نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: نسل جوان ما باید در صحنه سیزدهم آبان حاضر باشد و دانشجویان و دانش‌آموزان ما باید در این صحنه حضور داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به‌عنوان دانش‌آموز تجربی که کنکور خود را داده و امیدی به نتیجه آن ندارد به موسسه مراجعه کردم. من مدرک زبان ندارم و دوست دارم بعد از فراغت از تحصیل به ایران بازگردم. زمانی که به خانم «م» درباره شرایطم گفتم، درباره محدودیت‌های ظرفیت پزشکی در دیگر کشور‌ها توضیح داد: «۳ کشوری که الان به‌خاطر بالا بردن رنکینگ خود، دانشجویان بین‌الملل را جذب می‌کنند، کشور‌های چین و ترکیه و روسیه هستند که الزامی برای داشتن مدرک زبان ندارند.»
مدیر کل حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: دانش آموزان و دانشجویان در مهر ماه از مترو و اتوبوس می‌توانند رایگان استفاده کنند.
دبیر کمیته کشوری تحقیقات و فناوری دانشجویی وزارت بهداشت از کنگره پژوهشی و فناوری دانشجویان علوم پزشکی در شهریورماه ۱۴۰۲ خبر داد.
بررسی آماری نشان می‌دهد، این روزها اینترنت کمترین کیفیت را دارد و اکثر کاربران را ناراضی کرده و داد بسیاری از صاحبان صنایع و کسب‌وکارها، دانشگاهیان، دانش‌آموزان و دانشجویان، هنرمندان و پژوهشگران را درآورده است. همچنین تقریبا اکثر کاربران ایرانی ناچار شده‌اند از فیلترشکن و وی‌پی‌ان استفاده کنند و در عمل، هزینه ماهانه فیلترشکن نیز به هزینه‌های ارتباطات اینترنتی آن‌ها افزوده شده است.
تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی،مؤسسه عالی کار و تأمین اجتماعی ودانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی باهدف توانمندسازی مهارتی امضا شد.
در هفته‌های گذشته و با فروکش کردن اعتراضات، دانشگاه‌ها تصمیم‌های متناقضی درباره نحوه برخورد با دانشجویان داشته‌اند.
این حقوق‌دان می‌گوید: «مسئله اینجاست که در جریان اعتراضات اخیر برخی دانشگاه‌ها تصمیم گرفتند دانشجویانی را که در جریان این اعتراضات شرکت کرده بودند، بعضا از ورود به دانشگاه ممنوع یا آن‌ها را تعلیق کنند. این بخش ارتباط مستقیمی با فرمان عفو رهبری پیدا نمی‌کند. در واقع این دانشجویان در دستگاه قضا متهم نشدند و خود دانشگاه‌ها درباره آن‌ها تصمیماتی اتخاذ کردند. در نتیجه این دانشجویان مشمول عفو نمی‌شوند و برای حل مشکل آن‌ها باید به شیوه دیگری عمل کرد».
دانش‌آموزان و دانشجویان سه سالی هست که تمام و کمال پشت میزهای درس مدارس و دانشگاه نمی‌نشینند. داستانی که ویروس کرونا آغاز‌گر آن بود و به نظر می‌رسد آلودگی هوا ادامه‌دهنده این رسم غلط نانوشته شده است. همین چند روز پیش بود که روزنامه فرهیختگان در گزارشی خبر داد که دانش‌آموزان امسال از ۴ماه سال تحصیلی تنها ۳۸روز مدرسه رفته‌اند. با این حال به نظر می‌رسد ادامه آلودگی هوا که چاره‌ای برای آن از سوی دولت‌مردان متصور نیست، راه را برای ادامه فعالیت مرسوم مدارس بسته است.
فروشندگان قبل از کنکور توافقات خود را با خریداران قطعی کرده و با دریافت درصدی از مبلغ، قرارداد معامله منعقد می‌شود. پس از آن خریداران که همان دانش‌آموزان امروز و دانشجویان فردا هستند، باید تجهیزات حرفه‌ای را که شامل هندزفری‌های ظریف و نامرئی می‌شود، خریداری کنند. بعضی از هندزفری‌ها چنان کوچک است که داخل گوش جاساز می‌شود.
هیچ اندیشمند دینی راهی دانشگاه و مدارس می‌شود تا شبهه‌های بی‌حد و اندازه‌ای که در ذهن دانشجویان و دانش‌آموزان پیرامون اعتقادات دینی‌شان پدیدار شده، بشناسد؟ هیچ جامعه‌شناس و روانشناسی به خودش زحمت می‌دهد که دلیل این همه خودکشی، جنایت، خیانت و جرم را واکاوی کند و برایش دنبال راه‌حل بگردد؟
مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: هیچ دانشجویی از دانشگاه‌های هرمزگان نداریم که در بازداشت باشد. او گفت: در مجموع ۱۶ نفر اکنون در ارتباط با اغتشاشات اخیر در هرمزگان بازداشت هستند و مابقی دستگیرشدگان با قید وثیقه و ضمانت آزاد شده‌اند.
رئیسی دانش‌آموزان و دانشجویان و به ویژه اعضای تیم‌های المپیادی را نماد و نمود پیشرفت کشور دانست و بر شناسایی این استعداد‌ها و فراهم کردن شرایط لازم برای تداوم رشد و تعالی آن‌ها تاکید کرد.
جمیله کدیور گفت: حاکمیت جمهوری اسلامی ایران اگر در صدد گشایش و بهبود اوضاع کشور و ملت است، تا دیر نشده باید با تدبیر، فضای رسانه‌ای داخل کشور را باز کند، از فشار‌های فرهنگی و اجتماعی بر اقشار مختلف، به‌ویژه زنان و دختران و دانشجویان و دانش‌آموزان و اهل رسانه بکاهد و صدای مردم، به‌ویژه نسل جوان را بشنود.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: نسل جوان ما باید در صحنه سیزدهم آبان حاضر باشد و دانشجویان و دانش‌آموزان ما باید در این صحنه حضور داشته باشند.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: نسل جوان ما باید در صحنه سیزدهم آبان حاضر باشد و دانشجویان و دانش‌آموزان ما باید در این صحنه حضور داشته باشند.
رئیس‌جمهور با اشاره به رد پای دشمن در اغتشاشات اخیر، گفت: دانشجویان و اساتید ما بیدار هستند و اجازه تحقق خیال‌های باطل دشمن را نخواهند داد.
در پی تجمع عصر امروز در دانشگاه شریف و برخی گزارش‌ها مبنی بر درگیری در این دانشگاه، وزیر علوم برای پیگیری اوضاع در این دانشگاه حاضر شده است.
رئیسی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها پس از ۲ سال وقفه، همکاری بیش از پیش وزارت بهداشت با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و لزوم برنامه‌ریزی برای پیشگیری توامان از شیوع آنفلوانزای فصلی و کرونا را مورد تاکید قرار داد و خواستار لحاظ کردن تمام تدابیر اطمینان‌بخش برای حضور ایمن دانش‌آموزان و دانشجویان شد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران صبح امروز در جلسه ستاد استقبال از مهر در مورد تمهیدات شرکت بهره برداری مترو برای مهرماه گفت: بنا بر اعلام شهردار تهران در هفته ابتدای مهرماه مترو برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان است که دانش آموزان از طریق لباس مدرسه و دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی می‌توانند از این امکان استفاده کنند.
سخنگوی شهرداری تهران در حساب توییتری خود نوشت:دانش آموزان با لباس فرم و دانشجویان با کارت دانشجویی از این خدمت بهره مند می‌شوند و همه به مدیریت و کاهش ترافیک آغاز سال تحصیلی کمک کنیم.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: استفاده از اتوبوس و مترو در هفته اول مهر برای دانش‌آموزان و دانشجویان رایگان است.
مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: باید رایزنی کنیم تا بتوانیم ردیف بودجه مشخصی برای تربیت بدنی تعریف کنیم.
بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی ۶ تا ۸ مهرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار خواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات چیزی به نام اینترنت رایگان ندارد اگر هم بخواهیم اینترنت رایگان به دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید بدهیم، باید پول آن را از بیت المال به اپراتور مربوطه پرداخت کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ