حالا دیگر به محمدجواد حسین‌نژاد در اردوی طلایی پوشان اصفهانی نگاه دیگری وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمان ۴ مسابقه از هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تغییر کرد.
زمان ۴ مسابقه از هفته های سوم و چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تغییر کرد.
در کنکور سال ۱۴۰۲ سهم سوابق تحصیلی دانش‌آموزان ۴۰ درصد به صورت قطعی و سهم نتایج کنکور ۶۰ درصد بود.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع ناپایداری‌های جوی در استان تا اواسط هفته جاری خبرداد.
کمیسر امور سیاسی، صلح و امنیت جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا (اِکواس) گفت که احتمال دارد این ائتلاف امروز هیئتی را برای مذاکره با کودتاچیان نیجر اعزام کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تغییر مدیریت سکوهای بومی نه در دولت مطرح شده و نه در دستور کار است.
ساکت الهامی با چهره ای جدید مقابل نساجی مازندران تیمش را هدایت کرد.
پیام نیازمند در مصاف با تراکتور بدشانس بود که نتوانست اولین کلین شیت فصل خود را ثبت کند.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای اصفهان طی ۲۴ ساعت پیش رو تغییر محسوسی ندارد.
دانشمندان مکان زمین‌ شناسی ای را شناسایی کرده ‌اند که به گفته آنان به بهترین وجه نشان‌ دهنده یک دوره جدید پیشنهادی به نام آنتروپوسین است که گامی بزرگ به سمت تغییر جدول زمانی رسمی تاریخ سیاره زمین محسوب می شود.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو تغییر محسوسی ندارد.
به گفته این کارشناس محیط زیست، اکنون بحث این است که برای تأمین آب تهران علاوه بر سرشاخه‌های ماملو، لار، طالقان، سفیدرود، رود کرج، جاجرود، آمل و هراز، از سرشاخه‌های دز و کارون هم آب بیاوریم؛ درحالی‌که مطابق با تغییرات اقلیم و کاهش محسوس سطح یخچال‌ها در سرشاخه‌های کشور، به نظر می‌رسد دیگر اصلا آبی برای انتقال به تهران وجود ندارد.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران از تغییر محسوس مصرف برق شهر تهران همزمان با تغییر ساعات اداری خبر داد.
بنابر اظهار نظر مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان، تغییر ارتفاع خودرو جریمه‌ای معادل ۱۸ میلیون تومان خواهد داشت. بخش مهمی از این جریمه شامل حال خودرو‌هایی می‌شود که بین عموم مردم به نام ماشین شوتی شهرت دارند. این خودرو‌ها با تغییر ارتفاع، زمینه را برای حمل انواع بار در مقیاس بالا فراهم می‌کنند. رانندگی با سرعت‌های بالا و همچنین دستکاری ارتفاع خودرو به شکل محسوس از مشخصه‌های بارز این خودرو‌ها است. البته علاوه بر خودرو‌های حمل کالای قاچاق، سایر اتومبیل‌ها با ارتفاع تغییر یافته نیز شامل این جریمه می‌شوند.
به هیچ عنوان، با تغییر شخص و صرف وارد کردن خودرو مشکلات این حوزه حل نخواهند شد. تا زمانی که خصوصی‌سازی صورت نگیرد و ارتباطات خارجی ما در حوزه خرید‌های فنی و مشارکت در تولید، به سطح حسنه‌ای نرسد، نمی‌توان به تغییر محسوس امیدوار بود
میامی- امام جمعه میامی گفت: یکی از مشکلات امروز کشورمان این است که مسئولان، درد دل کارگران را نمی‌فهمند در حالی که کارگر، ستون فقرات کشورمان محسوب می‌شوند.
در روز‌های آینده روند دمایی کشور به طور کلی تغییر کرده و انتظار افزایش محسوس دمای هوا را در استان‌های نیمه غربی و شمالی کشور داریم‌.
قبل از خانواده آی‌فون ۱۴، تفاوت‌های میان مدل‌های پرو و معمولی آی‌فون محسوس نبود و عمده تفاوت‌ها در قابلیت‌های عکاسی بود. اما از سال گذشته، اپل تغییر رویکرد داد و وجوه تمایز میان مدل‌های پرو و معمولی آی‌فون بیشتر شد. برای نمونه، آی‌فون ۱۴ پرو و آی‌فون ۱۴ پرو مکس، مجهز به پردازنده A ۱۶، بریدگی جزیره پویا (Dynamic Island) و نمایشگر پرو دیسپلی عرضه شد که در مدل‌های معمولی خبری از این‌ها نبود.
قیمت امروز دلار در بازار آزاد بدون تغییر محسوسی نسبت به دیروز معامله شد.
رئیس فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: نرخ مصوب تخم مرغ تغییری نکرده و فروش بیش از قیمت مصوب، تخلف محسوب می شود.
وینگر ریزنقش تیم فوتبال سپاهان مقابل نفت آبادان بهترین نمایش خود را در ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی به معرض نمایش گذاشت.
اگرچه صمت با ایجاد سامانه یکپارچه به دنبال بهبود عرضه خودرو بود اما در نیمه نخست سال نه تنها قیمت ها در بازار تغییر محسوسی نکرد بلکه میزان عرضه در قرعه کشی ها نیز در حال ریزش است.
ساخته ژان لوک گدار بر اساس رمان ثروت احمق‌ها از دولورس هیچنز محصول سال ۱۹۶۴ اثری مهم در موج نوی فرانسه محسوب می‌شود؛ روایتی از یک سرقت با فرمی متفاوت که تعاریف مرسوم از پرداخت سینمایی را دستخوش تغییر کرده است.
با توجه به الزامات قانونی، یک امتیاز محسوب می‌شود و تغییر سینما از کاربری فرهنگی به کاربری تجاری صرف، دستاورد مالی قابل توجهی برای مالکان و البته ضایعه‌ای برای اهالی فرهنگ رقم می‌زند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ