براساس اطلاعیه جدید ۶۰۰ دستگاه دیگنیتی پرستیژ سفید رنگ از سوی بهمن موتور در تالار خودروی بورس کالا عرضه می‌شود. قیمت پایه این خودرو چقدر است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدیشهر- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ۶۰۰ نفر اتباع در دوره های سوادآموزی استان مشغول آموزش هستند که اکثر آنها تابعه کشور افغانستان محسوب می‌شوند.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف وضبط ۴۴ دستگاه ماینر غیر مجاز به ارزش شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در گرمسار خبر داد .
رئیس کل دادگستری هرمزگان از ضرب الاجل یک ماهه دستگاه قضائی برای انتقال ۶۰۰ کانتینر آلوده با هدف جلوگیری از آسیب زیست محیطی در بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.
روز ۲۹ خردادماه عرضه ۶۰۰ دستگاه دیگنیتی پرستیژ در بورس کالای ایران رقم می‌خورد.
یک قرن از حضور پلیس راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران برای برقراری نظم و جریمه رانندگان متخلف می‌گذرد؛ همان زمان که حدود ۶۰۰دستگاه اتومبیل، موتورسیکلت و دوچرخه در تهران وجود داشت و باید اقدامی برای ساماندهی و جلوگیری از شلوغی معابر انجام می‌شد.
وزیر صمت گفت: در سال ۱۴۰۲ هدف تولید خودرو حداقل یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه است. بنابراین تقریباً برای تمام کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند خودرو تحویل داده خواهد شد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور ۶۰۰ مجوز پرواز فوق العاده در مسیرهای داخلی و خارجی برای ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
سردار مهری با بیان اینکه حدود ۶۰۰ دستگاه فلزیاب سالانه در کشور توقیف می‌شود، ادامه داد: انبارهای ما از دستگاه‌های ضبط شده پر شده است و این ادوات به‌زودی تعیین تکلیف می‌شوند.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از رشد ۴۲ درصدی تحویل خودرو به مشتریان از ابتدای امسال تا ۲۵ بهمن ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری از ابتدای سال آماده تحویل و عرضه به مشتریان شده است.
مشهد ـ وزیر ورزش و جوانان گفت: به‌زودی بیش از ۶۰۰ هزار مترمربع دیگر نیز به فضای ورزشی کشور افزوده خواهد شد.
استاندار تهران سهمیه نهضت ملی مسکن این استان را ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار واحد عنوان کرد.
چمران تاکید کرد: ترافیک تهران کشنده شده، لذا در بودجه شهرداری تهران امروز تصمیمی انقلابی را در رابطه با حمل و نقل و ترافیک اتخاذ خواهیم کرد. برای سال جاری پیش پرداخت ۶۰۰ اتوبوس واریز شده، اما حدود ۱۵۰ اتوبوس دریافت کرده‌ایم. یکی از کارخانه‌ها در روز‌های گذشته اعلام کرده بود که تا نوروز ۴۰ دستگاه آماده را می‌تواند تحویل دهد که فردای آن روز جلسه‌ای برگزار شد و مقرر شد علاوه بر این ۴۰ دستگاه ۲۰۰۰ دستگاه به جز سهمی که وزارت کشور می‌دهد خریداری کنیم.
رییس شبکه شتاب‌نگاری با اعلام اینکه هم‌اکنون ۱۵۰۰ دستگاه شتاب‌نگار فعال در سراسر کشور وجود دارد از خرید ۸۰۰ دستگاه جدید در سال ۹۷ و نصب ۶۰۰ دستگاه تاکنون خبر داد.
اهواز- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان از صدور ۶۰۰ مجوز تأسیس با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی برای ایجاد ۲۲ هزار فرصت شغلی در استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی با بیان این‌که مراکز معاینه فنی شهر تهران ظرفیت پذیرش سالانه دو میلیون و ۶۰۰ دستگاه خودرو را دارد، گفت: مرکز معاینه فنی آزادی با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی شد.
بررسی آخرین آمار وزارت صمت از تولیدات صنعتی نشان می‌دهد که طی ۹ ماهه امسال تولید انواع لوازم خانگی بزرگ روند شتابانی داشته و تاکنون نزدیک به ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه تولید شده است.
میانجی اصلی مذاکرات صلح اتحادیه آفریقا می‌گوید در درگیری‌های ۲ سال اخیر بین ارتش و شبه‌نظامیان تیگرای دست‌کم ۶۰۰ هزار نفر کشته شده‌اند.
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: پیازهای جنوب تا دو هفته آینده به تهران رسیده و با ورود حدود ۲۵۰۰ تن پیاز نو به موجودی انبارها پایه آن به ۱۲ هزار تومان می‌رسد.
مشهد ـ قائم مقام شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: طی یکسال اخیر که از اجرای طرح بازار آب در خواف گذشته است ۶۰۰ هزار مترمکعب آب در بازار مبادله شده است.
مشهد ـ قائم مقام شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: ۶۰۰ هزار مترمکعب آب در بازار مبادله شده است یعنی این میزان آب در بخش کشاورزی صرفه جویی و به صنعت اختصاص داده شده است.
تبریز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی آمادگی ۶۵۰دستگاه برف روبی در جاده‌های آذربایجان شرقی طی فصل زمستان خبرداد.
بر اساس بیانیه دادستان فدرال، پلیس بلژیک در جریان بازرسی‌های بامداد جمعه از ۱۶ ملک در بروکسل، مبلغ ۶۰۰ هزار یورو پول نقد به همراه چند دستگاه رایانه و تلفن همراه کشف و ضبط کرده که گمان می‌رود از این امکانات برای به نتیجه رسیدن تلاش‌ها و «خرید نفوذ» استفاده می‌شده است.
مدیرعامل شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو، از افزایش ظرفیت تولید اکسل خودروی تارا در این مجموعه صنعتی خبر داد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: برای امسال تولید یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو هدف‌گذاری شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ