همزمان با تشدید تنش‌ها در مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی، منابع عبری از برگزاری مانوری مشترک از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای شبیه‌سازی جنگ علیه حزب‌الله خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری از آغاز مانور مشترک نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی با ناوگان پنجم ارتش آمریکا خبر داد.
منابع عبری از آغاز مانور مشترک نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی با ناوگان پنجم ارتش آمریکا خبر داد.
منابع عبری از آغاز مانور مشترک نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی با ناوگان پنجم ارتش آمریکا خبر داد.
همزمان با تشدید تنش‌ها در مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی، منابع عبری از برگزاری مانوری مشترک از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای شبیه‌سازی جنگ علیه حزب‌الله خبر می‌دهند.
وزارت خارجه آمریکا در مورد درگیری روز سه‌شنبه صد‌ها مامور پلیس در آلبانی با اعضای گروهک تروریستی منافقین در کمپ اشرف بیانیه‌ای صادر کرد و گفت: آمریکا آگاه است که پلیس آلبانی روز سه‌شنبه با حکم دادگاه وارد مجتمع مجاهدین خلق (منافقین) در شهر ساحلی دورِس شد.
وزارت دفاع آمریکا روز سه‌شنبه ادعا کرد که یک جنگنده چینی یک مانور «خصمانه غیرضروری» در نزدیکی یک هواپیمای نظامی آمریکا بر فراز دریای چین جنوبی در حریم هوایی بین‌المللی انجام داده است.
رهبر کره شمالی در جریان بازدید از یک مانور نظامی خواستار آمادگی حمله هسته ای علیه آمریکا و کره جنوبی شد.
رویترز به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که این کشور میزبان یک مانور نظامی برنامه‌ریزی برای پرسنل نظامی اوکراینی در یکی از پایگاه‌هایش در آلمان است تا آمادگی آن‌ها و تصمیم‌گیری‌شان در میدان نبرد قبل از مرحله بعدی درگیری با روسیه را تقویت کند.
همزمان با افزایش مانور نظامی آمریکا و کره جنوبی، پیونگ یانگ آزمایش های تسلیحاتی بیشتری را آغاز کرده است.
مقامات آمریکایی گفتند که بالون چینی به اندازه سه اتوبوس مدرسه بوده است. آن‌ها جزئیات زیادی را در مورد فناوری به کاررفته در بالون ارائه نکرده‌اند، اما قاطعانه باور دارند که این یک بالون نظارتی است و خاطرنشان کردند که موتور و پیش‌ران‌هایی دارد که امکان مانور دادن را برای آن فراهم می‌کنند.
سخنگوی کاخ سفید درباره مانور مشترک اخیر میان ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی، که از سوی رسانه های عبری بزرگترین مانور مشترک دو طرف عنوان شده بود، اظهارنظر کرد.
ارتش آمریکا اعلام کرد هفته گذشته یک جنگنده چینی در دریای چین جنوبی در فاصله ۳ متری هواپیمای نیروی هوایی آمریکا پرواز کرده و هواپیمای آمریکایی برای جلوگیری از برخورد با جنگنده مجبور شده مانور گریز انجام دهد.
«درست است که این اواخر نزدیکی آذربایجان با اسرائیل بیشتر شده، اما موضوع جدیدی نیست و حدود ۳۰ سال است که این دو رابطه‌شان را حفظ و گسترش داده‌اند. در خصوص حضور شناور‌ها هم درست است که برای نخستین بار رخ داده، اما این صرفا به معنی مانور سیاسی است. به طور کلی باید این اقدامات آمریکا و اسرائیل را در راستای طرح «صلح ابراهیم» تحلیل کنیم نه حمله نظامی به ایران.»
نیروی فضایی ارتش آمریکا با چندین نیروی مشابه خود برای اولین بار در اروپا مانور مشترک برگزار کردند.
مامور تشکیل کابینه اسرائیل: اتحاد سنتی آمریکا با عربستان سعودی و سایر کشورها باید مجدداً تقویت شود. در این رابطه نباید تنش‌های دوره‌ای یا حتی تنش‌های شدید وجود داشته باشد، زیرا به نظر من این اتحاد، پایه ثبات در منطقه خاورمیانه است.
نخست وزیر مامور به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی از آمریکا خواست تعهد خود به عربستان سعودی را تقویت کند.
ژاپن و آمریکا در میانه تنش ها بر سر پرتاب موشک های بالستیک کره شمالی اقدام به برگزاری مانور مشترک کردند.
کره جنوبی و آمریکا مانورنظامی خود را با عنوان طوفان هوشیار به پایان رساندند.
کره شمالی در پی مانور مشترک موشکی کره جنوبی و آمریکا و بازگشت یک ناو هواپیمابر آمریکایی به منطقه و در پاسخ به این اقدام، بامداد امروز ۲ موشک بالستیک کوتاه برد به سمت سواحل شرقی خود به سوی آب‌های دریای ژاپن شلیک کرد.
ناو هواپیمابر یو اس اس رونالد ریگان که به دنبال مانور دریایی مشترک آمریکا، کره جنوبی و ژاپن در هفته گذشته شبه‌جزیره کره را ترک کرده بود، مجددا به دریای شرقی بازمی‌گردد.
با وجود اینکه مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران هم بر متغیر زمستان و آغاز فصل سرما در اروپا به‌عنوان یک عامل تاثیرگذار بر مذاکرات مانور گسترده‌ای می‌دهد، اما به‌نظر می‌رسد که ارزیابی دو طرف از عنصر زمستان کاملا متفاوت است.
آمریکا نگران مشارکت هند و هر کشور دیگری در مانور نظامی مشترک با روسیه است.
گزارش‌ها از آغاز مانور نظامی مشترک آمریکا و ژاپن در کیوشو خبر می دهند.
مانور قدرت ۷۲ساعته چین احتمال نبرد نظامی پکن و واشنگتن را بر سر جزیره تایوان به‌شدت افزایش داده است. به باور نیویورک‌تایمز، این مانور نظامی جذابیت مشوق‌های اقتصادی در سیاست چین و تایوان را اکنون به پایین‌ترین حد خود پس از پایان جنگ سرد رسانده است. برخی کارشناسان هشدار می‌دهند تنش‌های کنونی می‌تواند در نهایت، پکن و واشنگتن را وارد درگیری همه‌جانبه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ