تیبو کورتوا بار دیگر تکرار کرد که رئال نباید هیچ حریفی را دست کم بگیرد و تایید کرد که بعضی از بازیکنان رئال از مصاحبه هفته گذشته او ناراحت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پیشین آبی پوشان با بیان اینکه نکونام هرگز به استعفا فکر نکرد و جنگید گفت : شرایط من در استقلال سخت تر از وضعیت امروز نکونام بود
دختر ۱۵ ساله‌ای که از سوی دوستش به سرقت گردنبند متهم شده، می‌گوید هرگز دزدی نکرده است.
ابراهیم مصیبی با افسوسی در صدایش می‌گوید: «زهرا خیلی پیشتر وصیت کرده بود که اعضای بدنش را اهدا کنند. من به خواست خودش و برای اینکه افراد دیگری بعد از او بتوانند زندگی کنند، با این کار موافقت کردم؛ پسرم ناراضی بود و تصور می‌کرد ما قرار است اعضای بدن مادرش را بفروشیم. او می‌گفت چرا باید مادرم را تکه تکه زیر خاک بفرستیم؟»
ساپینتو اضافه کرد: بگذارید ببینیم فردا چه می‌شود. من ترجیح می‌دهم به همه احترام بگذارم. بازیکنان من دعا می‌کردند که دوباره برابر پرسپولیس بازی کنیم و همه ما فقط می‌خواستیم برابر پرسپولیس بازی کنیم و قبل از دیدار با هوادار، ما منتظر بودیم که برابر پرسپولیس بازی کنیم، خود شما می‌توانید بقیه‌اش را تصور کنید.
بهنام طاهرزاده پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بچه های کرج برای استقلالی ها کُری می خواندند و اسم مرا به عنوان بچه محل خود می آوردند اما مرا نمی شناختند و من هم یک جوان خجالتی بودم که نمی توانستم خودم را معرفی کنم.
ژاوی سیمونز می گوید اعتماد به نفس حال حاضرش در فوتبال را مدیون توصیه های کیلیان امباپه و نیمار است و به خصوص یک حرف ستاره فرانسوی را از یاد نمی برد.
گوتی، اسطوره رئال مادرید، ترسی از سیتی ندارد و معتقد است رئال امسال کار راحت‌تری برابر این تیم خواهد داشت.
پینو زامورانو، داور سابق فوتبال اسپانیا، به صداقت و پاکی داوران اسپانیا ایمان دارد و گفت هرگز کسی به وی نگفت به نفع بارسلونا قضاوت کند.
رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، پس از پیروزی 3-0 مقابل جبل‌الطارق در مرحله مقدماتی یورو 2024، نسبت به سطح تیمش ابراز ناامیدی کرد.
میشل پلاتینی، ستاره سابق فوتبال فرانسه، یک‌بار دیگر تاکید کرد که به دنبال هیچ سمتی در فدراسیون فوتبال کشورش نخواهد بود.
تینسور روسی از دلایل علاقه خود به مسابقات 500 امتیازی روتردام پس از قهرمانی در این تورنمنت گفت.
رافا بنیتس، شایعات اختلاف با کریستیانو رونالدو در دوران حضورش در رئال را رد کرد و گفت که هرگز به او نگفته بود باید چطور ضربه کاشته بزند.
محمدرضا تندروان در گفتگو با خبرنگار ما تاکید کرد که تیمش در حال حاضر به قهرمانی فکر نمی کند.
سرمربی چلسی با جملاتی جالب، نظر خود را در مورد انتقادات اخیر از هزینه های گزاف این باشگاه در نقل و انتقالات اعلام کرد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در مصاحبه جنجالی با پیرس مورگان صحبت‌های جالبی را درباره شرایط منچستریونایتد، انتخاب رالف رانگینک و تجربه کارش با بازیکنان جوان مطرح کرده است.
جردن پیکفورد، دروازه‌بان اورتون، که امیدوار است در جام جهانی سنگربان اصلی انگلیس باشد می‌گوید در دوران فوتبالش هرگز این‌قدر آماده نبوده است.
من در طول دوران حرفه‌ای‌ام در کشور‌های مختلف و با بازیکنان بزرگ زیادی کار کرده‌ام، اما هرگز بازیکنانی همچون بازیکنان ایران ندیده‌ام
محسن بنگر مدعی است که اگر اجازه حضور تیمش را در لیگ یک می‌دادند آنها اکنون در پایان هفته چهارم صدر جدول را در اختیار داشتند.
یکی از انواع این جملات، «طردکننده»‌هاست؛ همان‌هایی که معمولا به این شکل ادا می‌شوند: «من دیگه مامان یا بابای تو نیستم» یا «دیگه تو رو دوست ندارم». بچه‌ها این قبیل جملات را باور می‌کنند و حس ناامنی به آن‌ها دست می‌دهد.
مارک کوکوریا، بازیکن جدید چلسی، که به دلیل کشیده شدن موهای بلندش توسط بازیکن تاتنهام در دیدار جنجالی دو تیم خبرساز شده است؛ می‌گوید هرگز موهایش را کوتاه نخواهد کرد.
مارک کوکوریا، بازیکن جدید چلسی، که به دلیل کشیده شدن موهای بلندش توسط بازیکن تاتنهام در دیدار جنجالی دو تیم خبرساز شده است می‌گوید هرگز موهایش را کوتاه نخواهد کرد.
دیِگو سیمئونه شایعات مربوط به تحت فشار قراردادن آلوارو موراتا برای جدایی از اتلتیکو را رد کرد.
گلر سابق برق شیراز یکی از معدود سنگربان هایی است که برابر لوئیز سوارز دروازه اش را بسته نگه داشته است.
گلر سابق برق شیراز یکی از معدود سنگربان هایی است که برابر لوئیز سوارز دروازه اش را بسته نگه داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ