در پی بارش شدید باران در پایتخت روسیه، روز چهارشنبه سیل در مسکو جاری شد و معابر دچار آب گرفتگی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی نسبت به بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر همچنین سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی درچهار استان هشدار داد.
منابع خبری روسیه اعلام کردند که در پی بارش‌های چهارم مردادماه ۱۴۰۲ در شهر مسکو، برخی معابر این شهر دچار آبگرفتگی شد؛ بارندگی که در ۱۲۹ سال گذشته در چنین روزی از فصل تابستان (۲۶ جولای) یک رکورد قلمداد شد. منبع: ایرنا
بارش سنگین باران در مسکو پایتخت روسیه منجر به آبگرفتگی خیابان‌ها شد و خساراتی هم به درختان و تجهیزات عمومی وارد آورد. منبع: فارس
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با گردوخاک از شنبه تا سه‌شنبه (۲۴ تا ۲۷ تیر) خبر داد.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال لغزندگی جاده‌ها و آبگرفتگی معابر ۱۵ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید و همچنین احتمال آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها در ۵ استان کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار، رعد و برق و آبگرفتگی معابر در ۱۴ استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در ۱۸ استان هشدار داد.
اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال سقوط سنگ از کوه و آبگرفتگی معابر هشدار داد.
آبگرفتگی در زنجان در پی بارش شدید باران
انباشت انواع زباله‌های خانگی و تجاری در جوی‌ آب خیابان‌ها و معابر یافت‌آباد مشکلی بود که ساکنان این محله همواره با آن روبه‌رو بودند. پیامد این وضع نیز آبگرفتگی بود و سرازیر شدن آب‌های آلوده به خیابان‌ها و پیاده‌روها و در نتیجه ایجاد آلودگی‌های محیطی در محله.
بندرترکمن- بارش باران طی روزهای اخیر در بندرترکمن سبب آبگرفتگی معابر شهری شده و عبور و مرور خودروها و شهروندان را دچار اختلال کرده است.
اهواز - بارش باران که از یکشنبه شب در اهواز آغاز شده باعث شده اغلب معابر اهواز دچار آبگرفتگی شدید شوند.
سرپرست سازمان امدادونجات با اشاره به آبگرفتگی، کولاک و برف در ۲۸ استان کشور، از رهاسازی ۶۷۹ خودروی گرفتار در برف، طی دو روز گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات از امدادرسانی با اشاره به آبگرفتگی، کولاک و برف در ۲۸ استان کشور، از رهاسازی ۶۷۹ خودروی گرفتار در برف، طی دو روز گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات از امدادرسانی با اشاره به آبگرفتگی و کولاک برف در ۲۸ استان کشور، از رهاسازی ۶۷۹ خودروی گرفتار در برف، طی دو روز گذشته خبر داد.
مناطق مختلف عربستان شاهد بارش باران های متوسط تا سیل آسا است که بر اثر آن بسیاری از خیابانهای اصلی در برخی شهرها دچار آبگرفتگی شدند.
مناطق مختلف عربستان شاهد بارش باران های متوسط تا سیل آسا است که بر اثر آن بسیاری از خیابانهای اصلی در برخی شهرها دچار آبگرفتگی شدند.
بارش شدید باران شب گذشته بسیاری از خیابان های بغداد را دچار آب گرفتگی کرد
تصاویری از آبگرفتگی خیابان‌ها و معابر شهری اهواز پس از بارندگی روز گذشته در این شهر را مشاهده می‌کنید.
سرپرست اداره کل امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در پی بارش روز پنجشنبه آب گرفتگی خاصی به ما گزارش نشد.
بیشتر شدن بارش‌ها در مرکز لرستان طی امروز جمعه، سبب آب گرفتگی معابر و خیابان‌های شهر خرم آباد شد.
شیراز _ بارش شدید باران در شیراز باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اعلام پایان ماموریت امدادی در سیل روزگذشته فیروزکوه، از نجات ۲۲ تن از سیلاب خبر داد.
شهردار تهران گفت: در سیل اخیر موفقی نشدیم که میزان آبگرفتگی معابر پایتخت را کنترل کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ