قهرمان پانزدهمین دوره لیگ برتر بعد از شکست در هفته دوم یک بازی دوستانه برگزار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- تیم ملی والیبال ژاپن در نخستین دیدار بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با نتیجه سه بر صفر مقابل تایلند پیروز شد تا نخستین برنده این دوره از رقابت ها لقب بگیرد.
اردوغان با بیان اینکه پیروز انتخابات ترکیه، دموکراسی و همه اقشار مردم این کشور هستند، گفت: «ما اختلافات سیاسی را پشت سر می‌گذاریم و خواهان اتحاد و همبستگی هستیم. ۸۵ میلیون ترکیه‌ای امروز برنده شدند و تنها بازنده سازمان‌های تروریستی هستند».
مکس ورشتپن، قهرمان دو دوره جهان اعتراف کرد دوست دارد فرناندوی آلونسوی اسپانیایی در مسابقه بعدی گرندپری در موناکو پیروز شود.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه، پیروزی اردوغان در دومین دور انتخابات ریاست جمهوری را آسان توصیف کرد و گفت: ما برنده این رقابت خواهیم بود چون تفاوت آرای اردوغان با قلیچداراوغلو بسیار واضح است.
«جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای نخستین بار درباره انتخابات ریاست جمهوری ترکیه اظهار نظر کرد. بایدن در جمع خبرنگاران گفت: «هرکس در این انتخابات پیروز شود، برنده است». وی تاکید کرد که در این بخش از جهان مشکلات به اندازه کافی وجود دارد.
مارتین کیون، ستاره سابق آرسنال، در آستانه دیدار حساس این تیم با منچسترسیتی می‌گوید با وجود اینکه حریف توپچی‌ها یک مربی نابغه را بالای سرش دارد ولی آرسنال می‌تواند برنده باشد.
بازیکن پیشین استقلال گفت: هر تیمی که در دربی پیروز از زمین خارج شود قهرمان لیگ خواهد شد.
اگر استقلال در مصاف با دو گل با ملوان پیروز شد این تنها به خاطر 10 نفره شدن ملوان نبود. آبی ها در نیمه دوم با ایده های بهتری وارد میدان شدند.
اتحاد کلباء با پیروزی برابر الظفره توانست از بحران خارج شود، اما تغییری در جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی به وجود نیامد.
میلان در اولین بازی سال جدید میلادی خود 1-2 برابر میزبانش سالرنیتانا برنده شد و جایگاهش در رتبه دوم جدول را مستحکم‌تر کرد.
بازار مسکن در محله ابوذر (منطقه پیروزی) همچنان در رکود به سر برده و خرید و فروش در این بازار به کندی صورت می گیرد.
گروهی از میرکت‌ها (دم‌عصایی) پیش بینی کردند که انگلیس در یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل فرانسه پیروز خواهد شد. میریکت‌ها در پارک دروسیلاس، ساسکس، هفته گذشته نیز پیروزی انگلیس مقابل سنگال را پیش بینی کردند؛ و دیروز سطل‌های در مقابل آن‌ها قرار داده شد، یکی با پرچم انگلیس پوشانده شده بود، و دیگری با پرچم فرانسه. میرکت‌ها به سطل انگلیس هجوم آوردند.
یک استاد دانشگاه استانبول با اشاره به مذاکرات اف-۱۶ میان ترکیه و آمریکا گفت: اگر جمهوری خواهان پیروز انتخابات سنا می شدند مساله اف-۱۶ به نتیجه می رسید.
تیم ملی کرواسی در دیداری دوستانه در ریاض توانست 0-1 بر میزبانش پیروز شود. تک گل بازی را آندری کراماریچ در دقیقه 82 به ثمر رساند.
عصر امروز دو تیم انبوه‌سازان هوتن و پتروپالایش تاکستان به مصاف هم رفتند که در پایان و بعد از برابری در عدد پنج، تیم هوتن با امتیاز فنی برنده این دیدار شد.
تیم فوتبال اتحاد کلباء توانست بازی را که تا 20 دقیقه پایانی با نتیجه سه بر یک واگذار کرده بود، برنده از زمین خارج شود.
مس کرمان در یک دیدار خانگی موفق به پیروزی دو بر صفر در برابر صنعت نفت آبادان شد تا یک پله در جدول بالاتر بیاید و در رده سیزدهم قرار بگیرد.
مس کرمان در یک دیدار خانگی موفق به پیروزی دو بر صفر در برابر صنعت نفت آبادان شد تا یک پله در جدول بالاتر بیاید و در رده سیزدهم قرار بگیرد.
مس کرمان در یک دیدار خانگی موفق به پیروزی دو بر صفر در برابر صنعت نفت آبادان شد تا یک پله در جدول بالاتر بیاید و در رده سیزدهم قرار بگیرد.
در ادامه رقابت های جهانی کشتی فرنگی علیرضا نجاتی در دور دوم به مصاف عبدالمحمد پاپی از آلمان رفت و با نتیجه ۷ بر ۴ پیروز شد. پاپی کشتی گیر ایرانی الاصل است.
رودریگو گوئس، ستاره برزیلی رئال مادرید، معتقد است تیمش می‌تواند در غیاب کریم بنزما هم برابر سلتیک پیروز شود.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، به خوبی میلان را تجزیه و تحلیل کرده و می خواهد پیروز دربی باشد.
ترامپ نوشت: حالا بطور قطع معلوم شده است که اف. بی. آی ماجرای لب تاپ هانتر بایدن را پیش از (برگزاری) انتخابات پنهان ساخته بود، بنابراین آن‌ها با این آگاهی که ترامپ به راحتی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پیروز خواهد شد، مرتکب این عمل شدند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که چاره‌ای جز مدیریت برق صنایع وجود ندارد این کار باید به صورت دقیق و درست متناسب با زمان اعلامی انجام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ