تیم ملی فوتبال عمان در یک بازی دوستانه، به مصاف آمریکا خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه واکنش کشورهای عربی و اسلامی در قبال حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، عمان نیز تجاوز جدید صهیونیست‌ها را محکوم کرد.
یک رسانه آمریکایی با استناد به اظهارات وزیر خارجه عمان، ایران و آمریکا را در آستانه توافق بر سر تبادل زندانیان دانست.
وزیر امور خارجه عمان درباره موضوع احیای توافق هسته‌ای گفت که «جدیتی» از سوی واشنگتن و تهران هم‌زمان با تلاش مذاکره‌کنندگانشان برای احیای توافق هسته‌ای احساس می‌کند.
محمد باقر نمازی یکی از ۳ زندانی دوتابعیتی که در ایران به سر می‌برد در تماس با خانواده خود از ازادی قریب الوقوع خود در طی روز‌های آینده خبر داد.
به گفته فرزند مرحوم افروغ، وی به دلیل عوارض ناشی از بیماری سرطان بامداد دیروز جمعه ۲۵ فروردین مصادف با ۲۳ ماه مبارک رمضان در بیمارستان درگذشت.
عمان و عراق به ازسرگیری روابط میان ایران و عربستان واکنش نشان دادند.
عمان به ازسرگیری روابط میان ایران و عربستان واکنش نشان داد.
امضای تفاهم نامه ایران و عمان در صنعت نفت، مصرف برق در سال ۱۴۰۵ به ۹۰ هزار مگاوات می‌رسد و اجرای پروژه‌های نیمه‌کاره، اولویت اصلی وزارت نفت از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته  جاری بودند.
مرکز لرزه‌نگاری عمان دقایقی پیش اعلام کرد زلزله‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر این کشور را لرزانده است.
تیم ملی عراق با شکست ۳-۲ عمان در دیدار پایانی جام خلیج فارس برای چهارمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. در این مسابقه که در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد عراق در دقیقه ۲۴ توسط ابراهیم بایش گل رساند. صلاح یحیایی در دقیقه ۹۶ از روی یک ضربه پنالتی گل تساوی عمان را به ثمر رساند تا اینکه امجد عطوان در دقیقه ۱۱۶ گل دوم عراق را به ثمر رساند. در ادامه عمر محمد در دقیقه ۱۲۰ بازی را به تساوی کشاند و سرانجام مناف یونس در دقیقه ۱۲۲ گل سوم و پیروزی‌بخش عراق را به ثمر رساند. این اولین قهرمانی عراق در این رقابت‌ها با هدایت یک مربی خارجی است.
ازدحام جمعیت قبل از دیدار تیم ملی فوتبال عراق برابر عمان در فینال جام کشور‌های عربی خلیج فارس باعث شد تا یک نفر کشته و ۶۰ نفر زخمی شوند. تیم ملی فوتبال عراق تا ساعاتی دیگر در فینال جام کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس به مصاف عمان خواهد رفت. استقبال بسیار باشکوهی از این بازی شده است به طوری که حدود ۲۵۰ هزار هوادار در اطراف ورزشگاه بین المللی بصره جمع شده‌اند و این درحالی است که ظرفیت ورزشگاه تنها ۶۰ هزار نفر است.
تیم ملی فوتبال عراق با شکست تیم ملی قطر به فینال جام خلیج فارس راه یافت. تیم‌های ملی فوتبال عراق و قطر در مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال جام خلیج فارس عصر امروز در در ورزشگاه بین المللی بصره به مصاف هم رفتند که عراقی‌ها با شکست ۲ بر یک قطر به فینال راه یافتند. ابراهیم بایش و ایمن حسین برای عراق و عمر سراج برای قطر گلزنی کردند. این دیدار در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد که به طور کامل پر شده بود و شاهد حضور چشمگیر ۶۵ هزار تماشاگر بود. بحرین و عمان دیگر رقابت نیمه نهایی جام خلیج فارس را برگزار خواهند کرد.
تیم ملی عمان فردا شب و برای صعود به دیدار فینال جام خلیج فارس به مصاف بحرین می رود.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی عمان می‌گوید تیمش می تواند از سد عربستان عبور کند و به مرحله نیمه نهایی خلیج فارس راه یابد و انتظار دارد در فینال به مصاف عراق برود.
وزیر خارجه عمان با ثانی الزیودی وزیر بازرگانی امارات که به مسقط سفر کرده است دیدار و گفتگو کرد.
تیم ملی عمان در دیدار افتتاحیه بیست و پنجمین دوره جام خلیج فارس به مصاف عراق خواهد رفت.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: عمان علاوه بر تلاش برای وصول توافق وین، یکی از مراکز نقل و انتقال دارایی ارزی ایران از سایر بانک‌ها است.
تیم جوانان ایران که برای انجام دو بازی دوستانه راهی عمان شده است، امروز اولین دیدار دوستانه خود را در برابر این تیم برگزار می کند.
تیم جوانان ایران که برای انجام دو بازی دوستانه راهی عمان شده است، فردا اولین بازی دوستانه خود را با تیم جوانان میزبان برگزار خواهد کرد.
تیم ملی آلمان در آخرین بازی خود پیش از شروع جام جهانی به مصاف عمان رفت و موفق شد این تیم را 1-0 شکست دهد.
آلمان که در گروه E جام جهانی با ژاپن، اسپانیا و کاستاریکا همگروه است، چهارشنبه هفته آینده در اولین بازی خود از مرحله گروهی پذیرای سامورایی‌ها خواهد بود.
تیم ملی آلمان در آخرین بازی خود پیش از شروع جام جهانی به مصاف عمان رفت و موفق شد این تیم را 1-0 شکست دهد.
در روزهای اخیر یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفته بود که مصرف گاز در ایران به اندازه ۲ برابر اتحادیه اروپا است؛ اما آیا این موضوع صحت دارد؟
شاید بهترین راه نظارت بر شرکت ها و آژانس‌های فروشنده پکیج بلیت و سفر و اقامت قطر، انتشار قیمت تمام شده و نرخ مصرف کننده مشابه قانون درج ارقام روی کالاها باشد تا سود فروشنده و واسطه برای همه عیان شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ