گوتی، اسطوره رئال مادرید، ترسی از سیتی ندارد و معتقد است رئال امسال کار راحت‌تری برابر این تیم خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچسترسیتی به بارسلونا اعلام کرده تنها در صورتی حاضر به فروش ژوائو کانسلو است که بند خرید اجباری در قراردادش گنجانده شود.
عاشق قهوه لاته هستید؟ دوست دارید به سبک کافی شاپ ها توی خونه هم قهوه لاته خوشمزه و دلچسب بخورید؟ اصلا کار سختی نیست، این ویدئو رو تماشا کنید تا در کمترین زمان راز درست کردن قهوه لاته کافی شاپی توی خونه رو یاد بگیرید.
منچسترسیتی پیشنهادی 80 میلیون یورویی برای لوکاس پاکتا، وینگر وستهام، ارائه کرده است.
منچسترسیتی با خرید یوشکو گواردیولا از رقیب انگلیسی‌اش آرسنال پیشی گرفت تا عنوان گران‌ترین تیم دنیا را به خود اختصاص دهد.
منچسترسیتی و آرسنال در بازی سوپرجام انگلیس عصر امروز به مصاف هم خواهند رفت
متئو کواچیچ می‌گوید منچسترسیتی با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سعی دارد چند فصل دیگر این موفقیت را تکرار کند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که منچسترسیتی تصمیم خود را در مورد آینده ژوائو کانسلو گرفته است و این بازیکن پرتغالی قرار است در ورزشگاه اتحاد بماند.
بعد از خرید روبن دیاز و هری مگوایر توسط تیم‌های شهر منچستر با قیمت‌های گزاف، تیم آبی پوش این شهر دوباره تصمیم گرفته تا گران‌ترین مدافع فوتبال از آن آنها باشد.
افزایش فشار استراتژی منچسترسیتی برای تمدید قرارداد هافبک پرتغالی این تیم است.
منچسترسیتی برای جذب یوشکو گواردیول به باشگاه آلمانی لایپزیش پیشنهاد بزرگی را ارائه کرده است.
روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، بعد از تساوی مقابل سیتی به ستایش سبک مربیگری پپ گواردیولا پرداخت.
نوزدهمین جشنواره «گل و گلاب تهران» با هدف شناساندن ظرفیت‌های گردشگری منطقه ۲۲، ترویج فرهنگ‌های سنتی - اسلامی، آشنایی با سبک زندگی اقوام و ایجاد نشاط اجتماعی در دریاچه چیتگر برگزار می‌شود.
«ملک ثابت» نام عمارتی است که سبک معماری آن به سبک سنتی «گودال‌باغچه» است. در این معماری، بخش بیشتری از مجموعه به باغ اختصاص داده می‌شود و برای دسترسی آسان‌تر به همه قسمت‌های باغ، بنای خانه در مقایسه با کف حیاط سه و نیم متر پایین‌تر ساخته می‌شود. این خانه با قدمتی از دوره صفوی در تاریخ ۱۶ دی سال ۱۳۸۷ با شماره ۲۴۴۲۹ در فهرست مجموعه آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
این عمارت باشکوه در دو طبقه ساخته شده است. طبقه همکف که حدودا یک پله پایین‌تر از سطح حیاط قرار گرفته که شامل حوضخانه و اتاق‌هایی در اطراف آن است. در طبقه دوم این بنا هم تالاری زمستان‌نشین با دو گوشواره شامل اتاق‌های خصوصی اهل خانه طراحی شده است. این خانه با تزیینات مقرنس، آینه‌کاری، گچبری و نقاشی‌هایی به سبک اروپایی در سقف و دیوار‌ها چیزی کم از کاخ گلستان ندارد و مهم‌ترین ویژگی آن تلفیق هماهنگ و متناسب معماری سنتی در کنار عناصر تازه‌وارد فرنگی است.
پویا دادمرز در فینال وزن 55 کیلوگرم به سختی از سد کشتی گیر هندی گذشت و مدال طلای آسیا را بر گردن آویخت.
روزنامه های ورزشی انگلیس در شماره امروز خود به استقبال بازی بزرگ هفته بین لیورپول و سیتی رفتند.
تاجرنیا درباره اینکه چه عواملی سبب شده که حرکت‌هایی مانند مسمومیت سریالی دانش آموزان رخ دهد، گفت: وقتی با نگاه‌هایی که مبتنی بر آزادی سبک زندگی است یا دیدگاه‌هایی که به نوعی برگرفته از حق انتخاب مردم هست، برخورد سختی می‌کنند، تفکرات افراطی و تندرو به نوعی احساس می‌کنند که زمینه برای فعالیت آن‌ها وجود دارد. این مجموعه‌ها ممکن است که هیچ ارتباطی با حاکمیت نداشته باشند، اما در چنین فضایی احساس می‌کنند که بایستی دیدگاه‌های خود را به کرسی بنشانند.
فرمانده قرارگاه بقیه‌الله‌ با بیان اینکه مردم باید به اصلاح سبک زندگی تشویق و به سوی سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی سوق داده شوند، گفت: برای ترویج "طب سنتی" در ایران، علم و دانش و زیرساخت‌های آن مهیا است.
رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: تولید با توجه به سبک زندگی حوزه عشایری عمدتا به صورت سنتی دنبال می‌شود و برای افزایش بهره‌وری باید با کمک دانش‌بنیان ها روش‌ سنتی تولید ارتقا پیدا کند.
در بخشی از صحبت های هاشم آقاجری استاد شناخته‌شده تاریخ می خوانیم: ببینید جمهوری اسلامی در آغاز در قانون اساسی خود دچار نوعی پارادوکس بود. این پارادوکس در مسائلی مانند جمهوری اسلامی، مردم‌سالاری دینی، در حاکم کردن فقه سنتی بر حقوق مدرن وجود داشت. به خودی خود نوعی ناهمزمانی را تولید می‌کرد. حالا وقتی که سیستم یک سیر بازگشت به گذشته هم پیدا می‌کند، این زمان‌پریشی و آناکرونیسم بین سیستم و زیست جهان باز هم بیش از پیش عمیق‌تر و وسیع‌تر شده است که بسیاری پدیده‌ها از جمله همین پدیده آخر یعنی گشت ارشاد یکی از محصولات آن است.
فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی، معتقد است که حضور ارلینگ هالند باعث ایجاد تغییر در سبک بازی این تیم نشده است.
سرخیو بوسکتس از پیروزی پرگل برابر بیلبائو خوشحال بود و در پایان بازی گفت که اطمینان دارد ژاوی از سبک بازی تیم و نتیجه پایانی راضی است.
زندگی گاهی جای دیگری میسر می‌شود؛ سبک زندگی خاصی می‌خواهید که حتی به صورت جزئی هم در محل زندگی کنونی شما قابل دسترسی نیست؟ از آنجا که بعید است در فرصت باقیمانده عمر، ناگهان شرایط فرق کنند، تنها چاره این است که به جای تحمل یک تلخی بی‌پایان یک دوره سختی جان‌فرسا برای یافتن جایی متناسب‌تر با روحیات خود را به جان بخرید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ