لوکاس واسکز معتقد است استفاده از سیستم چرخشی از همین هفته اول لالیگا، تصمیم درستی از سوی کارلو آنچلوتی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوکاس لیوا، هافبک سابق لیورپول، لاتزیو و تیم ملی برزیل، معتقد است که کشورش با کارلو آنچلوتی می‌تواند برای ششمین بار قهرمان جام جهانی شود.
لوکاس سیلوا، یکی از بدترین خریدهای تاریخ رئال، به کروزیرو، باشگاه سابقش، برگشت.
لوکاس هرناندز، ستاره فرانسوی، پس از پیوستن به پاری سن ژرمن به گرانقیمت‌ترین فروش تاریخ بایرن مونیخ تبدیل شد.
لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی، با قراردادی چهار ساله به ارزش 50 میلیون یورو از بایرن به پاری سن ژرمن پیوست.
لوکاس هرناندز برای حضور در تست‌های پزشکی پی اس جی امروز وارد پاریس شد.
هربرت هاینر، رئیس بایرن، هرگونه احتمال جدایی لوکاس هرناندز و رفتن او به پی اس جی را منتفی دانست.
لوکاس واسکز شاید تا دیشب محبوبیت خاصی بین هواداران رئال نداشت اما او از شب گذشته و به خاطر دفاع قاطعانه از وینیسیوس مقابل دسته ای از هواداران نژادپرست والنسیا، تحسین همه را باعث شد.
لوکاس واسکز شاید تا دیشب محبوبیت خاصی بین هواداران رئال نداشت اما او از شب گذشته و به خاطر دفاع قاطعانه از وینیسیوس مقابل هواداران نژادپرست والنسیا، تحسین همه را باعث شده است.
لوکاس واسکز، مدافع رئال مادرید، برای تبریک تولد هم‌تیمی‌اش تیبو کورتوا تصویری منتشر کرد که او را در کنار یک زرافه نشان می‌دهد. مارکو آسنسیو هم به این شوخی واسکز با کورتوا پیوست.
لوکاس واسکز پس از شکست خانگی برابر ویارئال اعتراف کرد که شانس رئال مادرید برای قهرمانی در لالیگا از بین رفته و باید روی لیگ قهرمانان و کوپا دل ری تمرکز کنند.
لوکاس واسکز امروز زننده گل ششم رئال به وایادولید بود. او روی پاس ادن هازارد گل زد و به خاطر ستاره بلژیکی بسیار خوشحال بود.
لوکاس واسکز از تصمیم کارلو آنچلوتی برای تعویض او عصبانی بود و خشمش را روی نیمکت نشان داد.
لوکاس واسکز، مدافع رئال مادرید، از تصمیم کارلو آنچلوتی برای تعویض او بسیار عصبانی شد و نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.
بعد از انجام تست های پزشکی، مصدومیت لوکاس واسکز تایید شد اما میلیتائو و کاماوینگا مشکل خاصی ندارند.
لوکاس واسکز با مصدومیت از ناحیه مچ پا و میلیتائو به خاطر برخورد توپ با صورت در دیدار مقابل والنسیا مجبور به ترک زمین بازی شدند.
باشگاه بارسلونا فاصله چندانی تا امضای قرارداد با لوکاس رومن معروف به مروارید فوتبال آرژانتین ندارد.
تیم فوتبال مس رفسنجان بار دیگر در حضور یک میهمان ویژه برزیلی، حریف خود را از پیش رو برداشت.
لوکاس اسدی، این نامی است که برای اولین بار در فوتبال ایران شنیده می‌شود؛ هافبکی دو ملیتی که مورد توجه والنسیا قرار گرفته است.
لوکاس واسکز پس از تساوی برابر شاختار از اینکه بازنده نشدند ابراز خوشحالی کرد و گفت که امیدوار است مصدومیت آنتونیو رودیگر هم جدی نباشد.
لوکاس واسکز، مدافع باتجربه رئال مادرید، مدعی شد فعلا تمرکز بازیکنان این تیم روی ال کلاسیکو نیست.
لوکاس واسکز هم پاسخ ادعای ژاوی و لیونل مسی را داد و گفت که قهرمان شدن در چمپیونزلیگ، حاصل شانس و اتفاق نیست.
رئال مادرید که در بازی برابر سلتیک کریم بنزما و ادر میلیتائو را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، روز گذشته لوکاس واسکز را نیز از دست داد.
تنها چهار روز پس از قهرمانی در سوپر کاپ اروپا، دیشب رئال مادرید در اولین بازی فصل به مصاف آلمریا رفت که در نهایت با گل‌های لوکاس واسکز و داوید آلابا در مقابل تک گل لارژی رمضانی از سد این تیم گذشت.
تنها چهار روز پس از قهرمانی در سوپر کاپ اروپا، دیشب رئال مادرید در اولین بازی فصل به مصاف آلمریا رفت که در نهایت با گل‌های لوکاس واسکز و داوید آلابا در مقابل تک گل لارژی رمضانی از سد این تیم گذشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ