مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: هیچ دانشجویی از دانشگاه‌های هرمزگان نداریم که در بازداشت باشد. او گفت: در مجموع ۱۶ نفر اکنون در ارتباط با اغتشاشات اخیر در هرمزگان بازداشت هستند و مابقی دستگیرشدگان با قید وثیقه و ضمانت آزاد شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دادگستری ترکیه امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: سوئد به هیچ خواسته ما برای استرداد تروریست‌ها پاسخ نداده است.
وزیر دادگستری گفت: ما هیچ گونه دخالتی در پرونده‌های قضائی نمی‌کنیم و سیاست قوه قضائیه شنیده شدن صدای مردم است.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه در اجرای قانون همه یکسان هستند، گفت: رفع تصرف از حریم و بستر زاینده رود باید با سرعت انجام شود و هیچ بهانه‌ای در اجرای آن پذیرفتنی نیست.
رئیس کل دادگستری استان تهران، گفت: از هیچ مدیر و مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی پذیرفته نیست که خود را جدای از مردم بداند؛ چرا که مدیران و مسئولان شأنی جز خدمتگزاری برای مردم ندارند.
رئیس کل دادگستری استان تهران، گفت: از هیچ مدیر و مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی پذیرفته نیست که خود را جدای از مردم بداند؛ چرا که مدیران و مسئولان شانی جز خدمتگزاری برای مردم ندارند.
رئیس کل دادگستری ایلام گفت: علت فوت مرحومه منصوره سگوند، ایست قلبی بوده است؛متوفی تحت هیچ عنوان به مراجع انتظامی، قضایی یا نظامی و امنیتی احضار نشده و پرونده قضایی نداشته است.
سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور با تاکید بر اینکه جرائم رانندگی در حال حاضر به هیچ عنوان بازدارنده نیست، گفت: از وزارت دادگستری خواسته‌ایم تا مبلغ ۷ تخلف از ۱۲۰ تخلفی که برای آن‌ها کد جریمه وجود دارد، بیش از صددردصد افزایش پیدا کند.
رئیس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه در قم قاطبه مردم تقاضای مقابله با بدحجابی را دارند و حرمت حضرت معصومه سلام الله علی‌ها و حوزه علمیه این اقتضا را دارد، گفت: مردم بدانند که قوه قضائیه در کنار مردم برای رفع این معظل اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. مظفری افزود: مجرمان اگر ببینند یک حرفی زده شد و عمل نشد بیشتر جری می‌شوند بنابرای اگر حرفی زده می‌شود باید با جدیت پیگیری و اجرا شود.
روابط عمومی دادگستری کل استان البرز اعلام کرد: هیچ یک از متهمان (قتل روح الله عجمیان) فقط به صرف دخالت در ضرب و جرح و یا جنایت نسبت به شهید به اعدام محکوم نشدند.
حسینی ضمن هشدار جدی به افرادی که قصد تشویش اذهان عمومی و بازی با افکار عمومی را دارند، عنوان کرد: دستگاه قضائی با افرادی که در این جهت اقدام به شایعه‌پراکنی می‌کنند، به هیچ وجه اغماض و مماشات نخواهد داشت و قاطعانه با این دسته از افراد برخورد خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه معیارهای دوگانه اروپا و غرب، برخلاف ادعاهای مدعیان حقوق بشر است، گفت: هیچ منافع مادی در خارج از کشور ندارم.
محسن برهانی حقوق‌دان و وکیل دادگستری می‌گوید: در برخی دادنامه‌ها وجود فیلم، دلیلی برای جرم اجتماع و تبانی دانسته شده است.
یک وکیل دادگستری گفت: مفهوم «کفالت سیاسی» در حقوق ایران شناخته شده نیست و از نظر حقوق داخلی هیچ گونه تعهد حقوقی متقابل و مشخصی برای کفیل سیاسی یا دستگاه قضایی کشور در خصوص متهمین یا محکومینی که کفالت سیاسی آنها توسط نمایندگان پارلمان های اروپایی پذیرفته شده ایجاد نمی کند و بیشتر دارای جنبه نمادین و سمبولیک است اما نمی توان به طور کلی آن را فاقد اثر در عرصه بین المللی و گاهاً نتایج دادرسی های کیفری دانست.
رییس دادگستری البرز در رابطه با ادعای اینکه حمید قره حسنلو در شهادت شهید عجمیان هیچ نقشی نداشته است، گفت: طبق تحقیقات انجام شده، حمید قره حسنلو و همسرش به دنبال فراخوانی که ازسوی رسانه‌های معاند برای شرکت در چهلم فردی به نام حدیث نجفی اعلام شده بود، در محل حادثه حاضر شدند و ضمن حضور در آشوب‌ها از صحنه اغتشاشات فیلم گرفته است و فیلم نیز در گوشی ایشان موجود بوده است.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت:در زمان انتقال متهم محمد حسینی به زندان معاینات لازم انجام شده و هیچ اثری از ضرب و شتم مشاهده نشده و خود ایشان نیز تاکنون ادعایی در این خصوص مطرح نکرده است.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت:در زمان انتقال متهم محمد حسینی به زندان معاینات لازم انجام شده و هیچ اثری از ضرب و شتم مشاهده نشده و خود ایشان نیز تاکنون ادعایی در این خصوص مطرح نکرده است.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: ادعاهای مطرح شده در پرونده متهمان شهادت شهید روح الله عجمیان بررسی خواهد شد، اما تاکنون هیچ شواهدی مبنی بر صحت آنها وجود ندارد.
هیچ حکم اعدامی با روال طبیعی به این سرعت به نتیجه منتهی نمی‌شود، در کوتاه‌ترین زمان‌ها نیز حداقل ماه‌ها طول خواهد کشید. چگونه ممکن است که مطابق گزارش خبرگزاری دادگستری، دادگاه در ۲۹ آبان برگزار شود و حکم نهایی در ۱۷ آذر اجرا شود؟ یعنی فقط با ۱۸ روز فاصله.
رئیس کل دادگستری استان کردستان در رابطه فوت فردی به نام برهان کرمی توضیحاتی داد.
موضوع کشته شدن علیرضا کریمی از سوی دادگستری کل استان مرکزی مورد بررسی و تحقیقات فنی و قضایی قرار گرفته است و در نتیجه تحقیقات به عمل آمده مشخص شده فوت این فرد با اغتشاشات و حوادث اخیر هیچ ارتباطی ندارد.
رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی گفت: با کنار رفتن غبار فتنه و مشخص شدن عوامل اصلی ایجاد اغتشاش در کشور، دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با برهم زنندگان نظم عمومی نخواهد داشت و با سخت‌ترین کیفر مواجه می‌شوند.
پوربابایی گفت: بار‌ها هم گفتیم نه ضابط دادگستری حق آموزش‌های این چنینی را دارد، نه حق احضار دارد و نه حق دستگیری را دارد و نه حق این را دارد که تامین و تعهدی از مردم بگیرد این‌ها دخالت در امور قضایی محسوب می‌شود.
دادستان کل کشور در بخشی از این بخشنامه به روسای دادگستری و دادستان‌ها اعلام کرد که به هیچ عنوان به سارقان به عنف، مقرون به آزار و مسلحانه و دارای سابقه سرقت مرخصی داده نشود، همچنین برای محکومین و مجرمین حرفه‌ای و سابقه‌دار (کیف قاپ، به عنف، مسلحانه و مقرون به آزار) پیشنهاد عفو داده نشود.
وزیر دادگستری در خصوص اقدامات وزارت دادگستری در رابطه با حقوق کودکان و واگذاری و رها کردن کودکان در ماه‌ها و روز‌های اخیر در خیابان‌ها گفت: وزارت دادگستری وطیفه هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف در رابطه با حقوق کودک را دارد. باید در راستای حمایت و ساماندهی کودکان کار تلاش کنیم و نمره منفی به خودم و دستگاه‌های متولی در حوزه حقوق کودکان کار می‌دهم چرا که وضعیت کودکان کار به هیچ وجه مناسب نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ