امروز (۱۲ اسفند ماه) روز جهانی حیات‌وحش است و به همین مناسبت، گاردین تمامی عکس‌های منتخب خود را به حیوانات اختصاص داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسپانیا در اولین بازی خود در جام جهانی فوتبال زنان و در روزی که الکسیا پوتیاس نیمکت نشین بود، 3-0 برابر کاستاریکا پیروز شد.
تیم ملی هندبال دختران جوان ایران در جریان مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا مقابل هنگ‌کنگ پیروز شد.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی نمایش خوبی در برابر قطر داشت و با یک گل پیروز شد.
رئیس فدراسیون هندبال ایران بعد از برد تیم در برابر شیلی در مسابقات جهانی گفت: بازی نفسگیری بود اما خوشحالیم در این شب به مردم عیدی دادیم.
اردوغان جادوی سیاسی خود را از دست داده است؛ حتی با ایجاد شرایطی که رقابت را برای مخالفانش سخت‌تر کرده است. علاوه بر فرسایشی شدن روند دموکراسی در ترکیه، تورم سالانه به بیش از ۸۰ درصد رسیده که بسیار بالاتر از نرخ جهانی ۱۲ درصد است و نرخ بیکاری به ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده.
جام جهانی برای آرژانتینی‌ها به بدترین شکل ممکن آغاز شد، ولی حالا رویایشان دارد به واقعیت تبدیل می‌شود. آلبی سلسته در بازی اول مرحله گروهی مقابل عربستان شکست خورد. یاران مسی در حالی نیمه اول را با نتیجه ۱-۰ پیروز شدند، اما در نیمه دوم دو گل از عربستان دریافت کردند تا اولین شگفتی رقم بخورد.
دیدیه دشان بعد از پیروزی فرانسه مقابل انگلیس گفت "با جان و دل بازی کردن" رمز موفقیت تیمش در صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی بوده است.
گروهی از میرکت‌ها (دم‌عصایی) پیش بینی کردند که انگلیس در یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل فرانسه پیروز خواهد شد. میریکت‌ها در پارک دروسیلاس، ساسکس، هفته گذشته نیز پیروزی انگلیس مقابل سنگال را پیش بینی کردند؛ و دیروز سطل‌های در مقابل آن‌ها قرار داده شد، یکی با پرچم انگلیس پوشانده شده بود، و دیگری با پرچم فرانسه. میرکت‌ها به سطل انگلیس هجوم آوردند.
شانس اول قهرمانی جام‌جهانی قطر، حتی به نیمه‌نهایی هم نرسید و در دام کرواسی و دروازه‌بان پنالتی‌گیرش اسیر شد. کرواسی برای ششمین بار پیاپی، بازی‌های حذفی جام جهانی را به پنالتی کشاند و باز هم پیروز شد. درخشش مودریچ، گل زیبا و برزیلی نیمار را هم بی‌اثر کرد.
شانس اول قهرمانی جام‌جهانی قطر، حتی به نیمه‌نهایی هم نرسید و در دام کرواسی و دروازه‌بان پنالتی‌گیرش اسیر شد. کرواسی برای ششمین بار پیاپی بازی‌های حذفی جام جهانی را به پنالتی کشاند و بازهم پیروز شد. درخشش مودریچ، گل زیبا و برزیلی نیمار را هم بی‌اثر کرد
فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: امروز دشمن از اینکه نتوانسته است نظام را بی ‌ثبات کند و از ما کشته بگیرد در تمام راهبردهای خود در این موضوع نیز با شکست مواجه شد و ملت ایران در این فتنه بزرگی جهانی علیه انقلاب اسلامی پیروز شد.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، پس از پیروزی مراکش بر کانادا و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ضمن ابراز خوشحالی پرچم مراکش را به اهتزاز درآورد. عصر پنجشنبه ورزشگاه الثمامه میزبان رقابت کانادا و مراکش بود، دیداری که شیرهای اطلس در آن با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند.
تیم فوتبال مراکش در آخرین دیدار گروه F رقابت‌های جام جهانی قطر به مصاف کانادا رفت و با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شد و به مرحله بعد رقابت‌ها صعود کرد.
تیم ملی فوتبال برزیل دومین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را با برتری برابر سوئیس به پایان برد تا تکلیف صعودش به دیدار سوم کشیده نشود.
اوایل آبان ماه و در فاصله چند روز مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال لباس هواداری تیم ملی ایران توسط شورای فرهنگ عمومی کشور با نام پیروز بچه یوز ایرانی رونمایی شد تا علاقمندان بتوانند از این تی شرت برای حمایت از ملی پوشان استفاده کنند. در طراحی این پیراهن از سمبل‌های نمادین با موضوع اتحاد استفاده شده است.
محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان بعد از پیروزی تیم ملی عربستان در برابر آرژانتین به شادی پرداخت و این پیروزی را به مردم کشورش تبریک گفت. امروز در گروه C جام جهانی قطر، تیم ملی عربستان سعودی به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و با نتیجه ۲-۱ پیروز شد. به همین مناسبت سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان روز چهارشنبه (فردا) را تعطیل عمومی اعلام کرد.
در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه تا دقیقه هشتاد، ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد. عربستان در چهار تقابل قبلی خود برابر آرژانتین پیروز نشده است. (۲ شکست - ۲ تساوی). آرژانتین در هر ۷ دوره اخیری که در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته، بازی اول خود را واگذار نکرده است. آخرین دیدار دو تیم مربوط به بازی دوستانه سال ۲۰۱۲ است، که با تساوی بدون گل به پایان رسید. عربستان در هر ۵ دیدار ابتدایی گذشته خود در جام جهانی پیروز نشده است.
سرخیو بوسکتس در مصاحبه‌ای تصویری با سرخیو آگوئرو با ذکر خاطره‌ای از لاروخا در جام جهانی 2010 گفت قهرمان آن دوره در یک‌چهارم نهایی از صعود ناامید شده بوده و با یک مجعزه پیروز شده است.
مردان والیبال نشسته کشورمان در رقابت‌های جهانی برابر تیم ملی قزاقستان پیروز شدند.
لباس طرفداران تیم ملی فوتبال برای جام جهانی ۲۰۲۲ با عنوان «پیروز» در جلسه شورای فرهنگ‌ عمومی رونمایی شد
براساس نتایج اولیه انتخابات در ایتالیا، جناح راست‌گرایان در این کشور به رهبری حزب «برادران ایتالیا» و جورجیا ملونی اکثریت پارلمانی این کشور را به دست آورده‌اند تا بدین ترتیب راست‌گراترین دولت این کشور از زمان پایان جنگ جهانی دوم شکل بگیرد.
در ادامه رقابت های جهانی کشتی فرنگی علیرضا نجاتی در دور دوم به مصاف عبدالمحمد پاپی از آلمان رفت و با نتیجه ۷ بر ۴ پیروز شد. پاپی کشتی گیر ایرانی الاصل است.
تیم بسکتبال صربستان در انتخابی جام جهانی منطقه اروپا مقابل یونان پیروز شد.
شهربانو منصوریان در این ویدیو می‌گوید که ویدیوی مسابقه سجاد غریبی را دیده و به عقیده اش ترس هالک ایرانی از برخورد مشت‌ها به صورت اش، باعث باخت او شده است. او بعد به باشگاه خودش اشاره می‌کند و تضمین می‌دهد که اگر سجاد غریبی یک هفته در باشگاه او تمرین کند، می‌تواند در مسابقات جهانی، آسیایی، یا همین مسابقاتی که می‌رود و شرکت می‌کند، پیروز خارج شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ