باران‌های شدید ناشی از توفان استوایی ماوار و یک جبهه باران فصلی صبح روز شنبه در بخش وسیعی از ژاپن ادامه یافت و موجب لغو حرکت قطارها و هواپیماها شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی موج جدید وزش باد در منطقه سیستان از ۱۹ مرداد تاکنون در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز ۲هزار و ۱۰۵نفر از مردم این منطقه‏ راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند که از این تعداد ۱۲۸نفر اکنون بستری هستند.
علی خرمدل با ارائه یک کشتی تماشایی در دیدار رده بندی وزن 61 کیلوگرم، به مدال برنز جوانان جهان دست یافت.
توفان لَن (Lan) بامداد روز سه شنبه به سواحل مرکزی ژاپن رسید و موجب توقف پروازها و حرکت قطارها شد.
محبی گفت: به دنبال افزایش غلظت ذرات گردوغبار و تصمیمات اتخاذ شده در راستای جلوگیری از آسیب به‌سلامت ساکنان منطقه، تمامی ادارات منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون تعطیل شدند.
به دنبال افزایش غلظت ذرات گردوغبار و تصمیمات اتخاذ شده در راستای جلوگیری از آسیب به‌سلامت ساکنان منطقه، تمامی ادارات منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون تعطیل شدند.
کریستیانو رونالدو که در نیمه دوم بازی النصر و الهلال گلزنی کرده و تیمش را به بازی برگردانده بود در وقت اضافه اول دومین گل خود وارد دروازه الهلال کرد.
فرماندار سرخس گفت: در حال حاضر دید افقی در جاده سرخس- مشهد به شدت کاهش یافته، اما فعلا برای برقراری ارتباط زمینی بین شهرستان و دیگر نقاط استان تصمیمی برای انسداد جاده اتخاذ نشده، اما در صورت افزایش شدت گرد و خاک ممکن است این جاده ترانزیتی نیز مسدود اعلام شود.
نوبو کاواکامی، موسس شرکت رسانه‌ای و مخابراتی ژاپنی DWANGO جایزه‌ای یک میلیون دلاری را برای اولین نفری که موفق به نوشتن مقاله‌ای که نشان‌دهنده نقض ذاتی اثبات موچیزوکی شود، تعیین کرده است.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: چهارشنبه و پنج‌شنبه کاهش کیفیت هوا و احتمال توفان شن در شرق و جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و نوار شرقی کرمان پیش‌بینی می‌شود.
توفان «داکسوری» روز پنجشنبه فیلیپین را درنوردید و باد و باران شدید باعث سیل، رانش زمین و کشته شدن حداقل ۶ نفر شد.
️فرماندار سرخس اظهار داشت: در حال حاضر دید افقی در جاده سرخس- مشهد به شدت کاهش یافته، اما فعلا برای برقراری ارتباط زمینی بین شهرستان و دیگر نقاط استان تصمیمی برای انسداد جاده اتخاذ نشده، اما در صورت افزایش شدت گرد و خاک ممکن است این جاده ترانزیتی نیز مسدود اعلام شود.
در پی موج جدید وزش باد در منطقه سیستان از ۲۷ تیرماه تاکنون در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز یک هزار و ۵۸۰ نفر از مردم این منطقه‏ راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند که از این تعداد ۱۰۲ نفر اکنون بستری هستند.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و دبیر مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: با شروع مجدد توفان از ساعت ۶ صبح ۲۷ تیر تا ساعت ۲۰ شامگاه پنجشنبه تعداد ۹۹۸ نفر بیمار و مصدوم به اورژانس پیش بیمارستانی و مراکز بهداشتی درمانی مراجعه و از خدمات درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل بهره‌مند شدند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تمامی نیروهای ‏امدادی و خدمات‌رسان در مسیرهای ارتباطی منطقه سیستان آماده‌باش ‏هستند تا در صورت نیاز اقدام به کمک‌رسانی به شهروندان کنند.‏
قطر پاسور تیم ملی والیبال ژاپن گفت: از بازی مقابل تیم ایران و بازیکنانش لذت می‌برم چراکه هر چه در توان دارند به نمایش می‌گذارند و با تمام احساس بازی می‌کنند.
شهداب یزد پس از یک سال دوباره به تیم سانتوری سانبردز ژاپن رسید.
فوران شدید در آتشفشان ساکوراجیما ژاپن، نمایشی دیدنی از رعد و برق آتشفشانی، گدازه و توده خاکستری را به وجود آورده است که تا سه مایل در هوا می رسد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
منابع آگاه می گویند دولت ژاپن سعی دارد تا با خرید موشک های پیشرفته از آمریکا، توان نظامی خود را تقویت کند.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با شکست 9 بر یک ژاپن علاوه بر نزدیک شدن به فینال برای رقبا خط و نشان کشید.
امروز دو تیم آسیایی در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به میدان خواهند رفت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۱۶۰ میلیون تومان از برادر مقتول طلب داشتم/ ماجرای قتل در رستوران ژاپنی محله چیذر/ ادعای یکی از عاملان جنایت در سفره خانه/ دستگیری عامل قتل رهگذر بی گناه/ درگیری خونین کارگران رستوران/ پشت پرده کودک ربایی در پارک قلم/ آزادی داماد با بخشش پدر و مادر
یکی از کسبه پاساژ آزاد با بیان اینکه کسبه فعال در این پاساژ همه سرقفلی‌دار هستند و مالک فردی است که سالهاست به ژاپن متواری شده و وکلای او کار‌های او را پیگیری می‌کنند گفت: پلمب پاساژ منجر به این شده است که افرادی که سرقفلی دار هستند و مغازه‌های آن‌ها تا ۲ میلیارد تومان ارزش دارد، مغازه‌های خود را به قیمت نازل ۱۰۰ میلیون تومان به مالک واگذار و از این محل متواری شوند.
گران‌ترین میوه در کل جهان، نوعی ملون ژاپنی است و به پادشاه یوباری مشهور است. این میوه منحصرا در شهر یوباری از هوکایدو رشد می‌کند و به طعم شیرین خود مشهور است. پادشاه یوباری ابتدا در دهه ۱۹۵۰ ساخته شد و در اصل ترکیبی از دو رقم دیگر است: طالبی ارل و طالبی تند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ