طبق مصوبه هیات وزیران عبارت «خودروهای وارداتی صرفاً در بورس کالا عرضه می‌شود» از بند ٢ آیین‌نامه واردات حذف شود؛ همچنین شماره‌گذاری خودرو مناطق آزاد در سرزمین اصلی مجاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از محدودیت ترافیکی در مسیر شمال به جنوب محور چالوس خبر داد.
رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کرج - چالوس از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۷ مرداد ماه از آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.
سخنگو سازمان هواپیمایی کشور با تاکید بر محدودیت تعداد ناوگان در صنعت هواپیمایی گفت: بهتر است زوار برای جلوگیری از ترافیک و پاسخ‌دهی مناسب بازه زمانی سفرهای اربعین خود را تقسیم بندی کنند.
سخنگو سازمان هواپیمایی کشور با تاکید بر محدودیت تعداد ناوگان در صنعت هواپیمایی گفت: بهتر است زوار برای جلوگیری از ترافیک و پاسخ‌دهی مناسب بازه زمانی سفرهای اربعین خود را تقسیم بندی کنند.
پلیس راهور فراجا با اعلام محدودیت ترافیکی آخر هفته اعلام کرد که برخی محورهای مواصلاتی ممکن است یکطرفه شود.
پس از آنکه جوبایدن دستور اجرایی منع سرمایه گذاری در چین را امضا کرد، سرمایه گذاران فناوری در این کشور نگران اقدامات انتقام جویانه کشور مقابل  هستند.
یزد- سرپرست فرمانداری تفت، اعتبار اندکی که بر اساس جمعیت ثابت به دهیاری‌های شهرستان تفت تزریق می‌شود را حتی برای جمع آوری زباله‌ها به طور مناسب و اصولی نیز ناکافی دانست.
با اعمال قانون محدودیت سنی داوران، دو کمک داور سرشناس و بین‌المللی فوتبال ایران هم از عرصه قضاوت کنار رفتند.
با اعمال قانون محدودیت سنی داوران، دو کمک داور سرشناس و بین‌المللی فوتبال ایران هم از عرصه قضاوت کنار رفتند.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: عصر روز یکشنبه در محور اتوبان شهید آقابابایی لاین جنوب به شمال در اثر شکستگی خط انتقال فاضلاب، زمین دچار فرونشست شد و حفره‌ای ایجاد شد. محدودیت تردد و انسداد عرض جنوب به شمال اتوبان شهید آقابابایی بعد از پل اطشاران توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی برای بررسی و رفع خطر از محل ناشی از حفره ایجاد شده در اتوبان شهید آقابابایی ایجاد شد.
کارشناس اقتصادی گفت: بسیاری از دولت‌ها به علت مشکلاتی مانند محدود شدن در یک مرز مشخص شهری جهت ساختن خانه‌های مسکونی و نیز رجوع به تراکم‌سازی به جای توسعه افقی شهرها، قادر به ساختن خانه‌های مسکونی نیستند. به همین دلیل، مسئله اجاره بها نیز به محدودیت شدید عرضه ملک مسکونی ناشی از انحصار بالای زمین در شهر‌های بزرگ مرتبط است.
سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: عرضه مرغ منجمد ادامه دارد و هیچ محدودیتی از نظر تامین این کالای اساسی وجود ندارد.
نایب رئیس اتحادیه باغداران تهران گفت: با توجه به ذخایر مناسب، محدودیتی در عرضه سیب و پرتقال تا پایان خرداد وجود ندارد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از نظر ذخایر ارزی هیچ محدودیتی نداریم و آنچه بازار را بهم ریخته فقط انتظارات تورمی بوده است.
مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با تیتر «شوک زنجیره‌‌‌ای به تولید» توضیح داده است: «پدیده‌های اقتصادی هیچ‌گاه با تغییرات یک‌ماهه قابل تحلیل نیستند و اساسا نمی‌توان شاخص خرید مدیران برای یک‌ماه سال را مبنایی برای تحلیل رکود یا رونق اقتصادی دانست. پدیده‌های اقتصادی در صورتی قابل تحلیل هستند که دامنه‌دار و مستمر باشند؛ بنابراین برای قضاوت در این باره بسیار زود است. به نظر می‌رسد برخی رسانه‌‌‌ها در تحلیل خود درباره آغاز رکود اقتصادی براساس گزارش مورد استناد، شتاب‌زده عمل کرده‌اند؛ چرا که بررسی سال‌های اخیر نشان می‌دهد این افت‌وخیزها در شاخص خرید در ماه‌های مختلف امری متداول بوده است. این شاخص به معنای کاهش تولیدات صنعتی نیست، بلکه میزان خرید مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای توسط بنگاه‌ها را نشان می‌دهد. همان‌طور که در گزارش هم اشاره شده است و بررسی‌های میدانی هم نشان می‌دهد، دلیل اصلی کاهش شاخص مدیران خرید محدودیت به وجود آمده در این ماه برای عرضه گاز به صنایع بوده است.
رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی به خبرنگار مهر گفت: قیمت سیمان نسبت به قبل تغییری نداشته است و با همان قیمت‌های قبلی در بورس کالا عرضه می‌شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این‌که با توجه به محدودیت های موجود در صنعت خودرو، در حال حاضر هیچ راه حل ممکنی بهتر از عرضه خودرو در بورس کالا نیست، گفت: با عرضه امروز، بیش از ۳۶ هزار دستگاه خودرو از محصولات ایران خودرو در بورس کالا عرضه شده است که سبب جلوگیری از زیان ۲۸۰۰ میلیارد تومانی شده و تقریبا به همین میزان نیز زیان انباشته سال قبل کاهش یافته است.
رئیس اداره نظارت بر بازار بورس‌های کالایی سازمان بورس ضمن تشریح شرایط و زمان عرضه ۲۱ هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا عنوان کرد: قیمت پایه زمانی که عرضه خودروها توسط عرضه‌کننده اعلام شود، مشخص و منتشر خواهد شد. همچنان هر کد ملی قادر به درخواست سفارش یک خودرو است و محدودیت سابقه خرید از سال ۱۳۹۸ که توسط وزارت صمت اعلام شد نیز به قوت خود باقی است.
اکنون تصاویر محدودی از کیا استونیک کوانتوم مدل 2023 منتشر شده که این خودرو را در یک نسخه ویژه نمایش می دهد و ظاهرا قرار است فقط در بازار انگلیس عرضه شود.
دولت و وزارت نفت به جای افزایش قیمت بنزین و فشار به زندگی مردم، با کاهش سهمیه آزاد کارت‌های سوخت از ۲۵۰ به ۱۵۰ لیتر و همچنین ایجاد محدودیت در عرضه آزاد بنزین توسط کارت سوخت آزاد جایگاه‌داران به خصوص در استان‌های مرزی، اقدام به کنترل مصرف کارت‌های سوخت کرده است که در کنترل قاچاق سوخت نقش مهمی ایفا می‌کند.
بانک آمریکایی گلدمن ساکس در پی افزایش نشانه‌های کندی اقتصاد جهانی، قیمت نفت مورد پیش‌بینی خود را به میزان قابل توجهی کاهش داد اما اعلام کرد نفت به دلیل محدودیت عرضه احتمالا از سطوح فعلی صعود می‌کند.
معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام کشور از توزیع گوشت مرغ منجمد بدون هیچ محدودیتی در بازار خبر داد و گفت: ذخایر گوشت مرغ کشور از شرایط مطلوبی برخوردار است.
وزیر صمت با اشاره به چهار سال واردات ممنوعیت واردات خودرو به کشور اظهار داشت: در این شرایط طبیعی بود که حساسیت‌هایی وجود داشته باشد. از همان ابتدا کفتیم که واردات خودرو از نظر وزارت صمت بلامانع است. زیرا فضایی در کشور وجود دارد که می‌گوید ما می‌خواهیم یک انحصار در بازار خودرو ایجاد کنیم.
بیات گفت: ایرلاین‌ها همچنان ضمن بی توجهی به افزایش عرضه صندلی پرواز، به دنبال افزایش سقف نرخی بلیط هستند، در واقع این چنین استنباط می‌شود محدودیت عرضه صندلی به دلایل فنی همچون فقدان قطعات، وابستگی ارزی و تحریم و یا غیر فنی و پائین نگاه داشتن میزان عرضه صندلی در فصل تابستان به عنوان دوره زمانی پر تقاضا، نشان از آن دارد که به دنبال ایجاد التهاب تقاضا و نهایتاً فروش بلیط پرواز با حداکثر نرخ تصویب شده هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ