سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اگر همه چیز به خوبی پیش برود، انتقال پیروز به پارک پردیسان اواخر فرودین ماه سال ۱۴۰۲ اتفاق می‌افتد و امیدواریم که بتوانیم خوی طبیعی و توانایی زندگی در طبیعت را به او برگردانیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان پانزدهمین دوره لیگ برتر بعد از شکست در هفته دوم یک بازی دوستانه برگزار کرد.
کاپیتان سابق استقلال هدایت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را بر عهده گرفت.
در یکی از کلاس‌های دانشگاه در حوزه ارشد مدیریت شهری، موضوع را به این اختصاص دادم و گفتم مبحثی بهتر از این برایتان پیدا نمی‌کنم. بین فایل‌هایم، فایلی را که به شورا قول داده بودم که چه کار می‌کنم و گزارش نهایی را دارم و این دو قابل مقایسه‌اند که چه شعار‌هایی دادم. گفتم هر دو را به شما می‌دهم و در گزارشتان از آن استفاده کنید.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه، پیروزی اردوغان در دومین دور انتخابات ریاست جمهوری را آسان توصیف کرد و گفت: ما برنده این رقابت خواهیم بود چون تفاوت آرای اردوغان با قلیچداراوغلو بسیار واضح است.
هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران با انجام پنج بازی به پایان رسید.
پیروز قربانی مثل همیشه صحبت های جالبی در مورد فوتبال و استقلال انجام می دهد.
پیروز قربانی: انصافا پرسپولیس عالی دفاع می‌کرد
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل لستر از عملکرد ارلینگ هالند که دو گل به ثمر رساند ستایش کرد و گفت تعویض‌های او در اواخر بازی کار سیتی را دشوار کرده بود.
این فرض اواخر قرن بیستم مبنی بر اینکه دموکراسی و بازار‌ها در نهایت در همه جا پیروز خواهند شد از ان زمان به این سو با واکنش روشنفکرانه‌ای مواجه شده است که حتی اشتباه‌تر است. برای ترسیم مسیر بهتری به برای حرکت رو به جلو باید تفکر خود را در چندین حوزه سیاستگذاری به طور همزمان مورد بازبینی قرار دهیم.
صنعت نفت در حالی که هواداران پرشور آبادانی در طول این فصل در حسرت دیدن برد تیم‌شان در خانه بودند سرانجام در هفته بیست و پنجم به پیروزی خانگی رسید.
تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر هوادار به صدر جدول لیگ برتر بازگشت تا دیدار هفته آینده این تیم با پرسپولیس حساستر از قبل بشود.
تیم فوتبال پورتو در هفته بیست و سوم لیگ پرتغال برابر چاوز به پیروزی رسید. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در اواخر این مسابقه به زمین آمد.
امروز (۱۲ اسفند ماه) روز جهانی حیات‌وحش است و به همین مناسبت، گاردین تمامی عکس‌های منتخب خود را به حیوانات اختصاص داده است.
مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست از کالبدشکافی پیروز در دانشگاه تهران و تاکسیدرمی آن خبر داد.
هرچند پیروز به دلیل نارسایی کلیه جان داد و عده ای را ناراحت و غمگین کرد ولی تجربه‌ ناشی از پروژه تکثیر یوز ایرانی نتایج مهم و افق روشنی برای آینده یوزهای ایرانی به همراه خواهد داشت.
پیروز یوزپلنگ ایرانی، چند روز قبل برای درمان نارسایی حاد کلیوی در بیمارستان دامپزشکی، تحت درمان قرار گرفت.
پیروز از بیمارستان ترخیص و به پردیسان منتقل شد
یکی از مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پس از بررسی‌های انجام شده پیروز به پردیسان منتقل شده است.
یکی از مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست از انجام سونوگرافی و چکاب کامل پیروز در بیمارستان و انتقال آن به پردیسان خبر داد.
غلامرضا ابدالی، سرپرست دفتر حفاظت حیات وحش سازمان محیط زیست اعلام کرد: پیروز تا پایان فروردین ۱۴۰۲ در پارک پردیسان تهران می‌ماند.
پیروز حناچی، شهردار سابق تهران گفت:معتقدم نباید مسائل کارشناسی را کنار بگذاریم چون تیم قبلی این موضوع را تعقیب می‌کرد. دوستان راضی هستند موتور دوچرخه بنزینی در خطوط دوچرخه حرکت کند اما مسیر دوچرخه را تعقیب نکنند درحالی‌که در دنیا شهرهای معتبر برای توسعه مسیر پیاده و دوچرخه با همدیگر رقابت می‌کنند.
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص پرونده‌های برخی از تیم‌های فوتبال صادر کرد.
بنر‌های جشن پیروزی روز چهارشنبه در کابل به اهتزاز درآمدند. صد‌ها پرچم سفید طالبان بر روی تیر چراغ‌ها و ساختمان‌های دولتی برافراشته شدند. اواخر روز سه شنبه، آسمان کابل با آتش بازی و تیراندازی جنگجویان طالبان روشن شد.
پیروز حناچی ۳۳ ماه با آرزو و شعار «تهران شهری برای همه»، کلیددار اداره شهر تهران بود. شاید بعد از سال‌ها او تنها شهرداری بود که تحصیلاتش با صندلی‌ای که بر آن تکیه داده بود، کاملا مطابقت داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ