عرضه خودروهای بهمن موتور در طرح حمایت از خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اطلاعیه جدید ۶۰۰ دستگاه دیگنیتی پرستیژ سفید رنگ از سوی بهمن موتور در تالار خودروی بورس کالا عرضه می‌شود. قیمت پایه این خودرو چقدر است؟
وعده وزارت صمت برای عرضه بخشی از خودروهای وارداتی پایان ۱۴۰۱ بود که پس از گذشت ۳ ماه این وعده هفته آتی محقق می شود؛ بااین حال مشخص نیست خودروهای مورد تقاضای باقی خریداران چه زمانی تحویل شود.
عباس مارکلایی مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن، آخرین عرضه محصولات تجاری گروه بهمن در بورس کالا را رضایت بخش می‌داند.
مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: روند عرضه در سامانه یکپارچه فروش خودرو ادامه خواهد داشت و در مراحل آینده فروش، شاهد عرضه محصولات جدیدی مانند ری را و ... خواهیم بود.
با عرضه XB1 مصرف کننده ایرانی، خودروی کاملا متفاوتی را تجربه خواهند کرد، مصرف کننده ایرانی با این محصول با استانداردهای روز دنیا در تولید خودروها آشنا خواهد شد. این جملات پیش‌بینی مدیر عامل گروه بهمن از جایگاه SUV  جدید بهمن موتور در ایران است. XB1 محصول جدید بهمن موتور است که طبق وعده مدیران این شرکت سال 1402 به بازار می‌رسد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: فروش خودرو وارداتی پس از ۵ سال وقفه رسماً آغاز شد.
سخنگوی وزارت صمت؛طرح یکپارچه عرضه خودرو از شنبه ۲۰ اسفند آغاز می شود.
چهارشنبه هفته گذشته، شرکت خودروسازی ایتالیایی لامبورگینی اعلام کرد که قصد عرضه کلکسیون جدید NFT خود را دارد. این آثار دیجیتال از ۳۰ بهمن (۱۹ فوریه) بر روی پلتفرم VeVe عرضه خواهند شد. در این کلکسیون، آثار دیجیتال مدل لامبورگینی هوراکان STO عرضه خواهند شد که هر کدام ویژگی‌های ظاهری خاصی خواهند داشت.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از رشد ۴۲ درصدی تحویل خودرو به مشتریان از ابتدای امسال تا ۲۵ بهمن ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری از ابتدای سال آماده تحویل و عرضه به مشتریان شده است.
طبق مصوبه هیات وزیران عبارت «خودروهای وارداتی صرفاً در بورس کالا عرضه می‌شود» از بند ٢ آیین‌نامه واردات حذف شود؛ همچنین شماره‌گذاری خودرو مناطق آزاد در سرزمین اصلی مجاز شد.
از امروز دوشنبه ۲۴ بهمن‌ عرضه خودرو در بورس کالا پس از یک توقف کوتاه مدت آغاز می شود.
بورس کالا در نامه‌ای جداگانه شرایط جدید خودروهای عرضه شده طی روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن را ابلاغ کرد.
مجید عشقی رئیس سازمان بورس گفت: خودروهای عرضه شده در بورس از نظام قرعه کشی خارج می‌شوند.
رئیس اداره نظارت بر بازار بورس‌های کالایی سازمان بورس ضمن تشریح شرایط و زمان عرضه ۲۱ هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا عنوان کرد: قیمت پایه زمانی که عرضه خودروها توسط عرضه‌کننده اعلام شود، مشخص و منتشر خواهد شد. همچنان هر کد ملی قادر به درخواست سفارش یک خودرو است و محدودیت سابقه خرید از سال ۱۳۹۸ که توسط وزارت صمت اعلام شد نیز به قوت خود باقی است.
صادقی ضمن تشریح شرایط و زمان عرضه ۲۱ هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا عنوان کرد: قیمت پایه زمانی که عرضه خودروها توسط عرضه‌کننده اعلام شودمی شود.
بهمن موتور خودروهای فیدلیتی، دیگنیتی پرستیژ و وانت کارا را به صورت نقدی در طرح «جوانی جمعیت» و «جایگزینی خودروهای فرسوده» به فروش می‌رساند.
عرضه محصولات بهمن موتور در طرح جوانی جمعیت و جایگزینی خودروی فرسوده
پنج مدل از محصولات پرمتقاضی گروه بهمن در بخشنامه طرح جایگزینی خودروهای فرسوده آذر ۱۴۰۱ عرضه خواهد شد.
تالار خودروی بورس کالای ایران فردا (یکشنبه) میزبان عرضه ۷۱ دستگاه کامیون کشنده گروه بهمن دیزل است.
سومین مرحله قرعه‌کشی طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و اولین مرحله از طرح «جایگزینی خودروهای فرسوده» با حضور نهادهای نظارتی برگزار گردید.
تصویبنامه اصلاح مصوبه قبلی هیات وزیران با موضوع ضوابط واردات خودرو ابلاغ شد.
امیر میرمنصف، رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت: خودروهای عرضه شده در بورس کالا را زودتر از موعد به خریداران تحویل داده ایم که این موضوع رضایت آن ها را در پی داشته است.
پس از چند مدت کشمکش و باطل شدن عرضه خودرو در بورس و دخالت نابجا دولت در عرضه خودروهای گروه بهمن که به قیمت منصفانه‌ای در بازار عرضه میشد، امروز چهارشنبه 26 مرداد تعداد 600 دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی در بازار بورس کالا معامله شد.
کلاهبرداری ۵۰۰ میلیونی با اجاره خانه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ