کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال، فروتنی و تواضع را راه موفقیت این تیم در جام جهانی می داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم معرفی ستاره‌های النصر به هواداران و رونمایی از جام قهرمانی باشگاه‌های عرب در استادیوم خانگی این باشگاه با حضور کریستیانو رونالدو در حال برگزاری است.
ادامه اردوی پیش فصل النصر عربستان قرار است در کشور ژاپن برگزار شود و به این ترتیب النصری ها در ژاپن می خواهند به مصاف پاری سن ژرمن و اینتر بروند و دو بازی دوستانه در آن جا برگزار کنند.
مالکان باشگاه نیوکسل، مالکیت باشگاه النصر عربستان را به عهده می‌گیرند و این به شایعاتی درباره بازگشت ستاره پرتغالی به لیگ برتر دامن زده است.
النصر باید کار خود را در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا آغاز کند تا در صورت پیروزی، راهی مرحله گروهی شود.
کریستیانو رونالدو با سبقت گرفتن از لیونل مسی به صدر فهرست پردرآمدترین ورزشکاران دنیا راه یافت.
ممکن است که کریستیانو رونالدو به دلیل قانون عدم توجه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان به ویدیوهای هواداری، از محرومیت فرار کند.
اخراج سرمربی النصر با دستور رونالدو؛ مورینیو در راه!
روزنامه اکیپ فرانسه اعلام کرد که سرخیو راموس تصمیم نهایی خود را برای جدایی از پاری‌سن‌ژرمن به سران باشگاه اعلام کرده است.
پسر کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی بر خلاف پدرش به باشگاه النصر عربستان نرفت.
پسر کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی بر خلاف پدرش به باشگاه النصر عربستان نرفت.
پسر کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی بر خلاف پدرش به باشگاه النصر عربستان نرفت.
ممکن است سرخیو راموس در انتهای فصل راه عربستان را در پیش بگیرد.
درحالیکه شایعات درباره انتقال کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر عربستان به اوج رسیده او با انتشار یک استوری اینستاگرامی کوچکترین اشاره‌ای به این موضوع نکرد.
کریستیانو رونالدو با اجازه فلورنتینو پرس به مادرید برگشت تا در زمین تمرینی والدبباس تمرینات خود را دنبال کند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 37 ساله، امروز در والدبباس، کمپ متعلق به رئال مادرید تمرین کرده است.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید اتفاقات اخیر چاره‌ای جز فسخ قرارداد کریستیانو رونالدو با این باشگاه باقی نگذاشته بود.
فتوشوت‌های یکی از مهم‌ترین ستاره‌های جام جهانی قطر یعنی کریستیانو رونالدو هم از راه رسید.
با اینکه کریستیانو رونالدو روزهایی پرتنش را پشت سر می‌گذارد او دقایقی پیش در فرودگاه لیسبون و در جریان اعزام تیم ملی پرتغال به قطر با لبخند و آرامش با هوادارانش روبرو شد.
رافائل واران در واکنش به مصاحبه جنجالی رونالدو علیه اریک تن‌هاخ و باشگاه منچستریونایتد گفت که شرایط برای بازیکنان سخت شده و تاثیر آن روی تیم را منفی ارزیابی کرد.
تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی خود باید در زمستان تیم دیگری برای ادامه فوتبالش پیدا کند.
مانند کاکا و کریستیانو رونالدو، کریم بنزما نیز با هدایت کارلو آنچلوتی پس از فتح لیگ قهرمانان و تبدیل شدن به بهترین گلزن مسابقات، توپ طلا را به دست آورد.
طبق ادعای رسانه های ترکیه، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره ۳۷ ساله پرتغالی، موافقت خود را برای پیوستن به فنرباغچه اعلام کرده است.
نجات معجزه آسای کودک و پیرزن از زیر آوار
حضور رونالدو در بارسلونا می تواند انتقال بسیار جنجالی و شگفت انگیز باشد و بار دیگر رقابت را در لالیگا به اوج رساند. بارسا از راه این انتقال سود نجومی از محل درآمدهای فروش پیراهن، حق پخش و تبلیغات به دست خواهد آورد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ