تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر هوادار به صدر جدول لیگ برتر بازگشت تا دیدار هفته آینده این تیم با پرسپولیس حساستر از قبل بشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کام سپاهانی‌ها پس از پیروزی شیرین و پُرگل مقابل تراکتور تلخ شد.
کام سپاهانی‌ها پس از پیروزی شیرین و پُر گل مقابل تراکتور تلخ شد.
دیدار تیم های فوتبال سپاهان و تراکتور تبریز با پیروزی میزبان به پایان رسید.
دیدار رفت فینال سی و پنجمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال مردان با پیروزی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیگیری شد.
با پیروزی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان تعیین تکلیف قهرمان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر به هفته آخر کشیده شد. استقلال با وجود پیروزی برابر مس شانس قهرمانی را از دست داد.
با پیروزی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان تعیین تکلیف قهرمان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر به هفته آخر کشیده شد. استقلال با وجود پیروزی برابر مس شانس قهرمانی را از دست داد.
تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر برابر مس رفسنجان به پیروزی رسید و جای خود را در صدر جدول پس گرفت.
هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران با چهار دیدار در روز یکشنبه و یک بازی روز دوشنبه بیست و یکم فروردین ماه برگزار شد.
روز اول از هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران با پیروزی سپاهان و ادامه صدرنشینی این تیم در جدول رتبه بندی دنبال شد.
کارشناس فوتبال گفت: با توجه به پیروزی استقلال و پرسپولیس و شکست سپاهان حساسیت در صدر جدول به اوج رسید و در هفته های باقی مانده هیچ تیمی حق اشتباه ندارد.
دیدار حساس و تاثیرگذار تیم های فوتبال تراکتور و سپاهان در شرایطی برگزار شد که نتیجه این دیدار با توجه به پیروزی استقلال و پرسپولیس در بالای جدول تاثیرگذار بود.
زردپوشان اصفهانی برای حفظ رتبه نخست به ۳ امتیاز این بازی نیاز دارند و سرخپوشان هم با پیروزی در خانه فرصت صعود به رتبه پنجم را پیدا می‌کنند.
در روز پر گل فوتبال زنان ایران، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان با نتایج پر گل حریفان خود را در هم کوبیدند. خاتون نیز با ترکیب دوم خود موفق به کسب یک پیروزی خفیف برابر حریف شیرازی خود شد.
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری حساس که سه امتیازش برای هر دو تیم اهمیت زیادی داشت برابر صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید تا به سپاهان اصفهان بچسبد و اختلافش با استقلال را سه امتیاز کند.
هفته چهاردهم لیگ برتر زنان، با شکست غیر منتظره شهرداری سیرجان و پیروزی سپاهان، خاتون و ملوان همراه شد.
سپاهان با هت‌تریک شهریار مغانلو برابر سایپا در چارچوب رقابتهای جام حذفی ایران ۳-۰ پیروز شد و به مرحله بعدی راه پیدا کرد.
در هفته پیروزی مدعیان در لیگ برتر زنان، تنها نماینده پایتخت در فوتبال زنان نیز موفق به کسب اولین پیروزی فصل در نیشابور شد.
هفته ششم لیگ‌برتر فوتبال زنان با پیروزی خاتون در دیدار حساس برابر سپاهان و درخشش سیرجانی‌ها در مصاف با ملوان دنبال شد.
تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر تراکتور در هفته دهم لیگ برتر به صورت موقت صدرنشین لیگ شد.
تیم فوتبال سپاهان در نیمه نخست بازی با تراکتور به پیروزی رسید و نساجی هم برابر فولاد به نتیجه تساوی رسید.
تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان دیدار هفته نهم خود برابر تیم های صنعت نفت و پیکان را با پیروزی و تساوی پشت سر گذاشتند.
لیگ برتر در شرایطی نخستین تعطیلات خود را تجربه خواهد کرد که سرخپوشان پرسپولیس با پیروزی سخت برابر نفت به صدرنشینی خود ادامه دادند. استقلال و گل گهر به صدر چسبیدند اما سپاهان فاصله گرفت.
تیم فوتبال سپاهان در نیمه نخست بازی با آلومینیوم به تساوی رسید و گل گهر برابر پیکان پیروز شد.
دیدار تیم های فوتبال مس کرمان و گل گهر سیرجان با تساوی به پایان رسید. در دیگر دیدار امروز تیم فوتبال سپاهان برابر نساجی به برتری رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ