رئیس سازمان بهزیستی گفت: سن مصرف مواد مخدر پایین آمده است و فروشندگان مواد مخدر هم هیچ محدودیتی برای فروش مواد به آنان قائل نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فروشنده مواد مخدر که اقدام به توزیع انواع مواد در محدوده باقرشهر شهرستان ری می‌کرد خبر داد و گفت: از متهم حدود یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
ناپولی بعد از قهرمانی تاریخی این تیم در سری‌آ، به دنبال حفظ ستاره‌های تیمش و ایجاد ثبات در ترکیب است.
رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران از بازداشت یک فروشنده محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی و غیراستاندارد در فضای مجازی خبر داد.
مهدیشهر- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان از دستگیری هفت فروشنده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: شش مرد و یک زن در جریان اقدام نیروی انتظامی دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع شدند.
ویدئویی از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان منتشر شده که در یک کافه مشغول نوشیدن چای بود و انبوهی از مردم برای گرفتن عکس کنار او آمدند. رونالدو مدام با همه کسانی که برای گرفتن عکس در کنارش می‌آمدند شوخی می‌کرد و گفت: ممکن است تعجب کنند که آیا من در همه موارد اینقدر مهربانم؟ رونالدو از خانم‌های فروشنده عطر پرسید که آیا عطر خودش (کریستیانو رونالدو) را دارند یا خیر و آن‌ها پاسخ دادند: نه؛ و به شوخی گفت که باید با عرضه‌کنندگان صحبت کند. رونالدو بعد از اینکه با همه عکس گرفت تصمیم به رفتن گرفت.
سمنان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از دستگیری چهار خرده فروش مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت: دو کیلو و ۱۲۸ گرم انواع مواد شیشه و تریاک و روان گردان از این افراد کشف شد.
یکی از دستگیرشدگان که مقدار ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر از مشروبات الکلی مسموم در کارخانه او کشف شده مدعی است این مواد به عنوان محلول ضد عفونی کننده در میان فروشگاه‌ها توزیع شده و نباید به عنوان مشروبات الکلی مصرف می‌شده است.
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری فروشنده حرفه‌ای و سابقه دار مواد مخدر در تهران خبر داد و گفت: در این عملیات یک نفر دستگیر و بیش از ۳۵۰ گرم هروئین کشف شد.
پس از جنجال صحبت‌های یک مقام وزارت کار درباره فروش جزایر ایرانی برای پرداخت حقوق بازنشستگان، خبرها حاکی است وی از سمت خود برکنار شده است!
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری فروشنده و توزیع کننده موادمخدر در منطقه شوش و دروازه غار تهران خبر داد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری فروشنده حرفه‌ای و سابقه‌دار مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
رودسر- فرمانده انتظامی رودسر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان ۱۱۹ معتاد متجاهر و ۸۰ قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
رودسر- فرمانده انتظامی رودسر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان ۱۱۹ معتاد متجاهر و ۸۰ قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
اهواز - رئیس پلیس فتای خوزستان از شناسایی و دستگیری چندین فروشنده اینترنتی که اقدام به توزیع و فروش مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی می‌کردند، خبر داد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فروشنده مواد مخدر و کشف مواد مخدر از نوع شیشه خبر داد.
یک فروشنده در بازار جعفری تهران می‌گوید: «سود ما روسری‌فروش‌ها حدود ۳۰ درصد کاهش یافته، ولی پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده اوضاع بدتر هم شود. چون همین شالی که الان خانم‌ها دور گردن می‌اندازند نیز دیگر نخواهند انداخت. پس سود ما باز کم و کم‌تر خواهد شد.»
عاملی گفت: بعضی از کارخانه داران قیمت را بالا می‌برند تا به فروشنده جزء تخفیف بیشتری بدهند تا انگیزه خرید برای فروشنده جزء درست شود و از این طریق کارخانه، فروشنده جزء را بر مردم مستاصل مسلط میکند همه این‌ها دزدی از سفره مردم است.
فروزنده با بیان اینکه مناطق شهرداری تهران مبلغ ۵۰۰۰ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران دارند که برآرود ما این است که در بررسی ها میزان بدهی حدودا ۳۰۰۰ میلیارد تومان خواهد بود، گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در مورد پرداخت بدهی پیمانکاران به جمع بندی ارائه «برات کارت» رسیدیم تا بخش زیادی از مطالبات پیمانکاران پرداخت شود.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فروشنده مواد مخدر در محدوده خلیج فارس خبر داد .
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری ۱۴ فروشنده مواد مخدر و کشف یک قبضه سلاح گرم در جنوب تهران در راستای طرح ضربتی یک روزه در این شهرستان خبر داد.
غذا‌های خیابانی در تهران قدیم بیشتر به غذا‌های خانگی شباهت داشت تا فست فود‌های پُرکالری غربی. در واقع بر خلاف تصوری که مردم از غذا‌های خیابانی دارند، در تهران قدیم فروشنده سعی می‌کرد بهترین مواد خوراکی هر فصل را با قیمت کمتر بفروشد. این غذا‌ها بیشتر توسط مسافران یا مردمی که در شهر تردد می‌کردند خریداری می‌شد. البته‌گاه به واسطه شهرت یک فروشنده، مردم حاضر بودند مسافت زیادی را تردد و فقط از آن فروشنده خرید کنند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده و دستگیری مجرم سایبری که با ترفند فروش ارز دیجیتال از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده و دستگیری مجرم سایبری که با ترفند فروش ارز دیجیتال از تعدادی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در جریان اجرای یک طرح امنیت محور در مشهد ۲۴ فروشنده موادمخدر دستگیر و ۱۰۹ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ