مجید عشقی رئیس سازمان بورس گفت: خودروهای عرضه شده در بورس از نظام قرعه کشی خارج می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا بر نظر بسیاری از کارشناسان اقتصادی واردات خودرو کارکرده منجر به خروج ارز از کشور می‎‌شود؛ سوال اینجا است آیا این کار صرفه اقتصادی دارد؟
خروج یحیی گل‌محمدی از جلسه هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس با هجوم خبرنگاران به خودروی او همراه بود.
با خروج شرکت‌های غربی از روسیه برندهای خودروسازی چینی در حال پر کردن جای خالی آن‌ها هستند و صادرات خودروی چین به روسیه تقریباً سه برابر شده است.
به خاطر خروج شرکت‌های غربی از روسیه برندهای خودروسازی چینی در حال پر کردن جای خالی آن‌ها هستند و صادرات خودروی چین به روسیه تقریباً سه برابر شده است.
مک لارن در طراحی جذابیت های 750اس چنان ظرافتی و کیفیتی به خرج داده که یکی از نویسندگان مطرح نقدهای خودرویی انگلیس، درباره اش می گوید: این مک لارن از آن خودروهایی است که وقتی سوارش می شوید، هیچ علاقه ای به ترک آن ندارید و برایتان سخت است که پیاده شوید!
تبریز- سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: خروج خودروی پژو ۴۰۵ از مسیر رفت صوفیان- تبریز و ورود به مسیر برگشت و برخورد با کامیون دو کشته و یک مصدوم به جا گذاشت.
تبریز- سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: خروج خودروی پژو ۴۰۵ از مسیر رفت صوفیان- تبریز و ورود به مسیر برگشت و برخورد با کامیون دو کشته و یک مصدوم به جا گذاشت.
امروز از ۸۰۰ دستگاه خودروی ثبت سفارش شده در گمرک، ۵۳ دستگاه خودرو خارج شده است و مابقی خودروها نیز در انتظار ترخیص هستند.
اگر خودروی دارای معاینه فنی برتر قبل از ساعت ۱۰ ورود و خروج از محدوده داشته باشد باید مبلغ ۵۵۱ هزار و ۸۸۰ ریال به ازای هر روز در محدوده طرح ترافیک و ۲۷۵ هزار و ۹۴۰ ریال به ازای هر روز در محدوده کنترل آلودگی هوا بپردازد.
رسانه‌های عراقی خبر دادند یک کاروان خودرویی در "البوکمال" سوریه پس از خروج از مرز عراق هدف گرفته شده‌است.
مدیرعامل بانک آینده و جمعی از اعضای هیات مدیره این بانک با حضور در سایپا و نشستی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این گروه خودروساز در خصوص ارتقا و تقویت سطح تعاملات فی مابین به گفتگو نشستند.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: خروج خودروهای فرسوده تا ۳۵ درصد بر کاهش ذرات معلق ( pm 2.5) هوای شهر اصفهان موثر است.‌
معاون حقوقی رییس جمهوری اقدامات صورت گرفته در شرکت ایران‌خودرو دیزل به منظور خروج از رکود و بازگشت دوباره به صدر تولید خودروهای تجاری در کشور را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حمایت از تولید داخلی یکی از اصلی‌ترین رویکردهای دولت به منظور ایجاد اشتغال و توسعه صنعت داخلی است.
راننده یک خودروی شاسی بلند هنگام خروج از پمپ بنزین یک کارگر مشغول به کار را زیر گرفت.
رئیس‌جمهور ترکیه در مراسم راه‌اندازی خط تولید خودروی ملی کشور «توگ» در پردیس گملیک بورسا تاکید کرد: با خروج نخستین خودرو از خط تولید شاهد تحقق یک رویای ۶۰ ساله هستیم.
معاون فنی و مهندسی گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاهین اولین محصول خروجی از پلتفرم SP100 است گفت: در طراحی این خودرو علاوه بر استانداردهای تعریف شده موضوع ایمنی بسیار مدنظر بود و بر همین اساس طراحی آن بر اساس یورو ان کپ سه ستاره صورت پذیرفت بدین منظور که استحکام بدنه در نمونه سازی و قطعات مورد نظر قرار گرفت.
مدیر توزیع محصولات گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا با هدف تسریع و تسهیل در ارسال و تحویل خودرو‌های تخصیص یافته دارای پلاک انتظامی به مشتریان بر اساس برنامه ریزی مناسب، موفق به شکستن رکورد خروج خودرو از ادارات تحویل پس از دو سال به تعداد ۴۴ هزار دستگاه طی شهریور ماه سال ۱۴۰۱ شد.
مدیر توزیع محصولات گروه خودروسازی سایپا گفت: موفق به شکستن رکورد خروج خودرو از ادارات تحویل پس از دو سال به تعداد ۴۴ هزار دستگاه طی شهریور ماه سال ۱۴۰۱ شد.
سعید غلامی با اشاره به خروج ۵۸ خودرو به دلیل مغایرت در اطلاعات از مزایده خودروهای رسوبی اعلام کرد که با بازدید از این خودروها تکلیف این خودروها نیز تعیین می‌شود.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل در حاشیه بازدید جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از خطوط تولید این شرکت و دیدار با کارکنان، ضمن ارایه گزارشی در خصوص روند تولید و دستاوردهای حاصله، گفت: در حال حاضر ایران خودرو دیزل از زیان ده‌ترین به سودده‌ترین شرکت خودروساز کشور تبدیل شده و در آینده نزدیک دستاوردهای بزرگ‌تری را در این مجموعه شاهد خواهیم بود.
رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: برای کنترل جمعیت خودور‌های وارد شده به استان در شهر‌های کنگاور، بیستون و اسلام آباد غرب برای چند ساعت متوقف می‌شوند تا خروج زائران در مرز‌ها انجام شود و شاهد تجمع زائران در مرز‌ها نباشیم.
خدمات پس از فروش گروه بهمن از 18 لغایت 29 شهریور ماه در طرح اربعین حسینی (ع)، خدمات امدادی به تمامی خودروهای تولیدی خود را در مسیرهای منتهی به مرزهای خروجی ارائه می دهد.
خروج کنترل خودروی لادا از دست راننده باعث تغییر مسیر ماشین و برخوردش به یک دوچرخه‌سوار شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعلام برخی تحریم‌های یکجانبه جدید آمریکا علیه تجارت با کشورمان گفت: اعتیاد کاخ سفید به تحریم‌ها و استفاده ابزاری از آنها، شاخصی از نظام سلطه آمریکا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ