وزرای خارجه و دفاع ژاپن و آلمان امروز در شهر « مونستر» نشست امنیتی مشترکی را در قالب 2+2 برگزار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست شورای وزارتی امنیت ملی عراق به ریاست السودانی برگزار شد و در آن گزارش مفصلی از سفر هیئت عراقی به واشنگتن، ارائه شد.
مقامات وزارت دفاع عراق و آمریکا پس از نشست دو روزه در واشنگتن بیانیه امنیتی مشترک صادر کردند.
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی که متشکل از هشت وزیر و رئیس سرویس‌های امنیتی و نظامی این رژیم است امروز یکشنبه نشستی فوق العاده برگزار می‌کند.
وزیر کشور عراق امروز نشستی را در مقر فرماندهی ستاد عملیات کربلا در راستای بررسی طرح امنیتی و خدماتی عاشورا برگزار کرد.
مقام‌های روس اعلام کرده‌اند که جان دست کم ۲۲ هزار نفر در ۱۴ شهر منطقه خرسون بواسطه تخریب سد کاخوفکا در خطر است؛ از سوی دیگر گزارش‌های حاکی است که برق بخش‌هایی از منطقه خرسون که یازده نوامبر گذشته آزاد شده بود قطع شده است.
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی امروز در نشستی وضعیت جبهه شمالی اراضی اشغالی هم‌مرز با لبنان و سوریه را مورد بررسی قرار می‌دهد.
در نشست تخصصی مهر، کارشناسان در تحلیل تحولات اخیر در نوار غزه، ضمن اشاره به فداکاری و ایثار رزمندگان جهاد اسلامی بر تغییر تاکتیک‌های مواجهه و پاسخ‌دهی به رژیم صهیونیستی تأکید کردند.
پس از برگزاری نشست امنیتی اخیر در عقبه، این بار قرار است نشستی دیگر طی روزهای آینده تحت فشارهای آمریکا در شرم الشیخ برگزار شود.
منابع عراقی به نشست مهمی که امروز در سلیمانیه برگزار شده است و موضوعات مطرح شده در آن اشاره کردند.
نشست عقبه در شرایطی برگزار شد که اسرائیل از تشدید عملیات های مقاومتی در اراضی اشغالی به ستوه آمده بود، اما اتفاقاتی که همزمان با این نشست رخ داد شکست راهبرد صهیونیست‌ها را بیشتر نمایان کرد.
منابع عبری از برگزاری نشستی فوق العاده تحت عنوان نشست امنیتی عقبه خبر می دهند که قرار است با مشارکت آمریکا، رژیم صهیونیستی، اردن، مصر و تشکیلات خودگردان برگزار شود.
نیروهای امنیتی اتحادیه آفریقا هیئت اعزامی رژیم صهیونیستی را از سالن نشست سران کشورهای اتحادیه آفریقا اخراج کردند.
نیروهای امنیتی اتحادیه آفریقا هیئت اعزامی رژیم صهیونیستی را از سالن نشست سران کشورهای اتحادیه آفریقا اخراج کردند.
فرودگاه های مهم آلمان از جمله فرودگاه مونیخ روز جمعه و در آستانه برگزاری نشست امنیتی مونیخ شاهد اعتصابات سراسری خواهند بود.
«ضمیر کابلوف» از برگزاری نشست مقامات امنیتی چند کشور درباره افغانستان در روزهای آتی در شهر مسکو خبر داد.
سران اتحادیه اروپا امروز تحت شدیدترین تدابیر امنیتی در شهر کی یف در نشستی با حضور «زلنسکی» در خصوص وعده عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا گفتگو می کنند.
درگیری ریکاردو ساپینتو با یکی از اعضای هیئت فوتبال و همینطور یگان ویژه سبب شد حتی پس از سوت پایان مسابقه در کرمان، حواشی مسابقه ادامه‌دار باشد.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به شلیک موشک از نوار غزه اراضی اشغالی خواستار برگزاری نشست فوری کابینه امنیت این رژیم شد.
یک منبع فلسطینی از حضور روسای سازمان های امنیتی مصر و اردن در رام الله و یک نشست مهم امیتی پرده برداشت.
دولت اوکراین امروز نشست امنیتی را با موضوع الحاق بخش هایی از این کشور به روسیه برگزار می کند.
دولت ترکیه نشست امنیتی را با موضوع تسلیح جزایر واقع در دریای اژه برگزار می کند.
منابع محلی امروز چهارشنبه از تشدید تدابیر امنیتی در پایتخت عراق در آستانه برگزاری نشست پارلمان این کشور خبر دادند.
رسانه‌های ژاپن اعلام کردند که نخست‌وزیر این کشور برای رایزنی درباره مسائل امنیتی در شرق آسیا، به‌زودی با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
منابع عراقی از نشست فوق العاده مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با فرماندهان نیروهای امنیتی در مقر عملیات مشترک به منظور بررسی تحولات اخیر و ورود تظاهرات کنندگان به نهادهای دولتی خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ