اهواز - بارش نخستین باران پاییزی موجب کدر شدن آب شرب در برخی از شهرهای استان خوزستان و بروز مشکلاتی برای مردم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی گفت: تداوم گرمایش زمین و خشکسالی موجب کاهش بارش و ماندگاری برف شده است، به‌گونه‌ای که در حال حاضر تقریبا هیچ برفی در ارتفاعات کشور باقی نمانده است.
پل راه‌آهن بر روی رودخانه لاگن در پی بارش باران‌های شدید که موجب طغیان رودخانه شد، فرو ریخت.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در ۱۱ استان، افزایش ارتفاع موج تا دو متر در جنوب کشور همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور هشدار داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد ارسال بمب‌های خوشه‌ای آمریکا به اوکراین می‌تواند موجب بحران انسانی شود.
چین: ارسال بمب‌های خوشه‌ای به اوکران موجب بحران انسانی می‌شود
بارش شدید باران موجب جاری شدن سیل در روستاهای "یوقان برج" رازوجرگلان و " قاضی" از توابع شهرستان بجنورد شده است.
باران‌های شدید ناشی از توفان استوایی ماوار و یک جبهه باران فصلی صبح روز شنبه در بخش وسیعی از ژاپن ادامه یافت و موجب لغو حرکت قطارها و هواپیماها شد.
باران‌های سیل آسا به دنبال خشکسالی طولانی‌مدت، خیابان‌های اسپانیا را به رودخانه‌هایی تبدیل کرد که خودروها و تعدادی از عابران پیاده را در آب فروبرد.
مقامات اسپانیا به دلیل باران‌های سیل آسا در جنوب شرق ساحلی که موجب آبگرفتگی زیرزمین‌ها، فرورفتن ماشین‌ها در زیر آب و بسته شدن جاده‌ها شد، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز مهدکودک را تعطیل کردند.
قیمت خرید تضمینی گندم ظاهرا ۱۵ هزار تومان است و این عدد تغییر نخواهد کرد؛ این موضوع موجب شده تا گندم کاران عطای کشت را به لقایش بخشند و یا گندم را به دلالان بفروشند.
فعالیت سامانه بارشی قوی قبل از ظهر چهارشنبه در لرستان آغاز و موجب سرریز برخی سدها، طغیان رودخانه‌های شهری و فصلی، آبگرفتگی معابر، قطع راه دسترسی برخی روستاها، کاهش دما و اختلال در تردد جاده‌ای شده است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: موج دوم بارش ها از روز چهارشنبه در استان آغاز می شود و تا اواخر روز پنجشنبه ادامه می یابد.
مشهد ـ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بارش برف و باران در بیشتر جاده‌های اصلی و فرعی خراسان رضوی موجب لغزندگی سطح مسیرها شده است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: موج ضعیف بارشی از خوزستان عبور خواهد کرد که سبب افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد در برخی نقاط استان خواهد شد.
پس از بارش باران سیل آسا در برزیل که موجب سیل و رانش زمین در منطقه ساحلی ایالت سائوپائولو شد، عملیات نجات ادامه دارد.
از عصر پنجشنبه تا صبح جمعه (۱۳ تا ۱۴ بهمن) با عبور موجی زودگذر افزایش ابرناکی و بارش برف و باران به‌ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.
به گزارش سازمان هواشناسی امروز سامانه بارشی از سمت غرب و جنوب‌غرب وارد کشور می‌شود و موجب بارش برف و باران در استان‌های واقع در غرب و جنوب‌غرب کشور،به تدریج دامنه‌های مرکزی خواهد شد.
باران های سیل آسا در مکه مکرمه موجب برقراری حالت فوق العاده و تعطیلی مدارس شده و برخی منابع درباره بحرانی شدن وضعیت هشدار داده اند.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ موج بارشی به استان از عصر جمعه چهارم آذر ماه خبر داد و گفت: بارش برف و باران به ویژه در نواحی غربی اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: علاوه بر استان مازندران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،اردبیل، زنجان، گیلان، البرز، قم و مرکزی شاهد بارش باران بودیم.
دکتر مسعود صدر گفت: به دلیل شیوع کرونا ظرف بیش از دو سال، ویروس‌های آنفلوآنزای کمتری در جامعه مبادله شده و بدن افراد با ویروس‌های جدید آپدیت -به‌روزرسانی- نشده و همین امر موجب ضعیف‌تر شدن بدن افراد در مقابل ویروس آنفلوآنزا شده است.
به گزارش سازمان هواشناسی فردا سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود و موجب بارش باران در استان‌های کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، قم،اصفهان، مرکزی، همدان،کردستان و آذربایجان غربی خواهد شد.
بارش ناگهانی و شدید باران در استانبول موجب راه افتادن سیل در معابر شهری شد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
باران های سیل آسا در روزهای اخیر در سودان موجب کشته شدن ۵۲ نفر و وارد آمدن آسیب به هزاران خانه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ