دروازه‌بان سابق سپاهان پس از موافقت باشگاه پورتیموننزه به جمع طلایی‌پوشان اصفهان بازگشت؛
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه اسپورت می‌گوید در مذاکرات بارسا و سیتی برای انتقال ژوائو کانسلو به بلوگرانا تغییری ناگهانی رخ داده و این مدافع پرتغالی به بارسا منتقل خواهد شد.
انتقال هری کین به بایرن مونیخ به سوژه دعوای اسطوره‌های فوتبال انگلیس تبدیل شده است.
فابینیو تست‌های پزشکی باشگاه الاتحاد را پشت سر گذاشت.
امیرحسین حسین‌زاده با عقد قرررداد رسمی به تراکتور پیوست.
باشگاه پورتو پرتغال حاضر به کاهش مبلغ رضایتنامه مهدی طارمی برای انتقال به آث میلان نشد تا حضور مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در باشگاه های ایتالیا فعلا منتفی شود.
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: ۲ پروژه بزرگ انتقال آب به اصفهان در حال اجرا است که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد اما برای استمرار سرعت پروژه‌ها نیاز به تامین منابع مالی است.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال به صورت رسمی اعلام کرد که حضور علیرضا بیرانوند در این تیم منتفی شده است.
احمد نوراللهی تیم جدید خود را رونمایی کرد و از قهرمان لیگ امارات جدا شد.
باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای رسما از جذب جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، خبر داد.
سرمربی قهرمان فصل سری آ به پروجا پیوست.
صفحه رسمی بزرگترین شبکه پخش کننده مسابقات ورزشی پرتغال مدعی شد که فنرباغچه مشتری جدی مهدی طارمی است.
بعد از تساوی النصر مقابل الفیحا در لیگ عربستان که با حضور کریستیانو رونالدو در زمین اتفاق افتاد سرمربی النصر برای اولین بار از ستاره بزرگ پرتغالی تیمش انتقاد کرد.
ابرستاره پرتغالی با قراردادی نجومی به النصر عربستان ملحق شد. شبکه «۲۴ ورزش» عربستان شب گذشته در یک میزگردی درباره این انتقال بزرگ صحبت کرد.
جواد خیابانی بار دیگر در شبکه ورزش نطق گرمی انجام داد و به انتقاد علیه کی‌روش پرداخت. گفتیم که اصل گلایه‌ها از مربی پرتغالی درست است و حالا دیگر جایی برای پرده‌پوشی باقی نمانده، اما اشتباه بزرگ از جایی شروع می‌شود که آقایان نسخه استفاده از مربی بومی را تجویز می‌کنند.
طی ۴۸ ساعت آینده اگر باشگاه استقلال موفق به انتقال پول نشود، علاوه بر آنکه طبق قول و قرار گذاشته شده، محمد محبی باید به باشگاه سابق خود بازگردد، باید مبلغ ۶۰۰ هزار یورو نیز جریمه به باشگاه پرتغالی پرداخت شود.
روزنامه «ابولا» پرتغال با انتشار خبری مدعی شد آرسنال با هدایت «آرتتا» در حال آماده شدن پیشنهادی برای جذب مهدی طارمی است.
بعد از انتشار شایعاتی درباره احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به مارسی، هواداران این باشگاه فرانسوی واکنش‌هایی گسترده به احتمال حضور ستاره بزرگ پرتغالی در تیم‌ محبوب‌شان داشتند.
بعد از انتشار شایعاتی درباره احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به مارسی هواداران این باشگاه فرانسوی واکنش‌هایی گسترده به احتمال حضور ستاره بزرگ پرتغالی در تیم‌ محبوب‌شان داشتند.
دروازه‌بان سابق سپاهان پس از موافقت باشگاه پورتیموننزه به جمع طلایی‌پوشان اصفهان بازگشت.
بارسلونا و منچسترسیتی بر سر مبلغ برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی و خلاق به نوکمپ با مبلغی کمتر از 80 میلیون یورو، به توافق رسیده اند.
با این حال، مدیران استقلال آخرین شانس خود برای جذب محبی را یک بار دیگر آغاز کردند و اکنون اخباری که از سوی نزدیکان باشگاه مخابره می‌شود، حکایت از توافق اولیه طرفین برای این انتقال است.
روزنامه پرتغالی آبولا مدعی شد که محمد محبی با قراردادی قرضی و یک ساله راهی استقلال می شود.
نزدیک به یک ماه تا پایان بازار تابستانی باقی مانده و هنوز انتظار می‌رود که انتقال‌های مهمی در پیش باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ