سردار رمضان شریف از برگزاری مراسم تجدید میثاق فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح به صورت منسجم و یکپارچه با اهداف و آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا فردا ( سه شنبه ) در حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر روسیه اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور به جنگنده‌های پیشرفته بیشتری مجهز می‌شود.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با پاسداشت یاد، نام و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) برای مقابله با هرگونه تهدید و تعرض دشمنان به آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی، اعلام آمادگی کرد.
به‌دنبال تشدید تنش‌ها میان بلگراد و پریشتینا، شورای امنیت ملی صربستان اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در بالاترین سطح آمادگی رزمی باقی خواهند ماند.
مراسم تجدید میثاق فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح با آرمان‌های امام خمینی (ره) و گرامیداشت سالروز حماسه‌سازی رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر برگزار شد.
معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح در عرصه صرفه‌جویی و بهره‌وری منابع آب نیز آماده همکاری و کمک‌رسانی به دولت هستند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز آمادگی و توان رزم ارتش در طول سال‌های حیاتش منحصر به فرد است و نیروهای مسلح کشورمان به بالاترین سطح اقتدار و توانمندی دست یافته‌اند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با سربازان نخبه گفت: پیشرفت هر کشور در جهان امروز منوط به داشتن سرمایه انسانی کارآمد، مؤثر، دانشمند، تلاشگر، ماهر و علاقمند به کشور و آرمان‌های آن است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه حدود ۱۹۹ هزار واحد مسکونی برای کارکنان نیروهای مسلح در حال ساخت است، گفت: نیروهای مسلح در حوزه صنعتی‌سازی ساختمان پیشگام هستند.
سرلشکر باقری گفت: نیروهای مسلح، نمایندگان مجلس و سایر مسئولین، مسئول هستند، با تمام توان به دولت کمک کنند تا دولت هم بتواند، به ملت عزیز کشورمان به‌نحو احسن خدمت کند.
فرماندهان و مسؤولان نیروهای مسلح صبح امروز سه شنبه با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب تجدید میثاق کردند
فرماندهان ارشد نیروهای مسلح صبح امروز سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ضمن حضور در حرم امام (ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح با حضور در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام خمینی ره تجدید میثاق کردند.
نیروهای مسلح از همان دقایق اولیه زلزله در خوی در کنار مردم زلزله زده این شهرستان در حال ارائه خدمت هستند.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: دشمنان فرامنطقه‌ای بدانند که نیروهای مسلح با «قدرت ترکیبی» در برابر دشمنان خواهند جنگید که قدرتی ویرانگر خواهد بود.
امیر سرتیپ ولی‌وند تربیت فرماندهان آینده ارتش را محور فعالیت دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش دانست و از برقراری تعامل علمی با ۸ کشور دنیا خبر داد.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا امنیت را ضامن تداوم پیشرفت‌های راهبردی کشور و آسایش مردم دانست و گفت: نیروهای مسلح و پلیس اجازه خدشه‌دار شدن امنیت مردم را نمی‌دهند.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا امنیت را ضامن تداوم پیشرفت‌های راهبردی کشور و آسایش مردم دانست و گفت: نیروهای مسلح و پلیس اجازه خدشه‌دار شدن امنیت مردم را نمی‌دهند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه: هیچ ارتشی در دنیا چنین مردمی ندارد که بخواهد اینطور برایش فداکاری کند. ما اعتقادات و آرمان‌های بلندی داریم که آرمان بشریت در طول تاریخ بوده است.
قالیباف گفت: سایه امنیت در کشور در سایه مجاهدت و اقتدار نیرو‌های مسلح ما وجود دارد و با تلاش این نیرو‌ها امروز به نقطه اوج بازدارندگی رسیده‌ایم، نیرو‌های مسلح ما از کیان نظام و آرمان‌های انقلاب با تمام توان دفاع می‌کنند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به واسطه تعهدی که در حوزه تأمین نیازهای بخش دفاعی کشور داریم، در خدمت دفاع از کشور خواهیم بود و در عین حال از خدمت‌رسانی به مردم غافل نمی‌شویم.
جانشین وزیر دفاع گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر خود لازم می‌داند تا با توسعه‌ی چهار مولفه فناوریِ سخت افزار، نرم افزار، مغز افزار و سازمان افزار، تصمیم سازِ نبردهای احتمالی آینده باشد.
نماینده مردم مرودشت در مجلس گفت: حقوق ۶ تا ۸ میلیون تومان برای گذران زندگی نیروهای مسلح کافی نیست. افزایش حقوق آن‌ها باید در دستورکار قرار گیرد.
محمدحسبن جعفریان کارشناس مسائل افغانستان با انتشار این ویدئو نوشت: فوتبال در آسمان‌ها... چند روز پیش یکی از بهترین فرماندهانشان، یعنی "قومامدان محمدیار" همراه با سه رزمنده‌اش را از دست داده‌اند، اما روحیه‌اشان را نه. شهادت غایت آرزومندی این مردان است. فرمانده "خیرمحمد خیرخواه" و نیروهایش، در ارتفاعات هندوکش، تکه زمینی مسطح یافته‌اند و در سپیده‌دم، سرگرم ورزش صبحگاهی‌اند.
واکنش خاندوزی به سرقت بانک ملی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ