مقامات اسپانیا به دلیل باران‌های سیل آسا در جنوب شرق ساحلی که موجب آبگرفتگی زیرزمین‌ها، فرورفتن ماشین‌ها در زیر آب و بسته شدن جاده‌ها شد، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز مهدکودک را تعطیل کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پل راه‌آهن بر روی رودخانه لاگن در پی بارش باران‌های شدید که موجب طغیان رودخانه شد، فرو ریخت.
در پی بارش باران‌های موسمی که باعث سیل و رانش زمین در منطقه هیمالیا شد، دست کم ۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و بسیاری دیگر نیز گرفتار شدند.
در پی بارش باران‌های موسمی که باعث سیل و رانش زمین در منطقه هیمالیا شد، دست کم ۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و بسیاری دیگر نیز گرفتار شدند.
صادق ضیاییان درباره برخی اخبار منتشر شده مبنی بر شدیدترین بارش‌های قرن در فضای مجازی اظهار کرد: این‌ها اخبار غلط و شایعه‌پراکنی است و باران‌های سیل‌آسا و شدیدی که بتوان به آن‌ها گفت شدیدترین بارش‌های قرن پیش‌بینی نمی‌شود.
بر اثر بارش باران‌های سیل‌آسا در بخش‌هایی از ایالت پنسیلوانیا در آمریکا، تا کنون ۴ نفر کشته و ۴ تَن هم مفقود شده‌اند.
بارش شدید باران در گجرات وضعیتی شبیه سیل را در چندین بخش از این ایالت ایجاد کرد و برخی از مناطق در ۲۴ ساعت، ۳۹۸ میلی متر بارندگی داشت.
بارش باران و وقوع طوفان، خیابان های آنکارا را پیش از مراسم تحلیف اردوغان خلوت کرد.
دقایقی پیش بارش تگرگ و جاری شدن سیلاب در خیابان های بوکان باعث گرفتگی معابر شد.
باران‌های سیل آسا به دنبال خشکسالی طولانی‌مدت، خیابان‌های اسپانیا را به رودخانه‌هایی تبدیل کرد که خودروها و تعدادی از عابران پیاده را در آب فروبرد.
به گزارش سازمان هواشناسی؛ بارش باران در نواحی سواحل دریای خزر و استان های آذربایجان شرقی و غربی، همچنین وزش باد در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی اتفاق خواهد افتاد.
بارش باران‌های سیل آسا و ,وقوع طوفان و رعد و برق شدید در عراق به تعطیلی سراسری این کشور منجر شد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش باران و باد شدید لحظه ای روزهای دوشنبه و سه شنبه برخی استان های مرکزی و نیمه جنوب کشور را فرا می گیرد و این سامانه بارشی تا سه شنبه در کشور فعال است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۱ استان کشور خبر داد و گفت: ترافیک در پنج محور مواصلاتی از جمله چالوس و هراز، نیمه سنگین است.
بر اثر بارش باران های سیل آسا و وقوع سیلاب در فیلیپین در سال نو میلادی، تاکنون ۵۱ نفر جان باخته و ۱۹ تن نیز مفقود شده اند.
مناطق مختلف عربستان شاهد بارش باران های متوسط تا سیل آسا است که بر اثر آن بسیاری از خیابانهای اصلی در برخی شهرها دچار آبگرفتگی شدند.
مناطق مختلف عربستان شاهد بارش باران های متوسط تا سیل آسا است که بر اثر آن بسیاری از خیابانهای اصلی در برخی شهرها دچار آبگرفتگی شدند.
منابع فیلیپینی از جان باختن و زخمی شدن شماری بر اثر سیل ناشی از باران های سیل آسا در مناطق جنوبی این کشور خبر دادند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.
بر اثر بارش‌ های شدید باران، جاری شدن سیلاب و رانش زمین در پایتخت کنگو، دست‌کم ۵۰ نفر کشته شدند.
در روزهای اخیر عربستان شاهد باران های شدیدی بوده، امروز منابع محلی تصاویری از بارش باران در مسجدالحرام منتشر کرده اند.
بر اثر بارش باران های سیل آسا و وقوع رانش زمین در ایتالیا، ۱۳ نفر کشته و ۱۳ تَن هم تا کنون مفقود شده اند.
به گزارش سازمان هواشناسی امشب در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در استان‌هایی مثل قزوین، البرز، تهران و سمنان، وزش باد توام با گرد و خاک را داریم که سبب کاهش کیفیت هوا در این مناطق می‌شود.
شمار قربانیان و زخمی های سیل ناشی از بارش شدید باران در مناطق مختلف سودان به ۲۳۳ نفر افزایش یافت.
اداره دفاع مدنی سودان اعلام کرد که به دنبال وقوع سیلاب ناشی از بارش های شدید باران از ماه ژوئن تا کنون ۸۰ نفر جان خود را از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ