کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی امروز در نشستی وضعیت جبهه شمالی اراضی اشغالی هم‌مرز با لبنان و سوریه را مورد بررسی قرار می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی که متشکل از هشت وزیر و رئیس سرویس‌های امنیتی و نظامی این رژیم است امروز یکشنبه نشستی فوق العاده برگزار می‌کند.
منابع عبری از دیدار یکی از وزرای کابینه نتانیاهو با مسئولان عمرانی، نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی در راستای تشدید شهرک‌سازی در منطقه موسوم به C کرانه باختری خبر دادند.
نتانیاهو که امروز در نشست کابینه رژیم صهیونیستی حضور داشت به دلیل یک رخداد امنیتی این جلسه را فورا ترک کرد.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز در سخنانی با اعلام معرفی اعضای کابینه جدید خود تا ساعاتی دیگر، گفت: نخستین نشست دولت سه‌شنبه برگزار می‌شود.
جنبش جهاد اسلامی به تعرض امروز وزیر امنیت کابینه رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و برگزاری نشست کابینه این رژیم در زیرزمین این مکان مقدس اسلامی، واکنش نشان داد.
منابع عبری با انتشار تصاویری از برگزاری نشست هفتگی کابینه نتانیاهو در سطح زیرین مسجدالاقصی خبر دادند.
منابع عبری مدعی شدند که جلسه این هفته کابینه رژیم صهیونیستی قرار است در تونل‌های زیر دیوار براق و مسجدالاقصی برگزار شود.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اقدامی که با انتقاد شدید محافل صهیونیستی روبرو شده با تشکیل گارد ملی تحت فرماندهی مستقیم وزیر امنیت داخلی کابینه اش موافقت کرد.
اعتراضات به تصمیم‌های کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه نیز ادامه یافت و ابعاد گسترده تری به خود گرفت.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی از نخست وزیر این رژیم خواست فورا «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی کابینه خود را برکنار کند.
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی امروز نشستی را درباره تشدید تنش ها و درگیری ها در اراضی اشغالی به ویژه قدس و کرانه باختری برگزار خواهد کرد.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به شلیک موشک از نوار غزه اراضی اشغالی خواستار برگزاری نشست فوری کابینه امنیت این رژیم شد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در نشست امروز یکشنبه کابینه، از تدابیر جدید ضد فلسطینی خبر داد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست حمایت از «آریه درعی» وزیر برکنار شده امور داخلی و بهداشت مشارکت و از وی تمجید به عمل آورد.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به اقدام امروز ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو در تعرض علیه مسجدالاقصی، واکنش تندی نشان داد، همچنین یک عضو کنست بن گویر را دیوانه خطاب کرد.
منابع عبری از گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) به عنوان کابوس امنیتی کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو یاد کردند.
نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه عراق تاکید کرد که حفظ امنیت و ثبات پایه و اساس اصلاح اقتصادی است.
چارچوب هماهنگی شیعیان برای بررسی روند تشکیل دولت جدید عراق نشست برگزار کرد و به نخست وزیر منتخب اختیار داد تا وزرای کابینه را انتخاب کند.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز در گزارشی به بازتاب جزئیاتی از نشست کابینه رژیم صهیونیستی برای تصویب توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان، پرداخت.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آغاز نشست بررسی توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان به ریاست یائیر لاپید خبر داد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی،‌ حوزه سیاست خارجی دولت سیزدهم را به عنوان نقطه مثبت این دولت برشمرد و در عین حال گفت: اگر دولت می خواهد در ادامه راه کاری انجام دهد، باید فکری برای رابطه با جهان کند. نمی شود مدیر یک روزنامه، سیاست خارجی ما را تعیین کند یا اینکه چهار تا آدم افراطی رابطه ما با جهان را تعریف کنند آن هم افرادی که هیچ درک درستی از منافع ملی و درد مردم ندارند.
«یاسوکازو هامادا» که در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ وزیر دفاع بود بار دیگر در همین سمت قرار گرفت و «نوبو کیشی» به عنوان مشاور ویژه نخست وزیر در امنیت ملی منصوب شد.
روز گذشته، نرخ دلار در صرافی‌ها با افت حدود ۱۲۰۰ تومانی همراه شد و در کانال ۳۱ هزار تومان جای گرفت. روندی که در صورت تدبیر بانک مرکزی برای افزایش سقف ۲۰۰۰ دلاری برای نیاز ارزی مردم در سرفصل ۲۴، احتمال تعدیل بیشتر شاخص ارزی را تقویت می‌کند.
نشست علنی امروز (یکشنبه 22 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حالی ساعت 10 و 22 دقیقه صبح آغاز شد که نمایندگان مردم در ساعات ابتدایی، جلسه را به صورت غیر علنی با حضور 3 عضو کابینه دولت سیزدهم برگزار کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ