اهواز - اولین بارش تقریباً مناسب پائیزی کافی بود که آب شرب شهرهای مختلف خوزستان گل آلود شده و به رنگ شکلاتی دارید و تبدیل به معضلی برای مردم شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو مدعی جدی این فصل رقابت‌های لیگ برتر در باران غافلگیرکننده تهران تمرین پرنشاطی را برگزار کردند.
کرخه- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: با مدیریتی که صورت گرفت هم در حوزه تأمین آب و تقسیم آب بین شهرهای پایین دست در حوضه آبریز کرخه شرایط مطلوب است.
میوه‌ها و سبزیجات که زیر باران قرار می‌گیرند، آب زیادی را در خودشان حفظ می‌کنند. از آنجایی که شما هم این مواد غذایی را می‌خرید و آن‌ها را داخل یخچال می‌گذارید، آب مواد غذایی تازه مثل سبزیجات و میوه‌ها از آن نشت می‌کند و باعث می‌شود که محفظه داخل یخچال خیس شود.
در پی بارش شدید باران در پایتخت روسیه، روز چهارشنبه سیل در مسکو جاری شد و معابر دچار آب گرفتگی شدند.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به کاهش ضریب تبدیل باران به آب در حوضه زاینده‌رود، از تعین الگوی مناسب آبخیزداری در این استان خبر داد.
در بین دو نیمه بازی تراکتور و پیکان یک اتفاق عجیب رخ داد که اعتراض اعضای دو تیم را به همراه داشت.
پلدختر- رئیس منابع آب پلدختر با تشریح وضعیت کشکان خروشان بعد از دو روز باران، گفت: پیش بینی می‌شود که‌‬ دبی رودخانه به ۵۰۰ مترمکعب در ثانیه برسد.
در پی بارش شدید باران رودخانه خرم‌رود در شهرستان خرم‌آباد دیشب طغیان کرد. همچنین بارش شدید باران که از صبح امروز آغاز شده است، باعث آبگرفتگی معابر و طغیان آب در کانال‌ها در نقاطی از شهر خرم‌آباد شد.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: کشاورزان با استفاده از نزولات جوی اخیر هر چه زودتر زمین‌های کشاورزی خود را برای نشاء آماده کنند.
اهواز - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تا چند ساعت آینده آبگرفتگی‌های ناشی از باران در کلانشهر اهواز رفع می‌شود.
مناطق مختلف عربستان شاهد بارش باران های متوسط تا سیل آسا است که بر اثر آن بسیاری از خیابانهای اصلی در برخی شهرها دچار آبگرفتگی شدند.
مناطق مختلف عربستان شاهد بارش باران های متوسط تا سیل آسا است که بر اثر آن بسیاری از خیابانهای اصلی در برخی شهرها دچار آبگرفتگی شدند.
اهواز- آبگرفتگی معابر و منازل در اهواز به پدیده ای تکراری در زمان بارندگی تبدیل شده و مردم در انتظارند که مسئولان برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند.
به پیش بینی کلی آب و هوای کشور طی چند روز آینده، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری پرداخت و اظهار کرد: امروز، جمعه (دوم دی‌ماه) در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، همدان، مرکزی، بوشهر، شمال فارس و شمال خلیج فارس بارش باران و برف، وزش باد شدید موقت و در استان‌های جنوبی رعد و برق رخ خواهد داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۸ آبان) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ و روز پنجشنبه (۱۹ آبان) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
اهواز - بارش نخستین باران پاییزی موجب کدر شدن آب شرب در برخی از شهرهای استان خوزستان و بروز مشکلاتی برای مردم شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: بر اساس گزارش مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب تهران، اگر باران نیاید و ورودی سدها کاهش داشته باشد و از آبهای زیر زمینی استفاده نشود ،۱۰۰ روز بیشتر تهران آب ندارد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۴ آبان‌ماه) کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۴ و روز پنجشنبه (۵ آبان‌ماه) ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
مطابق جدیدترین نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از بعدازظهر امروز در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، گیلان، مازندران و گلستان بارش باران، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعدوبرق آغاز می‌شود.
کارشناس سازمان هواشناسی در مورد آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات و دامنه‌های استان‌های تهران و سمنان، بارش باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید را پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در مناطقی از جنوب سیستان و بلوچستان، شرق و شمال هرمزگان، جنوب و غرب کرمان، شمال فارس به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد. در سایر مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم خواهد بود.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ایلام و خوزستان در برخی ساعات سرعت وزش باد افزایش می‌یابد که خیزش گرد و خاک در نوار مرزی این دو استان دور از انتظار نیست.
طرح آبرسانی غدیر به منظور تأمین و رفع بحران آب از نظر کمی و کیفی برای شهرهای مرکزی و جنوبی خوزستان با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
پژوهشگران دانشگاه استکهلم مواد پر و پلی فلوروآلکیل (PFAS) را در آب باران در اکثر نقاط سیاره زمین از جمله در قطب جنوب پیدا کرده اند که نشان می‌دهد هیچ فضای امنی برای فرار از این مواد وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ