تضمین اصل پول تا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان می تواند سرمایه های خرد را به خدمت رشد بازار سرمایه بیاورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال پرسپولیس قبل از سفر به تبریز پولدار می شود.
دبیر شورای عالی پیشگیری ‌و مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم اعلام کرد: اشخاصی که به جای استفاده از کارتخوان از مردم درخواست پول نقد، سکه، ارز و... کنند، به عنوان شخص مظنون به معاملات مشکوک به پولشویی تحت بررسی قرار می‌گیرند و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
صندوق‌های سرمایه‌گذاری نوعی نهاد مالی محسوب می‌شوند که فعالیت اصلی آن‌ها سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار و سایر بستر های سرمایه گذاری است. سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها، نوعی روش غیرمستقیم سرمایه گذاری در بورس با تضمین سود است و همانند شبکه بانکی نیز مشمول جریمه و تنبیه بانکی برداشت پول قبل از سررسید نخواهند شد .
رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد با همکاری شورای پول و اعتبار، راهکارهای قانونی کاهش سود وام‌های بانکی در حوزه مسکن، به ویژه مسکن حمایتی را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد با همکاری شورای پول و اعتبار، راهکارهای قانونی کاهش سود وام‌های بانکی در حوزه مسکن، به ویژه مسکن حمایتی را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
پولی که استقلالی‌ها امروز تامین کردند و به بازیکنان پرداخت کردند، از طریق همراه اول به حساب آنها نیامده است.
اواسط جنگ جهانی اول دولت آلمان تصمیم گرفت به جای استفاده از پول مالیات دهندگان برای تامین مالی جنگ از کشورهای دیگر قرض بگیرد. آلمانی‌ها مطمئن بودند که می‌توانند بدهی خود را با پیروزی در جنگ و تصرف سرزمین‌های غنی و دریافت تاوان از متفقین شکست خورده پرداخت کنند. اما نتیجه برعکس شد. آلمان در جنگ شکست خورد و جنگ با بدهی‌های عظیم به اتمام رسید.
به جد معتقدم اگر در شرایط کنونی افراد مطلعی به موضوع حقابه ورود کنند و دولت برای سیستان آماده پرداخت هزینه باشد، با طالبان به توافق می‌رسیم ... اگرچه حقابه یک قرارداد بین‌المللی است و دولت همسایه افغانستان ازنظر قانونی موظف به تأمین حقابه است. اما واقعیت‌های منطقه از فرآیند دیگری حکایت می‌کند. لازم است تدابیری اتخاذ گردد تا عمل به قرارداد علاوه بر ما برای آن‌ها نیز سودمند باشد.
اهواز- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: با وجود اینکه قیمت خرید تضمینی گندم اصلاح نشده، پول خرید گندم و کلزای کشاورزان تاکنون پرداخت نشده است.
سرپرست جدید باشگاه استقلال قولی برای تامین پول و پرداختی به استراماچونی نداده است.
حملات پراکنده بقایای داعشی در عراق، ذهن تحلیلگران و ناظران امور گروههای تروریستی را درباره نحوه دسترسی تکفیریها به منابع مالی و تسلیحاتی سخت به خود مشغول کرده است.
مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد که پول مورد نیاز برای بدهی به استراماچونی تامین و این پرونده عظیم حل و فصل شود.
معاون وزیر دفاع آمریکا می‌گوید که اوکراین در نهایت باید برای پرداخت هزینه‌ برخی تسلیحات دریافتی از حامیان غربی‌اش، پیش‌قدم شود.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال امروز درباره مساله پرداخت پول استراماچونی به جمع بندی رسیدند.
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران می‌گوید: «اگر بودجه دارو در لایجه ترمیم نشود و بیمه‌ها نتوانند پول داروخانه‌ها را پرداخت کنند، داروخانه‌ها هم به‌دلیل کمبود نقدینگی نمی‌توانند پول شرکت‌های پخش را فراهم کنند و شرکت‌های پخش هم دیگر پولی ندارند که به کارخانه‌ها بدهند، لذا تولید دارو کاهش پیدا می‌کند. از طرفی اگر داروخانه‌ها با بیمه همکاری نکنند و قیمت دارو را با مردم به نرخ آزاد حساب کنند، مردم بسیار ضرر خواهند کرد.»
عباس عبدی نوشت: اول خلق پول و نقدینگی، دوم قیمت‌گذاری با این دو اقدام می‌خواهند دو هدف متعارض را حل کنند. از یک طرف بودجه دولت را تامین کنند و از طرف دیگر رضایت مردم را جلب نمایند. کاری که شدنی نیست، زیرا این دو هدف به سرعت در تقابل با یکدیگر عمل می‌کنند. مثل دیگی که فشار از داخلش افزایش داده شود ولی دریچه تخلیه هم نداشته باشد. خلق پول و نقدینگی، یعنی پول برای دولت و تورم برای ملت. پس طبیعی است که همه کالا‌ها به نسبت‌هایی با افزایش قیمت روبرو شوند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد ارزیابی سیاست ها و اقدامات ارزی دولت پرداختند وقبل از آن در یک جلسه غیرعلنی شنونده سخنان رییس بانک مرکزی درمورد تحولات ارزی اخیر بودند.
ماجرای تامین پول از سوی مدیریت باشگاه برای رساندن دریافتی بازیکنان استقلال به 40 درصد روایت جالبی دارد.
همزمان با کاهش مداوم ارزش پوند لبنان (واحد پول ملی آن کشور) لبنانی‌ها امسال در تامین زیتون و روغن زیتون با مشکل مواجه شده اند. زیتون و روغن زیتون در آشپزخانه لبنانی‌ها کالایی ضروری است اما حالا تبدیل به کالای لوکس شده است.
تضمین اصل پول تا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان می تواند سرمایه های خرد را به خدمت رشد بازار سرمایه بیاورد.
آدم ربایان برای تأمین بدهی مالیشان دست به کودک ربایی زدند و برای اینکه پلیس رد آنها را نزند از خانواده کودک خواستند که برای آنها رمز ارز تهیه کنند.
با ازدست‌دادن مناطق نفت‌خیر، داعش هم‌اکنون به منابع مالی دیگری چون کشتن چوپان‌ها و سرقت دام‌های آنها روی آورده است.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از تلاش مسئولان باشگاه برای تامین منابع مالی جهت پرداخت پول آندره‌آ استراماچونی خبر داد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان به دنبال تأمین منابع هستیم و نمی‌شود پرداختی انجام دهیم از آن طرف مجبور شویم با خلق پول تورم بیشتری به مردم تحمیل کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ