تیم ملی والیبال ایتالیا بعد از ٢۴ سال موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلیپه کوتینیو از قطر و عربستان پیشنهاد دارد و انتقال او کمک مالی بزرگی برای بارسلونا نیز خواهد بود.
معاون فرهنگی اجتماعی فراجا در یادداشتی نوشت: صبر اندازه دارد و حلم، مدارا و اغماض هم میزانی. نمی‌گذاریم تیشه به ریشه آسایش و آرامش شهروندان زده شود.
اعضای تیم بارسلونا در میان استقبال باشکوه هواداران وارد شهر لس‌آنجلس شدند.
بهروز عطایی می‌گوید تیم ژاپن که در حال حاضر به چنین جایگاهی رسیده سال‌ها برای آن سرمایه‌گذاری و صبر کرده است.
دستیاران یحیی گل‌محمدی نیز این روزها در تماس با او جویای آخرین وضعیت سرمربی پرسپولیس هستند.
اگر این مهاجمان به دکتر ظریف توانستند بدون توقف برنامهٔ هسته‌ای، همکاری کامل با آژانس، پذیرش اف. ای. تی. اف و در یک کلام تجدیدنظر در سیاست خارجی، اقتصاد کشور را سر و سامان دهند و اعتماد و رضایت عموم مردم را جلب کنند که همگی ما به آنها احسنت خواهیم گفت.
آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید، معتقد است صبر کردن برای کیلیان امباپه و ارلینگ هالند منطقی نیست و رئال همین امسال باید یک مهاجم بزرگ بخرد.
تاد بولی و بهداد اقبالی، مالکان چلسی، پس از شکست این تیم برابر برایتون در رختکن حاضر شدند تا با بازیکنان صحبت کنند.
تمام هنر امام در همین معنا بود. امام از یک شهرستانی بلند شد و درس خواند و یک حکومت ۲۵۰۰ ساله را کنار زد و خودش حکومت جدیدی را تأسیس کرد؛ وقتی نگاه کنید یکی از شخصیت‌های موفق تاریخ است. عامل موفقیت امام، جدای از ایمان به خدا، یک چیز بیشتر نیست و آن هم «اعتماد به مردم» بود؛ که عامل موفقیت ما هم هست.
مارکوس رشفورد بعد از شکست 7-0 منچستریونایتد مقابل لیورپول در پیامی از هواداران خواست صبور باشند و به روند پیشرفت تیم اعتماد کنند.
سازمان لیگ تصمیم گیری در خصوص انجام بازی دو‌ تیم استقلال و پیکان‌ را به ظهر امروز موکول کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از این که مدیران این باشگاه حاضر نیستند بازیکنان مدنظر او را جذب کنند عصبانی است.
پردراگ میاتوویچ، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است کارلو آنچلوتی اعتمادش به برخی بازیکنان را از دست داده و در آکادمی باشگاه هم بازیکن شایسته زیادی برای حضور در تیم اول وجود ندارد.
هواداران تاتنهام معتقدند اشتباهات فردی هوگو لوریس بیش از اندازه شده و او پس از سال ها باید از باشگاه جدا شود.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی خانواده معظم شهدا را اسوه صبر و استقامت در راه اسلام دانست و گفت: خانواده‌های معظم شهدا، سرمایه ارزشمند و معنوی ایران اسلامی هستند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز با صبر و فداکاری حق بزرگی بر گردن کشور دارند و دیدار و خدمت به آنها افتخاری بزرگ برای همه مسئولان کشور است.
رشت-فرمانده فراجا با اشاره به اینکه خویشتنداری حافظان امنیت در اغتشاشات اخیر از صبر و هوشمندی آنها است، گفت: توان و اقتدار نظامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری است.
رئیس‌جمهور با اشاره به آمار‌هایی از پیشرفت علمی، رشد اقتصادی، کاهش تورم و افزایش همکاری‌های تجاری و بین‌المللی کشورمان، از همراهی صمیمانه مردم با دولت بخصوص در اجرای اصلاحات اقتصادی تشکر کرد و گفت: دشمنان ایران در اغتشاشات اخیر نیز به دنبال ایجاد زحمت برای کشور بودند، اما مردم با صبر و ایستادگی همچون گذشته آن‌ها را ناکام کردند.
ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب بهترین فصل فوتبالی خود را پس از لژیونر شدن سپری می‌کند.
رهبر انقلاب، حادثه معجزه‌آسای راهپیمایی اربعین را نشانه اراده پروردگار برای برافراشته‌تر کردن پرچم اسلامِ اهل‌بیت خواندند و افزودند: این حرکت با هیچ سیاست و تدبیر بشری قابل تحقق نیست و این دست خداست که با این جلوه عظیم بشارت می‌دهد راه پیش روی ما روشن و پیمودنی است.
رهبر انقلاب، حادثه معجزه‌آسای راهپیمایی اربعین را نشانه اراده پروردگار برای برافراشته‌تر کردن پرچم اسلامِ اهل‌بیت خواندند و افزودند: این حرکت با هیچ سیاست و تدبیر بشری قابل تحقق نیست و این دست خدا است که با این جلوه عظیم بشارت می‌دهد راه پیش روی ما روشن و پیمودنی است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: دو جمله حیاتی و جاودانی قرآن یعنی تواصی به حق و تواصی به صبر برای همیشه و بخصوص برای امروز ما یک دستورالعمل اساسی است.
رئیس جمعیت هلال احمر در اولین کنگره بین المللی سلامت در اربعین حسینی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به زوار حسینی گفت: تجهیزات درنظرگرفته شده فردا فرستاده می شود.
یحیی گل‌محمدی از تیمی که با حداقل موقعیت، حداکثر امتیاز را کسب کرد راضی است؛ او تیم جدیدی را برای رقابت قهرمانی می‌سازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ