صحبت‌ها و رفتارهای ساپینتو در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور هیچ نشانی از یک مربی مضطرب نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین پورحمیدی حالا باید اشتباهاتش را بپذیرد، کمر راست کند و برای پیدا کردن نسخه با اعتماد به نفس خود بجنگد.
سرمربی پرسپولیس تصمیم نهایی خود برای خط آتش تیمش در لیگ بیست و سوم را گرفت.
آرنائو تناس که دیروز به پی اس جی پیوست، در اولین مصاحبه خود گفت که ترسی از رقابت با دوناروما ندارد. او فصل قبل گلر سوم بارسا بود.
آرنائو تناس که دیروز به پی اس جی پیوست، در اولین مصاحبه خود گفت که ترسی از رقابت با دوناروما ندارد.
با تست شخصیت شناسی زیر، اعتماد به نفس خود را در قضاوت کشف کنید. در تصاویر زیر چه می بینید؟
گرچه روانشناسان معتقد اعتماد سنگ بنای هر رابطه‌ی مستحکم و بالغانه‌ای است، اما برخی افراد ممکن است به دلیل تجربه‌های تروماتیک گذشته یا ناامنی‌های روانی خود به وفاداری شریک عاطفی شان شک داشته باشند. تصور شریک عاطفی خود با شخصی دیگر برای هر کسی می‌تواند دیوانه کننده باشد، به همین دلیل گاهی بهتر است یک نفس عمیق بکشید و به این فکر کنید که آیا واقعاً چیزی برای نگرانی وجود دارد. نشانه‌های زیر به شما می‌گویند که شریک عاطفی تان به شما کاملاً وفادار است و خیال خیانت ندارد.
رزمی‌کار حرفه‌ای ایران بعد از برتری مقابل ستاره هنرهای رزمی ترکیبی با بیان اینکه اعتماد به نفس خود را به دست آورده است، خواهان مبارزه با «مالیخین» روس شد.
رزمی کار حرفه‌ای ایران بعد از برتری مقابل ستاره هنرهای رزمی ترکیبی با بیان اینکه اعتماد به نفس خود را به دست آورده است، خواهان مبارزه با «مالیخین» روس شد.
جیمز ترافورد، دروازه‌بان تیم ملی زیر 21 سال انگلیس، با مهار پنالتی در دیدار فینال، تورتمنت رویایی خود را تکمیل کرد.
هافبک پیکان می‌گوید تیمش با وجود هزینه‌ای که انجام داده و شرایطی که داشته، کار بزرگی انجام داده است.
مس کرمان در بازی برابر ملوان موفق شد پس از هفته ها دروازه خود را بسته نگه دارد و این موضوع یک اعتماد به نفس دوباره به عناصر دفاعی این تیم در آخرین بازی لیگ برتر داد.
بیرانوند در کلاس دیگری در لیگ برتر دروازه بانی می کند و با اعتمادبنفس فوق العاده ای که طی سالیان اخیر به دست آورده شرایط را کاملا به سود خود دنبال می کند.
آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری می‌کنیم، به‌طور قطع باید به همین نسبت نشانه‌های آن را در وضعیت فردا، هفته، ماه و سال بعد هم باید ببینیم. آینده موهوم و خیال نیست. آینده ما همین گذشته و اکنون ما و حتی شاید هم بدتر است، مگر اینکه مسیر خود را تغییر دهیم. آینده وعده‌های سر خرمن نیست. آینده از جنس علم و دانش و اراده است و نه از جنس وعده. آینده‌نگری زاییده جامعه و بشر خلاق، آزاد، علم‌گرا، مشارکت‌جو و امیدوار و با اعتماد به نفس و اعتماد به دیگران است.
آریا یوسفی رفته رفته جای خود را در ترکیب سپاهان باز کرد و حالا می‌توان از او به عنوان یک رقیب جدی برای رضائیان نام برد.
سخنگوی وزارت خارجه چین اقدامات آمریکا بر علیه اپ «تیک تاک» را ناشی از هراس این کشور دانست.
عباس عبدی نوشت: مهم‌ترین میراث انقلاب برای مردم ایران ایجاد اعتماد به نفس بود.این اصلی‌ترین میراث انقلاب بود که اکنون ذوب و تبخیر شده است. از میان رفتن اعتماد به نفسی که می‌خواست زنده شود به زیان حکومت هم هست و چه بسا در نوبت بعدی به شکل کور و اعتراضات تخریبی خود را نشان دهد.
قزوین- استاندار قزوین گفت: امروز تیم فوتبال شمس آذر تبدیل به یکی از کارویژه های اصلی استان شده است چرا که در استان نشاط و خودباوری ایجاد می‌کند و زمینه اعتماد به نفس اجتماعی را فراهم می‌کند.
به طور کلی تعریف عزت نفس این است که من نسبت به توانایی‌های خود، چه دیدگاهی دارم و تا چه اندازه خود را ارزشمند می‌دانم و برای خود احترام قائل هستم. به طور کلی عزت نفس و اعتماد به نفس قدرتمندترین و مهم‌ترین بخش شخصیت هر انسان را تشکیل می‌دهند. با دانستن تعریف عزت نفس و تفاوت‌های آن با اعتماد به نفس می‌توان اهمیت هر‌کدام را در زندگی متوجه شد تا بتوانیم با قدرت بیشتری به سمت رویاهایمان حرکت کنیم.
پذیرش بی‌قید و شرط انسان‌ها باعث افزایش اعتماد به نفس در آن‌ها می‌شود. زمانی که یک فرد، خود را دوست داشته باشد، اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کند.
صادقی، سنگربان ملوان انزلی اعتقاد دارد ملوان در ابتدای فصل اعتماد به نفس لازم را نداشته و آنها حالا به خود باوری رسیده‌اند.
سرمربی پیکان بعد از توقف پرسپولیس و برد مقابل سپاهان از شاگردانش خواست بدون غرور و با اعتماد به نفس به کار خود ادامه بدهند.
هنردرمانی برای نوجوانان به گفته سهرابی شکل دیگری دارد: «عموما هنر‌هایی کاربرد دارد که قدرت بیانگری دارد. چرا که نوجوان در این سن با مسئله هویت، اعتماد به نفس و عزت‌نفس درگیر هستند. در این رده سنی تئاتردرمانی کارکرد بیشتری پیدا می‌کند، چرا که نوجوان احتیاج دارد خودش را بیان کند. نوجوان به آگاهی رسیده است و می‌تواند در قصه خودش را روایت کند. به همین دلیل تئاتر درمانی برای نوجوانانی کارکرد دارد که در جمع نمی‌تواند خودشان را بیان کنند و درگیر اعتماد به‌نفس، عزت نفس و هویت هستند. تئاتر می‌تواند به ابزار وجود نوجوان کمک کند.»
رییس فدراسیون جانبازان و معلولین با اشاره به این که مشکلی برای حضور ساره جوانمردی در بازیهای پاراآسیایی وجود ندارد، گفت: او الگوی سایر تیراندازان است و با انگیزه و اعتماد به نفس بالا در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین حضور خواهد داشت.
مدت‌هاست که مشخص شده سرکوب پکن به مرز‌های چین منتهی نمی‌شود. در سال ۲۰۱۶ میلادی «مین‌های گوئی» یک کتابفروش هنگ کنگی با ملیت سوئدی از خانه خود در تایلند که برای تعطیلات به آنجا رفته بود ناپدید شد و مشخص شده بود که در پکن در حبس به سر می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ