مهدی تاج عصاره ساختار مدیریتی در این کشور است. یعنی اگر کسی از شما بخواهد با ذکر یک مثال بگویید وضعیت مدیریتی در ایران به چه صورت است کافی است بگویید: مهدی تاج! فردی که خرابکاری می‌کند، ناموفق است و پرونده‌های مفتوح دارد، اما در عین حال می‌تواند با اعتماد به نفس کامل بیاید جلوی دوربین بنشیند، قیافه حق به جانب بگیرد، خودش را حلال مشکلات بنامد و به دیگران توهین کند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از دعوت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان خبر داد.
رییس فدراسیون فوتبال اعضای کارگروه ویژه‌ برای بررسی سقف قرارداد باشگاه‌ها را معرفی کرد.
از میان گزینه‌های مدیریت باشگاه استقلال دکتر قریب و میرشاد ماجدی مسوولیت قبول نکردند و خطیر بر سعید آذری ترجیح داده شد! سرپرست جدید آبی‌ها، اکنون مشاور مهدی تاج است، کسی که هواداران روزهای اخیر تصویرش را پاره کردند! خطیر معرف استراماچونی در استقلال بود
با اعلام مهدی تاج حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم المپیک ایران معرفی شد.
رئیس کمیته ملی المپیک خواستار مشخص شدن وضعیت مدیریت حبیب کاشانی توسط مهدی تاج شد.
روز گذشته سرانجام اولین جلسه مهدی تاج با مدیران جدید کمیته ملی المپیک برگزار شد.
رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری جلسه با مدیر منتخب کمیته ملی المپیک برای تیم امید است.
رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری جلسه با مدیر منتخب کمیته ملی المپیک برای تیم امید است.
آخرین پست خطیر در فوتبال ایران ، عضویت در هیات مدیره باشگاه تراکتور بود که در آستانه مجمع انتخاباتی فدراسیون هم روی آن مانور داد.
از سه دهه پیش که تاج را با عضویت در هیئت مدیره سپاهان یا ذوب آهن در فوتبال ایران می‌شناختند تا امروز که او رئیس فدراسیون است راه بسیاری طی شده است.
فداحسین مالکی نماینده فعلی مجلس و رئیس اسبق هیئت مدیره پرسپولیس در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال گفت: مهدی تاج و سیدحمید سجادی پرسپولیسی هستند.
رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور نسبت به قضاوت مهدی سیدعلی در بازی با ملوان گلایه کرد.
فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر تغییراتی را در بخش فوتسال و فوتبال ساحلی ایجاد کرده است و امکان دارد دامنه این تغییرات که بی ارتباط با مباحث انتخاباتی نیست، به چند بخش دیگر هم سرایت کند.
فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر تغییراتی را در بخش فوتسال و فوتبال ساحلی ایجاد کرده است و امکان دارد دامنه این تغییرات که بی ارتباط با مباحث انتخاباتی نیست، به چند بخش دیگر هم سرایت کند.
در قرارداد فعلی ما با آقای کی روش، ایشان الان سرمربی ما در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا نیست. شاید از کی روش در جام ملت‌ها به عنوان مدیر فنی استفاده کنیم و از نکونام به عنوان سرمربی. صحبتش را داشتیم.
ورای اینکه تاج متخلف است یا یک مدیر پاکدست، پرونده قضائی دارد یا ندارد، این موضوع مطرح است که چرا درباره او شفاف‌سازی نمی‌شود. مگر می‌شود درباره فردی که یکی از مهم‌ترین پست‌های کشور را به دست آورده، این مقدار تناقض و عدم شفافیت وجود داشته باشد؟
پیش از این نیز گمانه زنی رسانه‌ها بر این مبنا بود که در صورت پیروزی مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، عنوان دبیرکلی فدراسیون نیز به پریا شهریاری پیشنهاد خواهد شد، اما در تازه‌ترین خبر، عضویت رسمی شهریاری در فیفا اتفاق جالب توجه‌های را رقم زده است.
یکی از عجیب‌ترین مدیران تاریخ فوتبال، شهره موسوی نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال است که بیش از ۵ ماه از بازداشت او می‌گذرد اما کماکان در این سمت باقی مانده است.
رییس اسبق فدراسیون فوتبال دعوت مدیر گروه ورزش شبکه سه برای شرکت در مناظره را رد کرد.
طرح شکایت مهدی تاج و هیات‌رئیسه همکارش از دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا و درخواست غرامت از وی آنقدر عجیب و تعجب آور بود که مدیر روابط‌عمومی فعلی فدراسیون فوتبال جز لبخند نتوانست به آن واکنشی نشان دهد.
خبرهای رسیده به خبرنگار تابناک حاکی از تعیین نقش و بازیگردانی چهره بارز دپارتمان تیم‌های ملی در دوران مهدی تاج است که دریافتی های نجومی بعنوان پاداش در ادوار مختلف دریافت کرده است. او این استوری را تهیه کرده و ملی‌پوشان را برای انتشار آن متقاعد نموده است.
همراه اول به‌همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود با محوریت هوشمندسازی و شعار لمس جهان دیجیتال در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران حضور می‌یابد.
تابستان داغ تسلا ادامه دارد
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور گفت: باید در حوزه صنایع‌دستی همگرایی ایجاد کنیم. دانشگاه و بخش آموزش باید به این همگرایی کمک کنند تا فاصله‌ها کم شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ