مازیار زارع با بلوز مشکی و نگاه عمیقش به گوشه و کنار زمین سیروس قایقران، یکی از تصاویر جذاب لیگ در سال جدید است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک ملت گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان تیرماه سال جاری را منتشر کرد که بر اساس آن، مانده کل منابع ارز و ریال این بانک بورسی در چهارماهه از مرز 10.228.524 میلیارد ریال عبور کرده است.
بانک ملت گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان تیرماه سال جاری را منتشر کرد که بر اساس آن، مانده کل منابع ارز و ریال این بانک بورسی در چهارماهه از مرز ۱۰.۲۲۸.۵۲۴ میلیارد ریال عبور کرده است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: خرید تضمینی گندم از کشاورزان کشور از مرز ۱۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد.
ایرباس خطوط هوایی فرانسه که ۲۱۶ مسافر و ۱۲ خدمه را حمل می‌کرد، اندکی بعد از عبور از یک توفان بر فراز اقیانوس اطلس در نزدیکی دماغه سبز واقع در ۴۰۰ کیلومتری پایتخت برزیل ناپدید شد. بی‌نتیجه ماندن ردیابی‌ها این احتمال را مطرح کرد که هواپیما سقوط کرده و تمامی سرنشینان آن جان باخته‌اند. به دستور سارکوزی (رئیس جمهور فرانسه) تیم بحران به سرعت تشکیل شد.
سرمربی پرسپولیس دیدار سختی مقابل گل گهر در هفته بیست و نهم لیگ برای شاگردانش متصور است و از آنها خواسته تمام توان و تمرکز خود را معطوف به این بازی کنند.
جانشین رئیس پلیس راهور: جرایم تخلفات رانندگی چند برابر می‌شود؛ ممکن است جریمه چراغ قرمز به یک میلیون تومان هم برسد.
سازمان برنامه و بودجه معتقد است احکام صادره مربوط به رتبه‌بندی در اسفند سال ۱۴۰۱ توسط وزارت آموزش و پرورش، حداقل مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و برای سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۸ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار ایجاد می‌کند.
سازمان برنامه و بودجه معتقد است احکام صادره مربوط به رتبه‌بندی در اسفند سال ۱۴۰۱ توسط وزارت آموزش و پرورش، حداقل مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و برای سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۸ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار ایجاد می‌کند.
با رونمایی از بخش معناداری از تولیدات سینمای ایران در یک سال اخیر، ارزیابی‌ها حکایت از آن دارد که این فیلم‌ها توان چرخاندن چرخ اقتصاد سینمای ایران را در سال آینده ندارند؛ دغدغه‌ای که می‌بایست با تولید فیلم‌های دارای ظرفیت فروش ویژه به ویژه آثار کمدی رفع شود و رونق نسبی سینمای ایران را شاهد باشیم.
ریس جیمز، ستاره انگلیسی چلسی، در آستانه دیدار این تیم مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا گفت چلسی شرایط خوبی را سپری می‌کند و می‌تواند به مرحله یک‌ چهارم این رقابت‌ها صعود کند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی اولین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
تحلیلگران معتقدند که توان اروپا برای کاهش مصرف انرژی در زمستان جاری نشان می‌دهد که چگونه یک منطقه می‌تواند برای حمایت از اقتصادش در برابر شوک‌های انرژی خارجی محافظت کند.
مانده سپرده های سرمایه گذاری بانک ملت از مرز ۹۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد و به بیش از ۹۰۳ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
مانده سپرده های سرمایه گذاری بانک ملت از مرز 900 هزار میلیارد تومان عبور کرد و به بیش از 903 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی اعتماد به ظرفیت‎های داخلی، توان متخصصان جوان و کار و تلاش مستمر را رمز عبور و خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه دشمن دانست.
قیمت دلار در روز گذشته حدود ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد که از قله تاریخی خود که در ۱۱مهر به ثبت رسیده بود ۸۲۰ تومان کمتر بود و به قیمت تقریبی ۱۹ خرداد ماه بازگشت. مشاهدات از بازار نشان می‌دهد که اگرچه پتانسیل افزایشی بودن بازار وجود دارد، اما بازارساز با تزریق بیشتر ارز در حال کنترل قیمت دلار در بازار آزاد است. در این میان دو نگاه کلی در میان معامله‌گران وجود دارد.
اروپا در انتظار شرایط سخت برای زمستان پیش رو است زیرا حجم گاز ارسالی روسیه از طریق خط لوله «نورد استریم ۱» به اروپا به ۲۰ درصد رسیده است
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
شاخص‌های بانکی در خردادماه امسال نشان می‌دهد نقدینگی از ۵۱۰۰ همت عبور کرده است.
شاهرود- مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه اعتباری برای فنس کشی محدوده عبور یوز به شاهرود داده نشده است، گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای روشنایی محدوده عبور یوز نیاز است.
بازنده داریم تا بازنده. شکست‌خوردن و باختن تحقیر نیست. یک سر مسابقه رزمی و اصلا هر مسابقه ورزشی دیگر باخت است و یک سر آن برد. تحقیر و حقارت جایی در ورزش ندارد و هرگز هیچ ورزشکاری بابت باختن به مرحله ذلالت و حقارت نمی‌رسد. شکست عادی‌ترین اتفاقی است که می‌تواند در ورزش رقم بخورد. اما سجاد غریبی تمام این معادلات را به هم زد و نشان داد هم می‌توان شکست خورد و هم می‌توان تحقیر شد. بدتر از آن نشان داد که می‌توان از این تحقیرشدن لذت برد و با کمک آن شهرت بیشتری جمع کرد.
رئیس جمهور آمریکا از کشته شدن سرکرده گروه تروریستی القاعده در حمله پهپادی خبر داد.
نقشه‌ای که بی شک واکسیناسیون گسترده و وسیع در شکل گیری آن سهم بسزایی داشته است و تداوم آن هم در گرو تداوم استقبال از واکسیناسیون است که در تزریق دوز سوم، اوضاع مطلوبی ندارد و به همین تناسب، می‌شود حدس زد در دوز چهارم هم خوب پیش نخواهد رفت؛ مگر آنکه مسئولان دست به کار شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ