نشریه فرانسوی اکیپ بودجه درنظر گرفته‌شده از طرف پی‌اس‌جی برای نقل و انتقالات تابستانی را فاش کرده و می‌گوید باشگاه پاریسی به فکر تغییر و تحول گسترده در ترکیب تیمش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور منتشر شد.
مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان با اتفاقات و حواشی جالب توجهی همراه بوده است.
مورد عجیب درباره فرم بودجه سپاهان، اعلام نکردن رقم دقیق توسط این باشگاه است. همچنین این باشگاه فعلا تعداد ورزشکارانش را ۱۹ نفر اعلام کرده که کمترین تعداد در بین باشگاه‌های لیگ برتری بوده است. البته در این فرم قید شده که ممکن است به این تعداد افزوده شود.
محمدباقر نوبخت رییس پیشین سازمان برنامه و بودجه در توییتی نوشت: با انتشار ٣١١/٥ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دوسال بیش از ٨ سال فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم، انواع اوراق مالی برای کسب درامد منتشر کرد.
باشگاه پیکان در فصل جاری با بودجه ۶۰ میلیاردی پای به لیگ برتر میگذارد.
افشین پیروانی می‌گوید با سقف بودجه، امکان رقابت در لیگ قهرمانان آسیا وجود نخواهد داشت
رییس باشگاه آژاکسیو که کمترین بودجه را در لیگ یک دارد، از نیکاراگوئه تیم خود را هدایت می‌کند.
حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم وزارت آموزش و پرورش باید با وزارت نفت ادغام شود تا پول و بودجه در اختیار این وزارتخانه قرار بگیرد.
فدراسیون فوتبال آمریکا در حال برنامه ریزی برای کاهش شدید بودجه فوتسال خود است.
انتظار می‌رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهاد‌های نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد، حکایت از شکل گیری تکاپو‌هایی در این خصوص دارد؛ تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
انتظار می رود یافتن پاسخ ابهامات، در دستور کار نهادهای نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و شواهد و قرائن حکایت از شکل گیری تکاپوهایی در این خصوص دارد. تکاپو برای یافتن عوامل رقم خوردن قصوری عجیب که با صدور اطلاعیه و انداختن تقصیر به گردن دیگران، قابل رفع و رجوع نیست، به ویژه در شرایط خاص کشور که بسیاری از دشمنان چشم انتظار رقم خوردن این دست اشکالات عجیب هستند!
سیاره مریخ همواره محل مطالعه و تحقیق کیهان شناسان بوده و تاکنون حقایق جالب و در عین حال عجیبی از این سیاره سرخ کشف شده است.
بیشترین رشد بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اما، نکات عجیب و کم‌سابقه کم ندارد؛ به عنوان مثال بودجه فرهنگی این سازمان از ۵/۳ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به یک‌باره با جهشی سرسام‌آور به رقمی بیش از ۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافته و بیشترین رشد عددی را در ردیف‌های بودجه‌ای به خود اختصاص داده است. رقمی که معلوم نیست شهرداری با آن می‌خواهد چه عملیات بزرگ فرهنگی را در شهر راهبری کند؟ موضوعی که تعدادی از اعضای شورا نیز تلویحا به آن اعتراض کرده‌اند.
در لایحه بودجه ۱۴۰۲ در کمال تعجب حکم شفافیت‌زا و مهم در زمینه مقابله با فساد و ناکارآمدی از تبصره ۲ لایحه بودجه ۱۴۰۲ توسط سازمان برنامه و بودجه حذف شده است و این امر سبب شده است که نمایندگان مجلس نسبت به بازگرداندن این حکم در کمیسیون تلفیق اقدام کنند.
تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان طی روزهای اخیر شاهد اتفاقاتی بوده که خیلی در فوتبال حرفه‌ای دیده نمی‌شود.
در کنار جنجال بزرگ بر سر کمبود گاز در کشور، ماجرای فیش حقوقی مسئول دفتر یکی از اعضای شورای شهر تهران، از خبرسازترین رخدا‌های هفته جاری بود. در اوایل هفته، انتشار عکس یک فیش حقوقی ۳۳ میلیونی در شورای شهر تهران بازتاب گسترده‌ای در میان محافل سیاسی، رسانه‌ها و افکار عمومی به همراه داشت. صاحب این فیش «فاطمه منصورلی» دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران بود
واحد رسانه‌ای هیأت ثارالله زنجان در واکنش به توهین فرهاد ظریف بازیکن والیبال به حضرت زهرا (س)، یکی از سرودهای مهدی رسولی برای ولادت حضرت با عنوان «کیه که بشناسه زهرا رو» را منتشر کرد.
با اندکی دقت متوجه می‌شویم که در ستون جمع کل، عدد عملکرد منابع عمومی ۱۴۰۰ و مصوب منابع عمومی ۱۴۰۱ نیز لحاظ شده و با عدد جمع هزینه‌ای و جمع تملک دارایی‌های سرمایه‌ای جمع شده است.
دلخوش گفت: بخش احکام لایحه بودجه پیش از اعلام سیاست های رییس جدید بانک مرکزی به مجلس ارسال شده است. باید ببینیم دولت در این خصوص می خواهد چکار کند!
یک نماینده مجلس با اشاره به تاخیر در ارسال لایحه بودجه به مجلس به بهانه برنامه هفتم می‌گوید: دولت بالاخره اطلاع داشته که برنامه هفتم و لایحه بودجه تقریبا نزدیک به هم و توامان خواهد بود، بنابراین این‌ها، بهانه‌ها و توجیه‌هایی است که از سوی دولت عنوان می‌شود.
گفته می‌شود حضور زنان اهل سنت در نماز جمعه مسجد مکی ممنوع بوده و این افراد با پوشیدن لباس‌های محلی و ارسال آنی ویدیو به رسانه‌های بیگانه همچون ایران‌اینترنشنال، خود را زنان بلوچ معرفی می‌کنند.
در بند مخصوص به اختصاص بودجه به تیم ملی عراق برای شرکت در جام کشور‌های عربی در بصره از عبارت «خلیج عربی» استفاده شده است.
در بودجه ۱۴۰۱ شاهد افزایش ۲۵ تا ۲۸ درصدی عوارض نرخ پارک حاشیه‌ای هستیم که بر اساس مدت زمان توقف نیم‌ساعت اول رایگان و تا دوساعت توقف برای خودرو‌های سواری و وانت‌بار از ۱۲۵۰ تومان در سال جاری به ۱۶۰۰ تومان و بعد از دوساعت از ۱۶۰۰ به ۲هزار تومان افزایش نرخ خواهیم داشت و برای کامیون و مینی‌بوس نیز این نرخ ۲۵ تا ۲۸ درصد افزایش می‌یابد.
پرواز ذوب آهن به کرمان با ماجراهای جالبی همراه بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ