فیروز کریمی در حالی برای دومین بار هدایت صنعت نفت را بر عهده گرفته که در مرتبه اول هم چنین شرایطی را در آبادان تجربه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام می گوید که فریب نتیجه دیدار با صنعت نفت را نمی خورد، چرا که مشکلات این تیم هنوز پابرجاست.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
سرپرست مدیرعاملی استقلال می گوید که اتفاقاتی که علیه وی و مدیریت باشگاه رخ داده، ساختگی بوده است.
کریمی در خصوص حضور این ماجرا‌ها گفت: من از حضور این افراد در مجموعه کمپ حجازی اطلاعی نداشتم و هنگامی مطلع شدم که او در کنار زمین با من سلام‌وعلیک کرد. اینکه می‌گویند او به خاطر من روی صندلی و جایگاه مخصوص نشسته هم درست نیست.
مکالمه جواد نکونام و سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درست چند ثانیه قبل از شروع مراسم معارفه سوژه رسانه‌ها شد.
سرپرست استقلال اعلام کرد که این باشگاه فصل قبل هزینه ای 420 میلیاردی در مسابقات داشته است.
حدود یک ماه قبل و در آخرین روز‌های فصل طولانی فوتبال ایران، کریم باقری در حاشیه یکی از تمرینات پرسپولیس به حاضران در تمرین اعلام کرد: «ما هم رفتنی شدیم.»
سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد که طی روزهای آینده بخشی از مطالبات اعضای تیم پرداخت خواهد شد.
علی دایی که از مدتی قبل صفحه علی کریمی در اینستاگرام را دنبال می‌کرد، صفحه او را آنفالو کرد.
محمود عباس زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:سلبریتی‌ها در دنیا خودشان پدیده اجتماعی هستند. من در این زمینه متفاوت فکر می‌کنم؛ آن‌هایی که عنادشان اثبات نشده است و خود را قلبا فرزند ملت ایران می‌دانند، ولو خارج از کشور باشند، آعوششان باز است.
کیسینجر تاکید کرد که در ماه خرداد آتش بسی را پیشنهاد کرده بود که بر اساس آن روسیه باید به خطوط قبل از تهاجم اسفند عقب نشینی کند. همچنین کریمه موضوع «مذاکره» خواهد بود. میخائیلو پودولیاک، دستیار رئیس جمهور اوکراین در پاسخ به اظهارات کیسینجر در تلگرام خود نوشت: «آقای کیسینجر هنوز قضیه را نفهمیده است... نه ماهیت این جنگ را و نه تأثیر آن بر نظم جهانی را. نسخه‌ای که وزیر خارجه پیشین خواستار آن است، اما می‌ترسد با صدای بلند بگوید، ساده است: با قربانی کردن بخش‌هایی از اوکراین و تضمین عدم تجاوز علیه سایر کشور‌های اروپای شرقی، با متجاوز مماشات کنید.».
هافبک ملوان بندر انزلی می‌گوید اگر بازی با سپاهان پیش از تعطیلات لیگ انجام می‌شد به سود این تیم بود.
دیدیه دشان، مربی تیم ملی فرانسه، با وجود مصدومیت کریم بنزما نام او را از فهرست 26 نفره تیمش خارج نکرده است.
سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: فکر می‌کنم قبل از اعزام به مکزیک، کادرفنی بعدی تیم ملی انتخاب شده بود و عمر کادرفنی فعلی تا پایان این مسابقات بود.
طراحان بنر شهرداری برای پرهیز از یادآوری نام علی دایی و علی کریمی قید استفاده از شماره ۸ و ۱۰ را زده‌اند. این دو چهره فوتبال ایران در اتفاقات اخیر تبدیل به چهره‌های معترض شده‌اند. از طرفی، تعدادی از مسئولان حتی از علی کریمی به‌عنوان لیدر اتفاقات اخیر یاد می‌کنند. علی دایی هم که بعد از ماجرای مرگ دانش‌آموز اردبیلی بیش از قبل از سوی مسئولان مورد نقد قرار گرفته است.
دعوت شدن علی کریمی به تیم ملی فوتبال اتفاقی ناگهانی نیست؛ او از قبل زیر نظر کارلوس کی‌روش بود.
فیروز کریمی برای اینکه شرایط خودش و صنعت نفت از این بدتر نشود چاره‌ای جز کسب پیروزی مقابل تیم پیکان به رهبری مجتبی حسینی ندارد.
هفده‌سال قبل، حضور چهار لژیونر فوتبال ایران در آلمان بوندسلیگا را به جذاب‌ترین لیگ اروپا برای فوتبال‌دوستان کشورمان تبدیل کرده بود.
یک نماینده مجلس مدعی شد: فردی با چاقو خود را به بند مهدی هاشمی رفسنجانی می‌رساند و در صددکشتن او برمی‌آید، اما مهدی هاشمی از دو روز قبل به درخواست خود از آن بند جابه‌جا شده بود!
آبادان – تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با آمدن فیروز کریمی هم روزهای بهتری را در لیگ برتر تجربه نکرد بلکه شرایط این تیم هم بدتر از قبل شد.
حاج صفی در انتخابات قبلی با رای دادن به آجورلو که توسط یک عکاس فاش شد، جنجال آفرین شد. او مدعی بود به علی کریمی رای خواهد داد
نزدیکان کریمی مدعی هستند این سفر با سفر‌های قبلی کاملا متفاوت است و ممکن است یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران دیگر به کشور برنگردد.
کریمی قدوسی گفت: ملت ایران از این دولت انتظار دارد که اگر توافقی انجام داد مانند توافق قبلی نباشد که رئیس جمهور آمریکا بیاید و همه چیز را از بین ببرد و چیزی دست ملت ایران نباشد، در نتیجه این خواسته جزو خطوط قرمزی بوده که این‌ها به آن عمل کردند.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۵۰۰۸ بر روی کانال یک میلیون و ۵۵۷ هزار و ۲۱۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ