پسکوف گفت که پوتین در بیمارستان مسکو،‌ جایی که میخائیل گورباچف در سن ۹۱ سالگی درگذشت حاضر شده و به او ادای احترام کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور روسیه در نشست امنیتی در مسکو بار دیگر تأکید کرد حرکت کشورها به سمت نظم چندقطبی روزبه‌روز بیشتر تقویت می‌شود.
رئیس جمهور روسیه در پیامی ضمن تبریک به رهبر کره شمالی و همچنین رئیس جمهور کره جنوبی به مناسب «روز آزادی ملی»، نسبت به تقویت همکاری مسکو و پیونگ‌یانگ ابراز اطمینان و امیدواری کرد.
رسانه‌ها پایان ماه جاری یا ماه آتی میلادی را زمان دیدار رؤسای جمهور روسیه و ترکیه اعلام کردند.
رئیس جمهور روسیه از مقامات دولتی و شهری این کشور خواست تا برای تردد از خودروهای ساخت مسکو استفاده کنند.
رئیس‌جمهور روسیه امروز در سخنانی هشدار داد: سیاست‌های اوکراین آینده‌ای ندارد.
امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه که فردا یکشنبه با حضور پوتین رئیس جمهور روسیه و مقامات بلندپایه دفاعی ۲۱ کشور جهان در بندر سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود، وارد این شهر شد.امیر دریادار ایرانی در سفر به سن‌پترزبورگ با فرمانده نیروی دریایی روسیه و فرماندهان نیروی دریایی چند کشور آسیایی و آفریقایی دیدار ‌‌و مذاکره خواهد کرد.همزمان با برگزاری رژه سالانه روز نیروی دریایی روسیه، سه فروند شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بندر کاسپیسک در شمال دریای خزر به مراسم رژه دریایی روسیه می‌پیوندند.
رییس‌جمهور روسیه امروز در مراسمی تأکید کرد: هیچ شکی نیست که مسکو پیروز خواهد شد.
پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در مراسم امضای توافق نامه احداث خط ریلی راهبردی رشت-آستارا گفت: از رهبر معظم و رئیس جمهور ایران بخاطر توجه دائمی به همکاری‌های بین دو کشور تشکر می‌کنم. کریدور ترانزیتی شمال-جنوب به ما امتیازات رقابتی در ترانزیت کالا را می‌دهد.
توافقنامه احداث خط آهن رشت – آستارا بین جمهوری اسلامی ایران و روسیه طی مراسمی با حضور رئیسی و ولادیمیر پوتین به صورت ویدئو کنفرانس به امضاء رسید.
رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه در مراسم امضای سند احداث خط ریلی راهبردی رشت - آستارا، گفت: تکمیل کریدور شمال - جنوب بسیار مهم است.
نیروهای مسلح روسیه امروز (سه‌شنبه) به مناسبت هفتادوهشتمین سالروز پیروزی شوری در جنگ جهانی دوم، مراسم رژه «روز پیروزی» را برگزار کردند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه نیز از طریق ویدئو کنفرانس در این مراسم تحویل نخستین محموله سوخت هسته ای به نیروگاه "آک کویو" ترکیه شرکت کرد. این نیروگاه را شرکت "روس اتم" روسیه برای ترکیه ساخته است.
پس از پخش شایعاتی درباره کسالت اخیر اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه امروز (پنجشنبه) همراه با پوتین و به صورت آنلاین در مراسم در مراسم تحویل سوخت هسته‌ای به نیروگاه «آق‌قویو» شرکت کرد. پیش از این ارتباط آنلاین نیز، رؤسای‌جمهور ترکیه و روسیه به صورت تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
در مراسم دریافت استوارنامه ۱۷ سفیر ولادیمیر پوتین در آخر سخنرانی از سفرا تشکر و خداحافظی می‌کند و منتظر تشویق سفرا می‌ماند، اما زمانی که تشویقی صورت نمی‌گیرد باز هم به سخنرانی ادامه داده و سپس یک بار دیگر خداحافظی می‌کند و منتظر تشویق می‌ماند که سفرا بازهم به روی خودشون نمی‌آورند. به نظر می‌رسد ۱۷ سفیر در این اقدام، با یکدیگر هماهنگ کرده بودند.
مراسم تشییع اولین رئیس جمهور باشقیرستان با حضور ولادیمیر پوتین در سالن کنسرت شهر اوفا، پایتخت باشقیرستان برگزار شد.
ولادیمیر پوتین که به مناسبت کریسمس ارتدوکس به مدت ۳۶ ساعت در جنگ اوکراین آتش بس اعلام کرده به تنهایی در مراسم کلیسای جامع کرملین شرکت کرد.
ولادیمیر پوتین در یک مراسم جشن در کرملین درحالی که شامپاین می‌نوشید تاکید کرد که به حمله به زیرساخت‌های انرژی اوکراین ادامه دهد.
پوتین در مراسم گرامیداشت روز وحدت ملی روسیه گفت: اکنون، کسانی که در خرسون زندگی می‌کنند باید از منطقه اقدامات خطرناک خارج شوند، زیرا مردم غیرنظامی نباید آسیب ببینند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از امضای سند الحاق چهار منطقه اشغالی اوکراین یعنی لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا به روسیه خوشحالی خود را به نمایش گذاشت. در این مراسم نمایندگان ادیان و مذاهب گوناگون فدراسیون روسیه، رمضان قدیروف، رئیس جمهوری خودمختار چچن و همچنین سران ۴ جمهوری‌های خودخوانده لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا حضور داشتند و در کاخ کرملین رسما سند پیوستن این مناطق به روسیه را امضا کردند.
ولادیمیر پوتین روز جمعه در جریان مراسم ویژه امضای رسمی اسناد پیوستن چهار منطقه دونتسک، لوهانسک، زاپوریژیا و خرسون به خاک روسیه در محل تالار سنت جورج کرملین سخنرانی کرد و گفت: این مناطق حالا سرنوشتی مشترک با روسیه دارد، لذا دولت اوکراین باید سریعا آتش‌بس کند و به مذاکرات بپیوندد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از تصمیم انگلیس برای دعوت نکردن رئیس جمهور روسیه به مراسم تشییع جنازه ملکه الیزابت دوم انتقاد کرد.
سخنگوی کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور روسیه قصد حضور در مراسم تدفین ملکه انگلیس را ندارد.
رئیس جمهور روسیه امروز در مراسم افتتاحیه مجمع «ارتش -۲۰۲۲» اعلام کرد: آماده ارائه تسلیحات مدرن به متحدانمان هستیم.
رئیس جمهور روسیه امروز در مراسم افتتاحیه مجمع «ارتش -۲۰۲۲» اعلام کرد: آماده ارائه تسلیحات مدرن به متحدان‌مان هستیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ