فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز دشمن با همه ظرفیت به صحنه آمده، ما هم باید از ظرفیت‌های خود حداکثر استفاده را کنیم، نمی‌توان ظرفیت پدافند غیرعامل را نادیده گرفت و به آن بی‌توجهی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چگونه می‌شود که یک روز آمریکا قابل اعتماد است و روز دیگر نمی‌توان به آن اعتماد کرد؟ اگر می‌توان تضمین آمریکا را پذیرفت، چرا قبلاً نمی‌شد و اگر نمی‌شود چرا حالا می‌شود؟
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: من نمی‌توانم قول دهم اما حدس من این است که به احتمال خیلی زیاد تا شنبه بعد از ظهر نتایج اعلام شود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به حاشیه های امروز جلسه هیات مدیره و مخفی شدن خودش زیر کت بطور خوابیدا در صندلی عقب اتومبیل گفت: نمی دانم از کجا خبرنگاران پیدایم کردند!
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز ضمن هشدار درباره استفاده اوکراین از اورانیوم ضعیف شده گفت: حضور نمایندگان ۱۳۰ کشور در مجمع اقتصادی سن پترزبورگ نشان داد که نمی‌توان روسیه را منزوی کرد.
تویوتا نتوانست خود را از اصول پایه طراحی که با آن متولد شده بود جدا کند و تا به امروز نیز همین جریان ادامه دارد. اکنون نمی‌توان تویوتا را در زمینه طراحی خودرو یک خودروساز کاملا موفق دانست، اما قطعا جز باکیفیت‌ترین و قابل اعتمادترین برند‌های خودرویی جهان است.
وقتی شرایطی ایجاد کرده‌ایم که فرد بعد از سال‌ها تحصیل و گرفتن مدرک دکتری در کشور بیکار می‌ماند، چه انتظاری جز مهاجرت می‌توان داشت. امروز بیشتر فارغ‌التحصیلان مشتاق رفتن هستند، زیرا فضا برایشان نیست و کسی به آن‌ها فکر نمی‌کند؛ بنابراین نمی‌توان گفت که نیروی انسانی در ایران فاقد مهارت است.
وزیر خارجه آمریکا امروز در سخنانی ادعا کرد: نمی‌توان حمله پهپادی به کرملین را تأیید کرد!
نخست وزیر هلند امروز در سخانی اعلام کرد: اوکراین زودتر از ۲ ماه آینده نمی‌تواند سامانه های «پاتریوت» آمریکایی را دریافت کند.
اینک که دولت در اقدامی مثبت به‌دنبال کوچک‌کردن ظرفیت رسانه‌ای خود است شایسته است سازمان‌های دیگر از جمله نیرو‌های مسلح نیز به کار مشابهی دست بزنند. در آن صورت می‌توان فضایی کاملا رقابتی بین بخش خصوصی و دولتی از یک طرف و رقابت سالم میان بخش خصوصی با خودش ایجاد کرد. اگر امروزه «مرجعیت رسانه‌ای» به سوژه مهمی تبدیل شده، یکی از دلایل مهمش حکومتی‌بودن رسانه‌هایی است که نمی‌توانند اهداف تبلیغاتی و خبررسانی خود را به درستی انجام دهند. کوچک‌تر شدن این رسانه‌ها یا واگذاری‌شان به بخش خصوصی، علاوه بر منفعت‌های اقتصادی، به نفع فضای خبری کشور نیز خواهد بود.
در نشست نظارتی امروز مجلس، وزرای نفت و صمت برای پاسخ به پرسش های نمایندگان در مورد نقش موثر نقص فنی خودرو در تصادفات جاده‌ای و عدم مدیریت مصرف گاز و تشکیل صف‌های طویل حضور یافتند و سرانجام دو نماینده مشروط از پاسخ‌های اوجی و فاطمی امین قانع شدند.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز گفتگوهای سازنده ای بین مقامات ایران و آذربایجان شد، گفت: اقدام مجرمانه شخصی نمی‌تواند مخل روابط ایران و آذربایجان باشد.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز تأکید کرد: ایتالیا موضع تهاجمی ضدروسی دارد و نمی‌تواند میانجی میان روسیه و اوکراین باشد.
همایش نقش اسناد بین المللی حقوق بشر در آرای قضایی و لوایح وکلا امروز با حضور مقامات قضایی، وکلا و کارآموزان وکالت به همت مرکز وکلای قوه قضائیه و مشارکت معاونت آموزشی دادگستری استان قزوین برگزار شد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: اوکراین نمی‌تواند و نمی‌خواهد مذاکره کند.
استاد برجسته فلسفه گفت: قدرت سیاسی گمان می‌کند رفتاری که امروز نسل جدید انجام می‌دهد از سر لج بازی است و عکس‌العمل سیاسی است. خیر این طور نیست. نحوه بودن، اگزیستانس و هستی که دارد این چنین است. این یک وضعیت سیاسی نیست و به همین دلیل نمی‌توان با آن برخورد سیاسی کرد و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد نتیجه عکس به‌همراه خواهد داشت.
خانیکی گفت: نمی‌توان آنچه امروز در خیابان، دانشگاه، مدرسه و حتی پشت بام منازل شاهد آن هستیم را با تجربه‌های قبلی در سال ۵۷، دوران اصلاحات، سال ۸۸ و حتی اعتراضات سال‌های ۹۶ و ۹۸ مقایسه کنیم. جنبش اخیر با همه نمونه‌های قبلی بسیارمتفاوت است.
سرلشکر سلامی گفت: دشمنان نمی‌دانستند اگر همه قدرت‌های جهان هم متحد شوند نمی‌توان این نظام را از جای خود تکان بدهند. امروز مشاهده کردم که مردم در شهر‌های مختلف پس از برگزاری نمازجمعه اجتماعات باشکوهی را برپا کردند و تعداد آن‌ها به قدری زیاد بود که هرچه نگاه می‌کردم پایان آن مشخص نبود.
رئیس جمهو اوکراین امروز در سخنانی گفت: با پوتین نمی‌ توان گفتگو کرد.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
اگر امروز یک فسیل کشف کنید هر DNA دایناسور درون آن مدت‌هاست که از هم پاشیده شده است. این بدان معناست که تا آنجایی که دانشمندان می‌دانند و حتی با استفاده از بهترین فناوری موجود امروز نمی‌توان یک دایناسور را از DNA آن ساخت.
تفاهم‌نامه ۳ جانبه گروه خودروسازی سایپا، سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منعقد و بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیای در راستای توسعه صنعت خودرو کشور تاکید شد.
نبویان: تا به امروز هیچکس حریف این شرکت نشده است؛ پیمانکاران به حاکم تبدیل شده‌اند. نامه‌نگاری‌های صورت گرفته از جانب دبیر شورای عالی امنیت ملی به رئیس جمهور وقت در سال‌های ۹۸ و ۹۹ ناظر بر تعلل و مقاومت دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در راه‌اندازی سامانه‌های مبارزه با قاچاق کالاست.
برخورد با بدحجابی گرچه یک حکم شرعی است، امروز به پدیده‌ای اجتماعی تبدیل شده و راهکار رویارویی با آن را نمی‌توان از نیروی انتظامی یا بسیج خواست؛ همان‌گونه که نمی‌توان از روحانیون و مبلغان دینی یا ستاد امر به معروف و نهی از منکر یا دستگاه قضائی خواست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ