بهمن موتور خودروهای فیدلیتی، دیگنیتی پرستیژ و وانت کارا را به صورت نقدی در طرح «جوانی جمعیت» و «جایگزینی خودروهای فرسوده» به فروش می‌رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروه بهمن برخی محصولات خود را از طریق عاملیت‌های مستقیم و روش فروش لیزینگ عرضه می‌کند.
گروه بهمن برخی محصولات خود را از طریق عاملیت‌های مستقیم و روش فروش لیزینگ عرضه می‌کند.
گروه بهمن با حضور در ششمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی حمل و نقل عمومی و ترانزیت خودرو استان اصفهان جدیدترین محصولات خود را در معرض دید علاقمندان می‌گذارد. در این دوره از نمایشگاه تازه‌ترین محصولات تجاری گروه بهمن عرضه خواهد شد.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودرو،‌ محصولات گروه خودروسازی سایپا به صورت منظم و در موعد مقرر به متقاضیان عرضه خواهد شد.
صندوق نوآوری و شکوفایی با برپایی پاویونی در نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران، آخرین دستاوردهای ۲۴ شرکت‌های دانش‌بنیان در این حوزه را عرضه کردند.
محصولات دانش‌بنیان صنعت نوشت‌افزار در رویداد ایرانپنکس ۱۴۰۲ رونمایی شدند.
عباس مارکلایی مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن، آخرین عرضه محصولات تجاری گروه بهمن در بورس کالا را رضایت بخش می‌داند.
مدیرعامل بورس کالای ایران در همایش آشنایی با ابزارهای تامین مالی در اتاق بازرگانی کرمان گفت: آنقدر استقبال از عرضه محصولات شرکت ملی مس در بورس کالا زیاد است که هر عرضه با هر حجمی توسط متقاضیان خریداری می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طرح احداث غرفه های عرضه مستقیم محصولات پروتئینی در مجموعه سردخانه ای شباهنگ در جنوب تهران بازدید کردند.
با توجه به تداوم افزایش تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو، در هفته آینده نیز ۲۵ هزار دستگاه خودرو آماده عرضه به مشتریان خواهد شد.
سخنگوی وزارت صمت سازوکار تنظیم بازار محصولات منبع پایه نظیر مواد پتروشیمی، شمش، ورق، میلگرد، سیمان و … را اعلام کرد.
گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح بزرگ پیش فروش محصولات خود را با عرضه تعداد قابل توجهی خودرو اجرا می کند.
عرضه محصولات بهمن موتور در طرح جوانی جمعیت و جایگزینی خودروی فرسوده
مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران‌خودرو (آپکو) اعلام کرد: دارندگان محصولات ایران خودرو می‌توانند در جشنواره جمعه‌های آپشن آپکو، قطعات و تجهیزات مورد نیاز محصولات خود را با استاندارد و کیفیت مناسب با تخفیف خریداری کنند.
اتاق تعاون ایران به مناسبت شب یلدا از تاریخ ۲۸ آذرماه لغایت ۲ دی ماه اقدام به برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی می کند.
مشهد ـ مدیرعامل اتحادیه تعاونی های تولید روستایی خراسان رضوی گفت: نمایشگاه دائمی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در مشهد با هدف تامین کالاهای مورد نیاز مردم و حمایت از کشاورزان راه‌اندازی شد.
وزارت صنعت معدن و تجارت در نامه ای به شرکت بورس کالای ایران، کف عرضه جدید «کنسانتره، گندله، آهن اسفنجی، شمش و کلیه محصولات فولادی» را ابلاغ کرد.
بهمن موتور از پیش‌ ثبت‌نام طرح فروش نقدی و تحویل فوری محصولات خود خبر داد.
پنج مدل از محصولات پرمتقاضی گروه بهمن در بخشنامه طرح جایگزینی خودروهای فرسوده آذر ۱۴۰۱ عرضه خواهد شد.
سومین مرحله قرعه‌کشی طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و اولین مرحله از طرح «جایگزینی خودروهای فرسوده» با حضور نهادهای نظارتی برگزار گردید.
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: نظارت دقیق در منع عرضه محصولات دخانی در فضای مجازی ابلاغ شده است؛ همچنین تولیدکنندگان، واردکنندگان و توزیع کنندگان باید دخانیات را به طور شناسه‌ دار عرضه کنند.
نماینده رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان و مدیر بخش دوم آسیایی وزارات امور خارجه این کشور، دستیابی به توافقات اولیه در زمینه تامین سوخت و غلات به افغانستان را تایید کرد.
فروش فوق العاده عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای ۵ محصول گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه آغاز شد.
یکی از ویژگی‌های نمایشگاه «عرضه مستقیم محصولات واحدهای تولیدی مورد حمایت بنیاد علوی » عرضه محصولاتی است که برای اولین بار در کشور تولید می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ