قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: سراغ بانک‌هایی بروید که با زد و بند نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: امروز پولدارهای تهران کوکایین مصرف می‌کنند، اما مصرف کوکایین در کشور فراگیر نشده، چون بسیار گران است. میزان مصرف کوکایین را با میزان مصرف شیشه مقایسه کنید که امروز بسیار ارزان است و بازار مصرف را در دست گرفته و طبق گزارش‌هایی که دریافت کردیم، مصرف شیشه افزایش یافته است. قیمت عامل، تعیین‌کننده عرضه و تقاضاست.
دو بازیکن جوان فصل گذشته آکادمی کیا با مس رفسنجان قرارداد بسته‌اند و کار خود را شروع کرده‌اند.
اختیارات مورد نیاز بانک سپه برای تکمیل مراحل ادغام بانک‌ها و موسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در این بانک در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مورد بحث قرار گرفت.
منچستریونایتد در صورت شکست در جذب میسون مونت، ستاره چلسی، وارد مذاکره با سایر گزینه‌های خود خواهد شد.
سرمربی فصل گذشته سایپا و پیشین باشگاه های استقلال،نساجی و...در یک قدمی سرمربی گری هوادار قرار دارد
سارا عبدالملکی پاسخ مسئولین شورای شهر کرج را که برای تجلیل از او یک کتری و قوری به او هدیه داده بودند را داد!
حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضائیه گفت: باید سراغ بانک‌، مدیرعامل، هیات مدیره، نظارت بانک مرکزی برویم نه اینکه بگوئیم فلان مشتری چرا قسطش را نمی‌دهد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی ساعاتی قبل در جلسه‌ای با احسان اصولی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، شرکت کرد.
ژوره مورینیو پیشنهاد چلسی را رد کرد تا در رم باقی بماند. چلسی در وضعیت ناگواری قرار گرفته و امیدوار بود آقای خاص بتواند آنها را از این شرایط بد نجات دهد.
نعناع معروف‌ترین سبزی بهاری است. این گیاه مفید حاوی آنتی‌اکسیدانی به نام رزمارینیک اسید است که می‌تواند علائم آلرژی فصلی را تسکین دهد. منتول موجود در آن یک ضد احتقان طبیعی است و همچنین قادر است ناراحتی‌های معده را بهبود ببخشد.
چلسی تابستان دوباره سراغ نیمار می‌رود تا ستاره برزیلی را به خدمت بگیرد. پاری‌سن‌ژرمن هم مایل به فروش او است.
جمعی از قدیمی‌های فوتبال اهواز در تمرین استقلال خوزستان حضور پیدا کردند.
همه ما با این ماده غذایی پرفایده آشنا هستیم و می‌دانیم که این خوراکی بهاری سرشار از ویتامین A و آنتی‌اکسیدان‌های مختلف است. هویج برای حفظ سلامت مو، پوست و ناخن یک انتخاب عالی است و از همین رو به عنوان یک اکسیر ضد پیری شناخته می‌شود. همچنین هویج یک مبارز قوی در برابر سرطان است.
برگزاری دوره دانش افزایی ویژه مدرسین فدراسیون فوتبال توسط سرمربیان پرتغالی استقلال و سپاهان ادامه خواهد یافت.
نماینده مجلس گفت: متاسفانه دولت بر پتروشیمی‌ها و فولادی‌ها مدیریت ندارد؛ این‌ها باید ارزی را که از طریق تولید و صادرات وارد کشور می‌شود، تحویل بانک مرکزی بدهند.
رئیس‌شدن دوباره تاج چندان بی‌حرف و حدیث نبوده است. حتی دبیر کل وقت فدراسیون فوتبال خبر از تعویق انتخابات در همان شب قبل داد و ادعایش این بود که نامه‌ای به دستش رسیده که صراحتا در آن اعلام شده یکی از کاندیدا‌ها (مهدی تاج) مشکل قضائی دارد و نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند. امری که چند ساعت بعد نادیده گرفته و انتخابات جنجالی برگزار شد تا مهدی تاج، بدون رقیب، دوباره روی صندلی ریاست بنشیند
۲۰ انجمن تولیدی در مکاتبه ای با سران قوا اعلام کردند که بانک‌ها به دلیل ضعف در زمینه تأمین مالی و تسهیلات دهی و قانون ذینفع واحد، از ارائه تسهیلات به بنگاه‌های بزرگ تولیدی اجتناب میکنند.
رامین رضائیان و پیام نیازمند دو ملی‌پوش سپاهان در اردوی تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر بودند.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: باتوجه به این که تقریباً یک سال و نیم از دولت گذشته است برای اینکه بتواند خودش را تقویت کند باید به یک سری افراد خارج از مجموعه خودش اعتماد کند، به هرحال هستند افراد دیگری که بتوانند کمک کنند. افرادی که تفکرات‌شان با تفکرات دولت همسو و هم‌راستا است، اما این محدودیتی که دولت قائل شده به نظر می‌رسد در نهایت به نفع خود دولت نباشد.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: هرکه به سراغ شهرداری می‌آید از ما طلبکار است اما همت می کنیم تا در حوزه غیر نقد به نتیجه برسیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه اصغر قهرمانی به عنوان مربی دروازه‌بان به کادر فنی اضافه می‌شود، گفت: بازیکنان جوان آمده اند تا کار بزرگی در آسیا انجام بدهند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ اولین موضوعی بود که امروز در دستورکار امروز صحن قرار داشت که اجرای آن با موافقت ۱۶۱ نماینده حاضر در جلسه همراه شد.
علی ملاقلی‌پور نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون در جدیدترین فعالیت خود اثری محرمی در حوزه موسیقی می‌سازد که تهیه‌کنندگی آن را محمدجواد آشتیانی برعهده دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ