در پایان دور دوم مرحله گروهی صعود پرتغال نیز به مرحله بعدی قطعی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از بهترین بازیکنان جوان لیگ راه پُر و پیچ و خمی را پیش روی‌ خود می‌بیند که البته نشان داده می‌تواند اختیار و قدرت را از فوق‌ستاره‌های نسل قبلی بگیرد.
کارلوس کی‌روش به انتقاداتی که نسبت‌به سبک بازی دفاعی تیم تحت هدایت او مطرح می‌شود، واکنش نشان داد.
هالک بازیکن ۳۷ ساله تیم فوتبال اتلتیکو مینیرو در دیدار مقابل کروزیرو، با یک ضربه ایستگاهی از نزدیکی میانه زمین گل فوق العاده‌ای به ثمر رساند. هالک که به فیزیک چشمگیرش معروف است و علیرغم رسیدن به سن ۳۷ سالگی هیچ افتی در فرم خود نشان نداده است. این دیدار با برتری یک بر صفر اتلتیکو مینیرو به پایان رسید و این در رده دوم جدول لیگ برزیل قرار گرفت. هالک پیش از این در تیم ملی برزیل و در باشگاه‌هایی مانند پورتوی پرتغال و سن پترزبورگ روسیه بازی کرده است. او با تیم ملی برزیل در سال ۲۰۱۳ قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شد.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه این تیم باید با اسپانیا، پرتغال و برزیل بازی کند، دلیل بیشتر شدن توجه باشگاه های اروپایی به بازیکنان ایران را اعلام کرد.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه این تیم باید با اسپانیا، پرتغال و برزیل بازی کند، دلیل بیشتر شدن توجه باشگاه های اروپایی به بازیکنان ایران را اعلام کرد.
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال برزیل که مالک وایادولید و کروزیرو است، می‌خواهد یک باشگاه دیگر را نیز بخرد.
درحالی‌که بحث جانشین تیته در نیمکت برزیل گرم است، یک فوتبالیست سابق برزیلی می‌گوید احتمال معرفی شدن ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی سلسائو بالا است.
زیدان پیشنهاد سرمربیگری برزیل، آمریکا و پرتغال را رد کرد
ژوزه مورینیو پس از جام‌جهانی به گزینه سرمربی‌گری تیم‌های ملی پرتغال و برزیل تبدیل شد اما تیاگو پینتو، مدیر رم، انتظار جدایی او از این تیم را ندارد.
در فهرست جهانی THE درباره رتبه‌بندی ۲۵۰ دانشگاه بابت میزان اشتغال فارغ‌التحصیلان، هیچ نامی از دانشگاه‌های ایران نیست در حالی که در این فهرست، غیر از دانشگاه‌های اروپای غربی، دانشگاه‌های لبنان، ترکیه، قطر، عربستان، امارات، تایوان، تایلند، مصر، کره جنوبی، مکزیک، برزیل، آرژانتین، شیلی، مراکش، ماکائو (شبه جزیره‌ای در دریای چین و مستعمره پیشین پرتغال) و تایلند هم قرار گرفته‌اند.
پله، اسطوره فوتبال برزیل، بعد از حذف پرتغال از جام جهانی و گریه‌های تلخ کریستیانو رونالدو از او حمایت کرد.
برزیل با نمایشی مثل قهرمان‌ها، کره‌جنوبی را از پیش رو برداشت و برای تمام رقبای خود خط و نشان کشید.
کارشناس داوری گفت: «علیرضا فغانی» تا الان از عهده ۲ دیدار سخت که بین تیم‌های برزیل با صربستان و پرتغال با اروگوئه برگزار شد، برآمد.
جام‌جهانی قطر: برزیل و پرتغال صعود کردند / کره‌جنوبی در آستانه حذف
سه بازیکن تیم ملی پرتغال متولد برزیل و برزیلی‌الاصل هستند. به جز آنها 134 فوتبالیست دیگر در دنیای فوتبال با پیراهن تیم ملی کشوری به جز کشور محل تولدشان به میدان می‌روند.
برزیل و پرتغال اگر بازی های امروز خود را با پیروزی به پایان برسانند، جشن صعود خواهند گرفت.
برزیل و پرتغال با پیروزی در نخستین مصاف خود در جام‌جهانی رکوردها را جابجا کردند. برزیل بازهم به نباختن در مرحله گروهی ادامه داد و ۱۶بازی است که نباخته! رونالدو نیز با گلزنی پنجمین جام‌جهانی است که گل می‌زند
در روز پنجم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ۴ دیدار برگزار خواهد شد و برزیل و پرتغال هم اولین‌ بازی‌های شان در جام جهانی را برگزار می‌کنند.
لوییز فیلیپه اسکولاری که برزیل را در قهرمانی‌اش در جام جهانی ۲۰۰۲ رهبری کرد، در مصاحبه با وب‌سایت فیفا پلاس از "نیمار باشکوه" تمجید کرد، از برزیل برای کسب مجدد قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حمایت کرد و تیم ملی پرتغال را به دلیل حضور کریستیانو رونالدو در آن یک مدعی در جام جهانی ۲۰۲۲ دانست.
سایت ترانسفر مارکت در یک مطلب تخمین آماری، ایران را در میان ۱۰ تیم بدون شانس قهرمانی در جام جهانی قطر قرار داد. تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، کانادا،عربستان، اکوادور قطر میزبان در این ده کشور دیده می‌شوند. سه شانس اصلی هم برزیل، فرانسه و آرژانتین معرفی شده‌اند. انگلستان و آلمان در کنار هلند و اسپانیا و پرتغال در سطح دوم دسته بندی شده‌اند
مدیران باشگاه صنعت نفت به دنبال مذاکره با گزینه خارجی برای حضور در آبادان هستند.
مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات که برای شرکت در مجمع عمومی اینتوسای عازم برزیل شده است با روسای دیوان محاسبات ۲۷ کشور دیدار و گفتگو کرد. پرتغال، جامائیکا، مالزی، چین، یونان، سنگال، گواتمالا، قرقیزستان، ارمنستان، هند، اسلواکی، فرانسه، تایلند، ایرلند، قزاقستان، لهستان، بنگلادش، نپال، ویتنام، مغولستان، روسیه، اندونزی، نیجریه، بوسنی و هرزگوین، جیبوتی و تانزانیا کشور‌هایی هستند که در سه روز گذشته با رئیس دیوان محاسبات ایران دیدار، رایزنی و مذاکره کرده اند.
دوم پدرو چهارمِ پرتغالی‌ها و دُم پدرو اول برزیلی‌ها در سال ۱۸۲۲ استقلال پرتغال را اعلام کرد و با عنوان دُم پدرو اول، نخستین امپراتور این کشور جدید شد. او ۱۲ سال بعد و پس از پایان اشغال امپراطوری فرانسه در لیزبون، زادگاهش درگذشت. بنا به وصیت در زمان بیماری، قلبش جدای از بدن در یک کلیسا و سالم نگهداری می‌شود.
گابریل باتیستوتا، مهاجم سابق آرژانتینی درباره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به صحبت پرداخت. فرانسه، برزیل، آرژانتین، پرتغال، اسپانیا و آلمان به عنوان مدعی‌های قهرمانی شناخته شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ