کارلوس کی‌روش در تمرین امروز نیز دقایقی را با دروازه‌بان‌های تیمش به صورت خصوصی گذراند و نکاتی را به آن‌ها انتقال داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم والیبال جوانان با بیان اینکه موفقیت تیم بی‌سابقه بود، گفت: امیدوارم بازیکنان این تیم حفظ شود و مسئولان سرمایه‌سوزی نکنند، آن‌ها نسل طلایی والیبال ایران هستند.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان عزم خود را برای جبران اشتباهات فصل گذشته جزم کرده است.
کرج-رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به موفقیت به‌دست آمده در اتمام مسیر رفت قطعه ۲ آزادراه تهران-شمال گفت که در ساخت این طرح به طور کامل از ظرفیت نیروها و تجهیزات بومی استفاده شد.
تیم نوجوانان ایران با شکست یمن به نیمه نهایی جام ملت ها صعود کرد و حالا بعد از صعود به جام جهانی می تواند در اندیشه ی رفتن به روی سکوی نخست آسیا باشد.
علی اسفندیاری بر این باور است که راه موفقیت در بورس تمرکز ویژه بر یادگرفتن و دانش نبوده و موفقیت در هیچ کتابی یافت نمی شود.
افرادی که گزارش می‌دهند احساس هدف دارند رضایت بیشتری در کار، موفقیت مالی و رضایت کلی از زندگی نشان داده اند. هدف با احساس قوی‌تر هویت و بهبود سلامت روان مرتبط است.
با گذشت ده ماه از حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال می‌توان با اطمینان از موفقیت کلی این سرمربی در ایران گفت. موفقیتی که با یک جام، ملموس‌تر خواهد شد.
عمر موفقیت در فوتبال بیش از اندازه کوتاه است: حس تلخی که ریکی ساپینتو و ژوزه مورایس تجربه کردند.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: کیفیت رقابت‌های انتخابی به قدری خوب بود که بچه‌ها 80 درصد راه موفقیت در مسابقات جهانی را طی کردند.
هیچ راه درست و مشخصی برای دست‌یابی به موفقیت وجود ندارد. آنچه برای شما مفید است، ممکن است برای شخص دیگر مفید نباشد. شاید ترکیب کاملی از موارد وجود نداشته باشد که بتواند موفقیت را تضمین کند؛ اما برخی مراحل اساسی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید تا شانس موفقیت خود را در زندگی، عشق، کار یا هر آنچه اتفاق می‌افتد، بالا ببرید.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران با تاکید بر این که برای رسیدن به موفقیت باید سخت کار کنیم گفت: سعی ما این است که از تمام ظرفیت وزنه برداری برای اعتلای این رشته استفاده کنیم.
سرپرست بانک ملی ایران با تاکید بر رشد و توسعه همه جانبه و گسترده در همه مضامین و رویکردهای استراتژیک بانک گفت: با تحقق برنامه های راهبردی و مضامین شش گانه استراتژیک بانک به موفقیت و ن
شهردار تهران گفت: پیام گام دوم انقلاب، ایجاد تمدن اسلامی است تا ظهور مهدی موعود (عج) و نقطه آغاز آن داخل کشور است.
شماره 7 فرانسه نقشی غیرقابل انکار در موفقیت فرانسه داشته است.
شماره 7 فرانسه نقشی غیرقابل انکار در موفقیت فرانسه داشته است.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: ملی‌پوشان فوتبال ایران باید تمام تلاش خود را برای موفقیت برابر آمریکا به کار گیرند و بدانند دعای خیر ملت بدرقه راه آنان است.
آزادکار وزن 79 کیلوگرم تیم بانک شهر گفت: راه و روش موفقیت در رقابت‌های لیگ برتر و شکست قهرمان نامدار روس را رضا یزدانی به من آموخت.
کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال، فروتنی و تواضع را راه موفقیت این تیم در جام جهانی می داند.
تیم فوتبال دریای بابل امروز در دیداری سنگین باید در خانه استقلال ملاثانی بازی کند.
تیم ملی والیبال ایتالیا بعد از ٢۴ سال موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شد.
لوکاس واسکز معتقد است استفاده از سیستم چرخشی از همین هفته اول لالیگا، تصمیم درستی از سوی کارلو آنچلوتی بود.
پیمان بابایی تاکنون چهار مرتبه دروازه سپاهان را باز کرده و آبی ها امیدوار به تکرار این موفقیت او هستند.
خطیب نماز جمعه تهران ضمن تشکر از تلاش‌های جدی و شبانه روزی دولت،گفت: توقع داریم آنها از موفقیت‌های خود با مردم صحبت کنند.
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه جهاد اکبر مقاومت می‌خواهد تا انسان به پیروزی برسد،گفت: تنها راه کامیابی و موفقیت مقاومت و استقامت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ