و نه تکذیب و انتشار آن را «شیطنت رسانه‌ای» دانست.
دفتر آیت الله مکارم شیرازی در مورد بازداشت مشاور عالی وزارت راه اعلام کرد: شخص نامبرده از فرزندان یا نوادگان مرجعیّت معظم نیست بلکه از منسوبین برادر مکرّم ایشان می‌باشد.
دفتر ریاست جمهوری روسیه به خبر درگذشت میخائیل گورباچف واکنش نشان داد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در واکنش به اظهارات «ینس استولتنبرگ» تصریح کرد: ناتو در صدد مقابله با منافع روسیه در قطب شمال است.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در توئیتی نوشت: اینگونه درز‌های خبری هماهنگ کننده نشان می‌دهد که کدام طرف تحت فشار است و نیازمند به توافق فوری است. بررسی‌ها ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ