عضو انجمن تولیدکنندگان ظروف یک بار با اشاره به افزایش تقاضا، گفت: به دلیل ثبات قیمت مواد اولیه از ابتدای سال تاکنون، قیمت ظروف یک بار مصرف تغییری نکرده و ثابت مانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن بیان اینکه قیمت طلا به ثبات نسبی رسیده است، گفت: تقاضا در بازار طلا ۲۰ تا ۴۰ درصد کاهش یافته و حتی عروس و دامادها هم به سمت خرید نقره و بدلیجات رفته اند.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر قیمت نسبت به روز کاری گذشته با نرخ ۴۱ هزار و ۲۷۸ تومان مبادله شد.
رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی، حاکی از کاهش محصولات در برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.کاهش تقاضا، معوق شدن مطالبات تولیدکنندگان و… سبب شده تا حجم خرید برخی از شعبات فروشگاه‌ها کاهشی باشد.
ایجاد توافق پایدار می‌تواند روی قیمت دلار تاثیر مثبت بگذارد، اما قیمت دلار تا جایی می‌تواند کاهش یابد که نرخ برابری دلار و ریال متعادل شود.
فرزین گفت: موضوع نرخ ارز، همه را نگران کرده، البته در هفته‌های اخیر کاهش یافته است. نوسان نرخ ارز به سایر بازار‌ها علامت می‌دهد و باعث بی‌ثباتی می‌شود.
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هرگونه افزایش قیمت و گران‌فروشی نان ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.
نرخ انواع ارز شامل دلار، یورو و درهم به صورت اسکناس و حواله و قیمت ربع سکه در مرکز مبادله ایران کشف و اعلام شد. دلار و درهم نسبت به روزهای گذشته ثبات داشت و یورو با کاهش قیمت مواجه شده است.
در حالی معاون اول رئیس جمهور دیروز در نامه ای خواستار عدم تغییر قیمت خودرو شد که همین سناریو در آبان ۱۴۰۰ نیز تکرار شده و رئیس جمهوری دستور به بازگشت قیمتهای مصوب ستاد تنظیم بازار داده بود.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان و نرخ حواله دلار به ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.
رئیس جمهور با بیان اینکه وضعیت اقتصادی مردم از دغدغه‌های جدی دولت است، تاکید کرد از آغاز کار دولت مسئله معیشت یکی از مسائل محوری برای دولت بوده است.
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: تعهدات عمومی دولت باید به صورت شفاف در بودجه ارائه شود و واقعی کردن منابع و مدیریت مصارف شفاف باشد.
فاطمی امین گفت: مجموع واردات امسال کشور کمتر از ۵۵ میلیارد دلار خواهد بود و اگر برای قاچاق و ... نیز ۲۰ میلیارد دلار در نظر بگیریم به حدود ۷۵ میلیارد دلار خواهد رسید که این بدان معناست که تراز کشور پنج میلیارد دلار مثبت است.
فاطمی امین گفت: مجموع واردات امسال کشور کمتر از ۵۵ میلیارد دلار خواهد بود و اگر برای قاچاق و ... نیز ۲۰ میلیارد دلار در نظر بگیریم به حدود ۷۵ میلیارد دلار خواهد رسید که این بدان معناست که تراز کشور پنج میلیارد دلار مثبت است.
وزیر صمت با بیان اینکه در چند ماه اخیر شاهد ثبات قیمت در بازار لوازم خانگی بودیم، گفت: در ماه‌های گذشته شاهد بودیم برخی واحدها با کاهش قیمت‌ها فروش خود را بالا بردند و در مجموع سود کردند.
نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت: وزیر صمت گفته بود قرعه‌کشی خودرو به زودی حذف می‌شود، اما همچنان لاتاری برای قرعه‌کشی خودرو راه انداخته‌ایم.
نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت: وزیر صمت گفته بود قرعه‌کشی خودرو به زودی حذف می‌شود، اما همچنان لاتاری برای قرعه‌کشی خودرو راه انداخته‌ایم.
امروز قیمت ها نسبت به دیروز با تغییرات کمی مواجه شد و قیمت دلار نیما به زیر ۲۸ هزار تومان رسید.
در یک نشست علمی و تخصصی گفته شد: کنترل تورم و تثبیت اقتصادی مقدم بر آزاد سازی و اصلاح قیمت ها است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دوازدهمین روز مهر ماه پرداخته می‌شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ روی رقم ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تثبیت شد.
قیمت خودروی تولید داخل امروز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
قیمت خودروی تولید داخل امروز سه‌شنبه ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته سوم شهریور ماه حاکی از ثبات نسبتی قیمت اکثر کالاها نسبت به هفته گذشته است ضمن اینکه قیمت مرغ در این هفته افزایش یافته است.
جلسه ستاد تنظیم بازار عصر روز چهارشنبه به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته چهارم مرداد حاکی از ثبات نسبتی قیمت اکثر کالاها نسبت به هفته گذشته است اما قیمت گوشت با افزایش همراه بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ